Vse o frgazarjih in še več

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 10 Mar 2016, 15:32

No pol pa fino, bom se pozanimal glede elektro membranskih tudi
Čeprav sem zdaj gledal ima Facet en komplet solid state črpalke + regulator ki naj bi bla dobra do 180 bhp za nekih 50€, tako da si bom verjetno to omislil...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by DS71 » 10 Mar 2016, 16:06

poglej pri nemškem proizvajalcu Hardi..oni imajo 3 vrste 12V pump za avtomobile ..do 60 konjev,do 100 in nad 100 konjev .. namensko se uporabljajo tudi za takšne in podobne kemije ..tudi na tem forumu bi se našel kdo ki špila na takšno črpalko ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 10 Mar 2016, 16:45

To ki jo imam jaz je membranska facetova kao tašvoh od teh, ki imajo vgrajen filter. Zakaj v prtljažniku: prvič zato ker črpalka bolj poriva kot pa vleče :D , drugič zato ker v motornem prostoru nimam kam dat črpalke, ker je kar velika, tretjič zato ker je bil cilj zmanjšati količino cevi z bencinom v motornem prostoru.
Regulator tlaka pa imam spredaj, ker je potreben, ker so webri občutljivi na tlak in tudi pri takem majhnem tlaku črpalke pri zaviranju tlak spredaj naraste tudi do 1bar. Ima pa črpalka majhen pretok in sem imel ob povratnem vodu težave, da je pri pospeševanju ves bencin nazaj potegnilo v tank :D tako da je zdaj povratni vod blindiran.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Cox » 10 Mar 2016, 17:31

FR Wolf wrote: Ima pa črpalka majhen pretok in sem imel ob povratnem vodu težave, da je pri pospeševanju ves bencin nazaj potegnilo v tank :D tako da je zdaj povratni vod blindiran.
Kaj pa mate na napačni strani mašine ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 10 Mar 2016, 18:56

@pero27: Tole glede Mikunijev bi pa tudi mene zanimalo :) Od katerega motorja pa si jih gledal?
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 10 Mar 2016, 21:21

Jaz bom dal BDSR40, to je blo recimo na zgodnjih yamahah R1...
Na 1000ccm mašini so bli dobri za 150 konjev pri 10k RPM (pa z zelo mahjhno dizo v primerjavi z premerom venturija), sepravi bi moral bit dobri za vsaj ene 250 konjev v 2 litra mašini pri 6-7k RPM (to se pogovarjamo o meji fergazerja, ne koliko mislim jaz spravit iz mašine z 8 ventili)
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tine » 10 Mar 2016, 21:45

:lol: zanimiva matematika, me zanima kaj več o tej tezi. Kaj pa rečejo CFM številke teh fergov?
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 10 Mar 2016, 21:46

:D
Image
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 10 Mar 2016, 21:51

kaj so pa to zaeni na 4 zajle? zihr so delortoti :)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 10 Mar 2016, 22:09

Tine wrote::lol: zanimiva matematika, me zanima kaj več o tej tezi. Kaj pa rečejo CFM številke teh fergov?
Nevem kak CFM majo, vem pa da dajo na C20XE z standardnimi odmičnimi 200 bhp, matematika je pa bolj od oka iz glave :D jst jih rabim za 150 konjev, kar pomojem nebo problem na standardnem M10B20
Post Reply