Page 19 of 21

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 12 Feb 2019, 15:44
by L4UK0
@FR Wolf: govoriš za primer, ko se loputa zapre do kamor se lahko ali do takrat, ko "nasede" osovina na vijak za nastavitev?
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 12 Feb 2019, 22:21
by FR Wolf
L4UK0 wrote:@FR Wolf: govoriš za primer, ko se loputa zapre do kamor se lahko ali do takrat, ko "nasede" osovina na vijak za nastavitev?
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!
Lauko ti pošljem video, ti pa daj sovoznikov sedež ogrevat za en drive ;)
Drugič pokliči sej veš da mam marsikej od webrov na lagru... ;)

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 20 Mar 2019, 19:40
by eugene
Ti zdaj hočeš povečat obogatitev od pumpe za pospeševanje? Kaj z lambdo si proval. Kaj si prereven ko pohodiš? Kaj ta bleed valve ne bi lahko zapru s cinom nekako?

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 26 Mar 2019, 23:47
by L4UK0
(Sem premaknu iz teme od diz sem...)
Ja...še vedno AFR naraste (lean) ko na hitro pohodim tam od 1800-2500rpm in izgubi precej moči. Od tam naprej je ko pr norcih, sam lih pri 2500rpm bi se naprimer na pošrek rad iz ovinkov peljal... :P

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 27 Mar 2019, 00:30
by pero27
Image
:twisted: :wave:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 27 Mar 2019, 23:35
by DS71
mogoče ena malo neumna in neumestna :lol: ampak..kako pa kaj odmične vplivajo na vse skupaj ? Kaj sploh ti imaš gor?
Pri kakšnih dolgih jer dostikrat na nizkih že problem sploh speljat

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 08 Apr 2019, 22:17
by L4UK0
DS71 wrote:mogoče ena malo neumna in neumestna :lol: ampak..kako pa kaj odmične vplivajo na vse skupaj ? Kaj sploh ti imaš gor?
Nič posebnega, od Schneiderja nek stage III - 284 stopinj če se ne motim. In trše fedre.

Sva pa danes z eugenom spet debatirala po mailih pa sem si rekel, da še tu napišem.
Torej, menjal sem še komplet linkage, da sem izničil še tistih par desetink milimetra lufta kot jih je imel star linkage. Na novo sem pretesnil komplet zadnje strani in zvrtal luknje v ploščico od return spring-a. Izza tega pokrovčka mi je prej curil bencin, pa naj bi bila finta, da se zadaj podtlak dela in vleče bencin iz glavne komore. So they say... :geek:
Image
Zanimivost: novejši Webri imajo to luknjo serijsko (in tesnila v rebuild kitih imajo tudi to luknjo že narejeno).

Nabavil sem še 0 back-bleed (exhaust) valve - prej sem imel 50ke, pa ni kaj dosti razlike. Nabavil sem še synchrometer in hudiča tudi to ni pomagalo - sem imel že prej "po filingu" skoraj v nulo sinhronizirane vse tri komade. Imam pa na dveh ferglnih cca 0.5 kg/h razlike pretoka med grloma, na enem pa je pretok popolnoma identičen.
Torej neke majhne rahle spremembe na bolje so, je pa še vedno ta lean spot če ga pohodim pred cca 2500rpm. To be continued... :lol:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 21 Apr 2019, 22:07
by L4UK0
Včerajšnji midnight street tuning! Data logging by Anzee! :lol:
Stolpci so posamezni "poskusi", vrstice pa obrati motorja.

Image

Image

Image

Rabi še kdo kaj iz eurocarba? :broken:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 22 Apr 2019, 22:03
by eugene
In kaj boš naroču. Meni zgleda da bi mu koristu večji pump jet in mogoče idle bi bil za provat. Če bo ostal v predalčku. Zdaj si na 60 idle ne?

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 22 Apr 2019, 22:41
by L4UK0
Zdaj imam pump jet 55, idle jet pa 55f9. Probal bom pump jet 60 in idle 50f9. Pri vožnji s konstantno hitrostjo je prebogat (AFR 11-12) kar moram še popravit. Pri hitrem pospeševanju pod 2500rpm se mu tudi kdaj zakolca (premalo goriva). Ostalo pa super! :)