Vse o frgazarjih in še več

User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 26 Nov 2018, 22:09

Zimski remont se je začel in s tem sem tudi fergije odmontiru. Sem šel zadnjič malo računat in se mi zdi, da bi morala biti loputa pod drugim kotom, da bi tole špilalo kot bi moralo. Bom moral eugena nafehtat še za en set loput... O:)
Moja mojstrovina iz slikarja:

Image
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 26 Nov 2018, 23:58

Kdaj prineseš? rabim vsaj en karburator.
Let's go Brandon!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 27 Nov 2018, 11:28

Tko kot sva se pogovarjala je super ideja, treba probat! :clap:
Dejstvo je da popolnoma zaprt mora biti progression odprt na strani trobentic torej na dejansko čist zaprto mora bit celotna loputa čez progression hole na strani idle miture vijaka.
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 27 Nov 2018, 13:12

Čak mau; kako boš pa dosegel da bo loputa potanovem zaprta pod drugim kotom, kot je trenutno? A bo loputa elipsaste oblike? A bo drug offset na aksi od lopute?
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 27 Nov 2018, 14:00

Ja pa sej loputa je že zdej elipsaste oblike. V bistvu bo potem malo bolj "okrogla" (79°30' vs cca 80°30').
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 27 Nov 2018, 15:01

Aha, nisem nikol tako razmišljal o tem, ker mi ni blo treba nikol loput delat, ampak, ja; če pomislim mora bit itak elipsaste oblike če hoče tesnit v kateremkoli položaju razen v 90°
Potem eugene reže lopute na cnc?
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 27 Nov 2018, 17:53

Par slik bom dal pa ti bo takoj jasno kako se to dela. ImageImageImageImage
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 27 Nov 2018, 23:00

O, hudo!
Sem se naučil nekaj novega! :clap:
Sej tole je pa še boljš, ker niti rob lopute ni pravokoten ampak lepo vzporeden z borom od fergija ko so zaprte :)
A fabrške lopute imajo potem tud tak rahlo pod kotom rob, al jih samo odrežejo pa je pravokoten rob?
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 27 Nov 2018, 23:36

Fabriško imajo isto.
Let's go Brandon!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 28 Nov 2018, 16:22

eugene wrote:Par slik bom dal pa ti bo takoj jasno kako se to dela.
Sick! ;)
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply