Vse o frgazarjih in še več

Post Reply
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tine » 13 Mar 2016, 17:08

Se par uporabnosti iz sveta namensko avtomobilskih fergov, morda pride komu kaj prav.

Osnovni gabariti:

Weber DCOE a.k.a. "ležeči" (in dellorto DHLA, razmaki vijakov, odprtin in tega so isti pri obeh, 36->48 tudi)

Image

Image

Image

Dellorto DRLA baseplate (in weber IDF, ista fora kot zgoraj)

Image
Image

Osnovni graf za izbiro venturija, sicer po netu krožijo isti grafi za dellorte in webre, čeprav majo dellorti pri isti velikosti večji cfm rating..
Image

Osnovni princip kako in kdaj dela katera diza

Image

..in seveda OBVEZNO branje za vsakega ki se ma plan poskusit z predelavo na duple ki jih je treba vsaj osnovno zdizirat:

dellorto:
http://www.s262612653.websitehome.co.uk ... llorto.htm

weber:
http://cnx.org/contents/oKbaEWQ3@2/Sele ... -of-Weber-
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by zegler » 14 Mar 2016, 10:03

nice, ko bom m10b20 sestavo pa duple solexe gor vrgo mi bo prav prislo ..
btw tu ko se ornk spoznate na fergije solex 40 DDH je tak podobno kot weber lezeci, al ?
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 15 Mar 2016, 09:18

Image
Let's go Brandon!
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Fleko » 24 Mar 2016, 00:38

Novi problem ;)
Pri višjih obratih (nad 2700) ob polnem gasu malenkost zamori. Zamori samo kadar je nad omenjenimi obrati in pohodim gas do dile, takrat ga za manj kot sekundo zamori, potem da deluje normalno.

Fergi je pierburg 2e3.

Razmišljam da bi kupil rebuilt kit, da se tesnila pa mebrane pomenjajo in ga dam še ščistiti, samo ima samo 20 000km za sabo edino staro je 25 let.
Get low, no matter how
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 24 Mar 2016, 08:50

lahko da ti ne da dovolj obogatitve pri pospeševanju. To špricne tista mala membranca. lahko verjetno nastaviš malo z palčo ki ima čez vzmet. v glavnem mora špricnit curek ko pohodiš gas. Če ne je zjebana membrana-bi ti tudi puščal ali pa je zaštopan nepovratni ventil v telesu karburatorja ki je verjetno sestavljen iz kuglice in vzmeti fi kaka 2-3mm.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 24 Mar 2016, 10:57

Jst isto sumim pospeševalnu pumpo, samo jaz mislim da ti ga zalije ko pohodiš gas.
Razlog bi bil pa ta da imaš fergazer nastavljen na prebogato mešanico in ko še pospeševalna pumpa špricne rata mešanica zelo prebogata in ti zamori motor dokler ne prebavi tistega odvečnega bencina.
Tak problem sem mel jaz...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Fleko » 24 Mar 2016, 12:09

Dobro, sem predvideval, da bo kaj takšnega, samo nisem želel bit nazačetku brihten :lol:

Tudi sam sumim, da ga zaliva, svečke pogledat (5minutno opravilo) se spravljam že dva tedna :lol:

Vem, da je nekdo enkrat napisal, da ima wideband sondo, pa se ne spomnim kdo. Mi ni problem navariti navoja gor, da vidimo situacijo, če jo posodi.

Drugače pa še, ali se ga splača ''obnavlat'' glede na to, da ima tako malo prevoženih?
Get low, no matter how
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 24 Mar 2016, 14:22

Jaz imam samo ne posojam več.
Let's go Brandon!
User avatar
mitja1303
Posts: 98
Joined: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by mitja1303 » 23 May 2016, 14:47

Ker je glih tema o fergazerjih me zanima še tole:
Velocity stack oziroma trobentice. Zakaj ja, zakaj ne? Učinkujejo tudi pod filtrom?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 23 May 2016, 17:28

Nekaj časa nazaj sem bral en blogpost, ko so šli pimerjat velocity stacke z trobenticami in "brez torbentic" (se pravi samo ravna cev). In so ugotovil da ni nobene izmerljive razlike. Tako da argument za je estetika.
Kar se tiče tuninga je pa pomembna dolžina cevi ker je isto kot pri auspuhu; ubistvu hočeš da pride cev pri določenih obratih v resonanco (in porine čez več zraka); če je daljša se bo to zgodilo pri nižjih obratih, ampak bo pri visokih obratih zato preveč upora in boš zgubil na max. moči, če je krajša pa se bo to zgodilo pri višjih obratih in boš pri nižjih obratih zgubil navor (in moč).
Pravilo od oka je da mora bit dolžina velocity stacka vsaj 3x premer venturija; sepravi če maš 40mm webre mora bit dolžina od središča venturija do roba fergazerja + dolžina stacka vsaj 120mm

Zdej me bo seveda 3/4 foruma spet teplo kaj širim krivo vero, da so trobentice brez veze ;)

Dela pa to vse glih tako pod filtrom
Post Reply