Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Post Reply
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by eugene » 17 Mar 2017, 23:40

Pa še stehtat moreš vse bate in koregirat teže če boš slučajno za en set nabral.
Let's go Brandon!
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by killergame » 18 Mar 2017, 10:47

Ja to itak. Če slučajn uspem nabrat, gre kompletno vse na isto težo in balansira je na novo.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by killergame » 23 Mar 2017, 10:57

No nabavil sem mikrometer. Jutri ga dobim, da premerim ta verjetno odpad aluminija :|

Iščem pa že back up varjante. Vse se giblje okoli 800€. Možnosti so mi bolj kot ne 3.

1. QV bati in cilindri (po vsej verjetnosti reprodukcija nemška ali angleška - vprašljiva kvaliteta).
2. Original AE bati in cilindri novi, ampak stari verjetno 10-20 let - posledično cilindri s pikicami rje, oz nekateri kar več kot pikicami rje.
3. Wossner kovani bati premera 93.50 mm ali 94 mm, ter povrtat cilindre na pravo mero za bate.

Najbolj mi je nekako všeč zadnja varjanta. Kovani bati, dobra kvaliteta, kompresija se dvigne na 11.5:1. Sicer v tem primeru sem vrgo denar stran za batne obročke, ki sem jih kupil ampak ok. Pa pozanimat se rabim še, če grejo kovani bati lahko skupaj z original ojnicami, glede na to da motor ne bo nekih predelav hudih mel in veliko več konjov od original.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by eugene » 23 Mar 2017, 11:40

Navadno so bp kompatibilne original ojnice in kovani bati od wosnerja. Ojnice moraš tudi prekontrolirat, da so v tolerancah sploh puša. Sploh jih je dobro prekontrolirat da so ravne. Jaz sem recimo mel eno zvito v motorju, pa je delal. Pa seveda spet vse stehtat in zbalansirat po možnosti.

NOS bati in cilindri so tudi dobra izbira. kaka pikica površinske rje na cilindru ni panike.
Let's go Brandon!
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by killergame » 30 Mar 2017, 02:42

Na isto težo pride vse spravljeno v vsakem primeru. V primeru mešanja batov, drugih batov ali pododobno, gre pa vse na novo balansiranje seveda.

Primer original batov in cilindrov ponujenih za cca 700€. Pač osebno mam raje potem wossner bate in povrtan cilinder na pravo mero, kot dajat za original z rjo tolko denarja. Pa stari materiali, ki so stali 10 + let verjetno, itd.

Image

Image


Drugače pa. Kupil mikrometer. Nov. Preveril s standard palčko 75 mm, da je točen in še nesel preverit k drejarju, da sem še enkrat dobil potrjeno točnost. Potem pa preživel pol dneva v garaži skoraj in pregledal, očistil predel merjenja, premeril in označil vseh 30 batov. Pa še 6 jih dobim. Zadeva je pokazala drugačne rezultate kot vse meritve do sedaj. Tako, da jz bom kr verjel mojim meritvam, ker sem meril 100% točno kot se mora, naprava bi tudi morala biti 100% točna. Meritve opravljene na 19.5°C, kar je idealna temperatura za meritve. Ni da ni bi se laho reklo.

Image

Image

Operacijska miza hehe
Image

3 pogojno ok, ostalo smeti.
Image

Moji so pa po mojih meritvah 4 čisto ok A klasa in 2 pogojno A klasa (5 tisočink pod toleranco).
Image

Zdej te dni verjetno dobim še za cilindre premerit. Pa če je ok, ne bom nič kompliciral, pa sestavil. Pa magari kdaj kasneje nabavil novo, če bo potrebno.

Za meritve. Ne me spraševat kako, zakaj, ker ne vem. Prvič nisem bil zravn, drugič na hitro, ampak nisem meril jz. Vem, da vedno najbolj verjamem tistemu, kar nardim sam, ker si vzamem čas, v miru vse raje 2x ali 3x preverim.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by eugene » 30 Mar 2017, 07:56

Pri obrabi batov je še pomembno kolko je zguncan predvsem zgornji kanal od obročka. Je tudi podana toleranca kak listič lahko vtakneš poleg obročka v kanal. Pa v kajlo se obrabijo.
Let's go Brandon!
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by killergame » 30 Mar 2017, 09:24

Pride še razstavljen bat in tudi vse to premerjeno. Ampak dokler nisem bil prepričan, da so bati ok, nisem še nič naprej delal.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by Fleko » 30 Mar 2017, 12:51

Ti ni dougcajt ;)
Rad pogledam v to temo.
Get low, no matter how
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by killergame » 01 Apr 2017, 00:27

Res mi ni dolgčas ne s tem šestakom :lol:

Za pomirit živce od batov in cilindrov, od kerih se mi že meša, sem se spravil čistit blok.. Pa še tukaj ko čistim gledal kak z gobico letijo tisočinke, stotinke :lol:

Počasi bo ratalo očistit ga v nulo. Jutri bo verjetno gotov.

Image

Moji je blo dolgčas zravn mojega zabavnega čiščenja bloka :D

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Problem potencialni zopet :|

Image

Image

Image


Za bate in cilindre me edino rešijo ali A klasa puše cilindra, al pa wossner bati in večanje cilindrov. Drugega ni. Zdej pa ka bom prej najdo. Al set A klase puš nov/rabljen dober al pa ene 800€ zbral. Mislim da bo prej slednje :lol:
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti

Post by pero27 » 01 Apr 2017, 01:24

Matr, sam tole so pa fajn natlačl silindre skupej, da je kr štenga pod cilidrom :)
Fajn je gledat tele slike razdrtga šestaka, ne rabiš nehat objavljat ;)
Post Reply