motor 2.0 16V

User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: motor 2.0 16V

Post by L4UK0 » 05 Apr 2011, 14:53

Ufff vidim da so nekateri tu na forumu kar majstri...glede stikala za loputo, je res drek ja, sploh ko začne še to stikalo zajebavat...sem ga zase iskal in ugotovil da jih je ene 100 različnih tipov, po zunanjosti pa vsi enaki... :x
Image
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: motor 2.0 16V

Post by papi » 06 Apr 2011, 08:12

eugene wrote:Daj ga dol s klocnou in se pejdi peljat, da vidiš kako dela obremenjen. Res bi blo pametno , da bi vgradil še eno pušo za lambdo, da lahko kaj merimo. Sicer ni nujno ker bi lahko tvojo lambdo, ki ne veš če dela, odklopli priklopli wideband lambdo in lm-1 kontroler sprogramirali, da simulira obično ozkopasovno lambdo in ta signal furali v ecu. Problem bo če bo zaradi večjih loput pri dodajanju gasa zmes bila prerevna. Ker ima original ecu za detekcijo maximalne odprte dušilne lopute le stikalo in ne potenciometer se problema verjetno ne bo dalo rešit le z preprogramiranjem.
Ce so oni dali v originalu stikala za minn in maw so ze vedli zakaj. hocem rect da verjetno kolicino pritecenega zraka pa meri LMM, tako da ne vem ce bo res tezava zaradi stikala......
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: motor 2.0 16V

Post by eugene » 07 Apr 2011, 11:21

Ja ma z original loputo je bil full throttle pri popolno odprti loputi zdaj je pa isti pretok( se pravi nedušeno gutanje zraka) pri polovično odprti in bi že mogu ecu šopat obogatitev za poun gas. Kako je blo v originalu pozabi ker to kar je zdaj ni več lih original. To z končnim stikalom je itak zastarelo ker nimaš nobenega podatka za za vse vmesne varjante: pospeševanje z tričetrt gasa itd.
Lmm ti meri maso zraka in glede na to primeša bencin v idealnem razmerju 14.7:1. Pri pospeševanju oz pojemanju,ko se spremeni odprtje lopute se posledično spremeni tudi tlaku v kolektorju. Takrat pride do prehodnega pojava, spremembe v debelini filma kondenziranega goriva na stenah kolektorja, komore in sten cilindra, ki je odvisna od tlaka v kolektorju. Ta prehodni pojav treba kompenzirat z spremembo mešalnega razmerja, z obogatitvijo zmesi pri pospeševanju oz osiromašenjem pri pojemanju. Poleg tega želiš pri pospeševanju še nekoloko obogateno zmes recimo 1:13 ali 12 ker motor takrat razvije večjo moč. Kapiš?
Let's go Brandon!
Post Reply