Vse o frgazarjih in še več

Post Reply
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Vse o frgazarjih in še več

Post by Fleko » 07 Mar 2016, 21:52

Evo, da nebomo Skullu teme čisto uničili + mislim, da si oldschool forum zasluži eno temo, ki zajema vse o frgazarjih. Če koga moti naslov, lahko spremeni, samo uplinjač mi je smešna beseda.
Lavka, če se ti slučajno da, premakni še ostale poste.
eugene wrote:Poguglaj phenolic spacer. Samo kako pride v frgazerju do Zracnega zepa ce pa je boula odprta v atmosfero. Neki drugega Je po moje.
Glede frgazarjev bolj malo vem. Vem neke osnove. Do sedaj sem se mi je to zgodilo 3x, da je avto težje vžgal (beri 3-5s). Lahko je tudi kaj drugega. Trenutno še nisem raziskoval.
Tine wrote:Tako to zgleda na starih alfah z stoječimi DRLA dellorti.. čist brezvezni distančnik iz umetne mase, ki deluje kot temperaturni izolator.
Moj fergi že ima med sesalnim kolektorjem (alu) in fergijem gumijasto koleno in mislim, da ni ma stika direktno iz aluminijem.
Je možno, da se frgazar segreje do te mere preko zraka oz. je motorni prostor pregret?? Če se prav spomnim ima bencin okoli 85°C vrelišče ali sem za***al iz alkoholom :)
Get low, no matter how
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by zegler » 08 Mar 2016, 08:32

jaz mislim da je tezava v sami temperaturi motornega prostora, moj je tud mel tezave vziga ko je bil vroc pa vroce vreme, ampak jaz sumim na benz pumpo, kajti odkar imam elekrticno crpalko se mi to ne zgodi vec :roll: res pa da je tud fergi zdaj drugi prej je bla didta 32 zaj pa mam 32 dis noter ..

hmmm bom se malo vec testiral, je pa tud druga zadeva ki jo je izpostavil Tine (ohlajanje) . Zdaj odkar je pac turbo gor zmeraj malo dlje hladim masino prej pa prpelal pa off
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 08 Mar 2016, 19:16

Da pristavim svoj piskerček.
Ja bencin začne vreti nekje pri 85°C. Pri frgazerjih je v veliki večini notranji rezervarček za nivo goriva velikokrat zračen, da je pristisk izenačen v rezervarčku kot zunaj fergija kar poveča izhlapevanje. Temperatura v motornem prostoru pa vemo kako je :D Če segret avto ugasneš in po možnosti na soncu pri 30°C zunaj se po cca 15min fergi tako segreje, da ga je težko držati z roko dalj časa; nekje 60°C bi reku na uč.
Seveda izhlapi bencin v takih pogojih, sam sem se tega rešu z električno črpalko, ki jo pač pustim kako sekundo da nadomesti izgubljen bencin in avto pali :D. Drugače pa v takih pogojih zamašim tisto luknjo, da zmanjšam izhlapevanje bencina...
Image
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Fleko » 08 Mar 2016, 23:48

Preveč dela, da mi avto vžge 3 sekunde prej :lol:
Blaž če prav razumem, si el. črpalko uporabil samo za tisto sekundo, da dovede bencin, potem pa deluje na originalu?

Ima kdo wideband sondo? Mi rad izmeril, če ne dobiva preveč bencina, namreč ob polnem gasu kadi.
Get low, no matter how
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by DS71 » 09 Mar 2016, 15:38

ko je že blo s Skullovi temi omenjeno prisilno hlajenje ..če se ne motim je bil pri R5 turbo tako hlajen fergazer ..ventilatorsko..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 09 Mar 2016, 17:48

Fleko wrote:Preveč dela, da mi avto vžge 3 sekunde prej :lol:
Blaž če prav razumem, si el. črpalko uporabil samo za tisto sekundo, da dovede bencin, potem pa deluje na originalu?

Ima kdo wideband sondo? Mi rad izmeril, če ne dobiva preveč bencina, namreč ob polnem gasu kadi.
Ne samo električno imam sedaj, na sliki zgoraj je še mehanska :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tine » 09 Mar 2016, 18:26

Imajo te črpalke kako zaščito za izklop črpalke ob trku/prevrtju, kot jo imajo moderni avti, ali samo na kontakt?
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 09 Mar 2016, 20:21

Tine wrote:Imajo te črpalke kako zaščito za izklop črpalke ob trku/prevrtju, kot jo imajo moderni avti, ali samo na kontakt?
Samo na kontakt.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 09 Mar 2016, 20:32

Kolk psi črpalko pa maš? A maš regulator tlaka tud?
A črpalko maš spredaj pri motorju al zadaj pri tanku al maš dve?
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 09 Mar 2016, 22:13

pero27 wrote:Kolk psi črpalko pa maš? A maš regulator tlaka tud?
A črpalko maš spredaj pri motorju al zadaj pri tanku al maš dve?
Kaj pa vem kolko psi, facetova je pa imam jo v prtlažniku, spredaj je pa regulator in filter...
Image
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply