Vse o frgazarjih in še več

User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 10 Mar 2016, 00:19

a poveš model črpalke?
regulator maš pa na 6psi?
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by zegler » 10 Mar 2016, 08:20

hmm regulator mora imet 0.4-0.6 bar, kaj vec ti bo prevec potiskalo v fergije in bos mel nivo benza previsok (nepravilna zmes itn)
pumpo sem pa kupil slovensko, ce je res slovenska ? http://www.ptz.si/sl/crpalke-goriva/ele ... la/pn-5530
zaenkrat spila v nulo.

zakaj pa so crpalke v koferamih in zadaj pri tankih, razumem tisto ki so v tankih in jih benz hladi, ampak zunaj zadaj?

jaz sem svojo montiral spredaj v motorni prostor spodaj ko pride dovod iz tanka,da je cim manj lajtung pod pritiskom, ce slucajno do cesa pride.
OK bi razumel, da bi tud imel regulator v koferamu in pol mas pac samo eno lajtungo naprej, tako pa je pri vseh oz vecini avtih tako da so regulatori spredaj in posledinco rabis 2 voda ki sta pod pritiskom :oops: res mi ni logicno.

pa jaz sem si jo vezal na stikalo, mimo kontakta, da ce kdo ne najde stikala, mi ne odpelje avta :)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 10 Mar 2016, 08:49

Tine wrote:Imajo te črpalke kako zaščito za izklop črpalke ob trku/prevrtju, kot jo imajo moderni avti, ali samo na kontakt?
To se da enostavno rešit z vezavo in posebnim relejem kot ga ima golf 1 GTi. rele dobiva signal iz cinšpule in če ni inpulzov se čez kako sekundo al 2 ugasne. Ima pa tudi prime ko daš kontakt.

Zegler. Povratni vod in konstanten tok je zato da se ti ne segreva bencin v railu. Sploh pa moraš imet regulator po injektorjih plus tega mora imet signal podtlaka iz kolektorja. Karburatorji načeloma ne rabijo regulatorja pod mus, če ima pumpa dovolj majhen tlak, da plovček in igla uspe zapret dotok. To je klasika- mislim pa da imajo novejši avti neki poenostavljeno da so prišparali na vodu.

Ena poceni varjanta kako iz injection pumpe ki dela na 3-5 barih dobit tistega 0.3 ven je da grež z vodom do motornega prostora tam daš t komad na katerega daš regulator ( meni so najjači maplassi filter kingi- sicer dragi) na drugi izhod Tja daš povratni vod na katerega daš dušilko ( valj prevrtan z svedrom recimo 2, 3mm) in povratek spelješ v tank. zaradi dušilke boš imal na T ju nek dokaj nizek tlak - regulator pa ga bo še dodatno zreguliral na primernega za karburator
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 10 Mar 2016, 10:50

Zegler; sej 6 psi je dobrih 0.4 bara.
Eugene; dobra fora tole z T-jem in dušilko, se bom morda poslužil tega (tisti mikuniji ki bi jih jaz dal gor so še posebej občutljivi na tlak in rabijo glih 2-3.5 psi pa moram najt nek pameten način kako ne preobremenit regulatorja)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by DS71 » 10 Mar 2016, 10:57

zakaj pa ne membranske črpalke? Za te stare čarovnije na karburatorje po moje več kot odlične .. pumpa ko rabi in ko ne je pri miru ..nobenih regulatorjev in odvečne šare ...
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 10 Mar 2016, 11:02

A to misliš tisto ki je na bloku našraufana in jo odmična poganja?
Za moje mikunije ma prevelik pritisk ker so drugače narejeni za gravity feed, tako da regulator bi še vedno rabil. Pa verjetno ma premejhen pretok.
Pa še grda je ko tam štrli z motorja :D
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by DS71 » 10 Mar 2016, 11:13

ne ne ..elektro membranska ..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Fleko » 10 Mar 2016, 11:14

Kaj to maš mikunije od motorja?
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 10 Mar 2016, 11:47

Ja (no nisem še nabavil, so pa v planu, samo najprej moram m10b20 mašino najt)
bolj so mi všeč od weberjev ker so constant velocity (veriabilen premer venturija) pa ker so simpl in jih znam štelat praktično napamet (o weberjih pa pojma nimam :? )
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by zegler » 10 Mar 2016, 15:19

uh te membranske imajo ornk pretok, sem enkrat malo se spilal, pol litra kr hitro, skoraj kot tale elektricna ko jo mam zdaj ..
sam pritiska ne ustvarijo...
Post Reply