Vse o frgazarjih in še več

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 01 Nov 2018, 08:43

V bauhausu imajo stvari od proxona in mislim da bi mogu najt tudi take mini svedriče 1mm ali manj z odebeljenim telesom da ga lahko vpneš v stročnico od dremla. Samo ne vem ali je 3mm ali 2in kaj kot ma proxon. Ce ne moras kupit še stročnico da bos to lahko dal v dremel.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 01 Nov 2018, 11:58

Ja sigurno da 2mm, ja, kaj dizo tud najprej na 2mm povrtaš, pol jo pa nazaj lotaš al kaj? :crazy:
To bosta vse zjebala, eugene se je pa matral...
Dej lauko če maš čad se zapelji do mene pa ti bom zvrtal na rezkarju čisto luknjo, mam od 1mm gor svedre pa 1mm, 1.5mm in 2mm rezkarje.
Pol ko bodo pa vse luknje na mestu pa enako velike lahko pa na elbow grease vrtaš z svedri za dize po 0.1mm korakih dokler ne bo prau laufalo.
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 04 Nov 2018, 19:38

Sem povrtal najprej na 1.5mm, pa potem naknadno povečal na 2mm ampak še vedno to ni to. :?
Glede loputk bi rekel, da ni OK do kam se zaprejo...dejansko so povsem "closed", pa je prvi progression hole še prekrit z robom lopute. Povsod berem, da se mora loputa že kar nekaj premaknit, preden začne odpirat prvi progression hole...?
Pri enakomerni vožnji na cca 1500-2000 rpm je AFR okoli 10 in tudi kadi za popizdit. :problem:
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 04 Nov 2018, 20:10

Res je, da je originalno bila na teh webrih prva luknja precej daleč od lopute. Bi reku kak dober mm. Jaz sem jo zanalašč naredu tako točno ker je pri veini webrov prav to problem in je treba potem delat nove lopute oz vrtat še eno luknjo, da se znebiš obotavljanja pri speljevanju. Zato tudi prodajajo webre 45 152 z eno oz 2ma ( za16V) dodatnima progresion luknjama. Če bi blo to tako kot praviš potem ne vem kako bi dellortoti sploh delali, ker recimo te 40, ke ki imam doma se delček prve luknje vidi že ko je loputa čisto zaprta ( ima 5 luken in vse razen prve so precej večje kot pri webrih) na weber IDA, ki jih imam pa se prva luknja prikaže ko je loputa kake 0.3mm odprta ( 2 majhnji luknji). Si siguren da ti ne pušča sistem od čoka, kar je pogosto na teh Webrih, in to obogati zmes na minimumu. Daj začepi tiste izhode od čoka kot sva že govorila. Vrežeš navoj, zdaj ne vem ali je m5 ali M6 in zaloktajtaš en navojni čep (črv) notri. Če to ne bo pomagalo bom lopute naredu nove jebiga.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 04 Nov 2018, 20:15

Zdaj če prav razumem z temi luknjami v loputah na minimumu dela brez, da bi ble lopute sploh kaj odprte in se pravi je progression luknja prekrita z loputo. AFT na minimu štima. Ko voziš z rahlim gasom in so progresion l+uknje torej odkrite pa je AFR v kurcu ( bogato). Znalo bi bit da je AFR prebogat že na minimumu samo ti ga lambda ne pokaže ker je pretok mali in ke rje sonda vtaknjena v konec auspuha pride svež zrak do sonde in kvari meritev.
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 04 Nov 2018, 20:36

Aha, sej zdej se spomnim, da sva govorila o tem že takrat ja - da si naredu lopute tako, da se čimprej odpre progression v izogib lean spotu. Vidm, da se morva še kej slišat v naslednjih dneh. :)
AFR je na minimumu ful nizek (cca 18-20) in včasih kr fajn poka iz auspuha pri bremzanju z motorjem.
AFR pri malo odprtem gasu ob konstantni vožnji je cca 10-12...ne vem a je fora v tem, da je progression tako "odprt" ali pa je kaj drugega.

Glede choke-a pa sem že cca 2 mesca nazaj pobral ven batke in v luknje zabasal cev za bencin, skozi njo pa še en alu net porinil, da je fajn zatesnilo. Par fotk od včeraj, ko sem imel vse narazen:

Image

Image

Dodane 2mm luknje:
Image

LP
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 04 Nov 2018, 22:38

Ja sej je prav da je prva luknja pokrita z loputo. Bencin ti najbolj vleče iz progression luknje ki je direkt pod loputo, ker je tam največji vakuum.
Če bi bla pred loputo (na motorni strani) bi mel močen curek bencina pri zaprti loputi ker ima float bowl vent in bi ti pozaugalo bencin na hard ven iz float bowla.
Če bi bla za loputo (na trobentica strani) bi pa malo se doatknil gasa, priprl loputo, potegnilo bi ful več zraka pa skor nič več bencina, ker rob lopute še nebi bil nad prvo progression luknjo in bi dobil ful redko mešanco zato.

Evo na mojih mikunijih so 3 progression luknje, prva je direkt na sredini roba lopute ko je ta do konca zaprta. Loputa je debela 1.5mm, luknja pa ene 0.5mm.
Image
Image

Eguene; a si se ti kej z debelino lopute igral al je ista kot serijsko?
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 04 Nov 2018, 22:47

Loputa je debela 1.5 kot origigi. Tako kot imaš ti na mikunijih sem naredu pri Laukotu. Ni mi jasno zakaj webrom to ne paše. Če je to krivo.
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 04 Nov 2018, 22:48

Hm, nekje mi mora fajn bencin skos vlečt...zdejle, po daljši vožnji, sem opazil, da so spodnji vijaki / matice od fergijev (tam kjer so pritrjeni na kolektor) čist mokri. Očitno je benz nekako pronical skozi papirnato tesnilo, ki ga imam tam vmes.
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 04 Nov 2018, 22:56

:roll:
Dej ti najprej vse oringe zamenjaj z vitonskimi če še nisi, etanol mamo v bencinu in etanol + silikon = no bueno ...
Post Reply