Vse o frgazarjih in še več


Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a Fleko » 07 Mar 2016, 21:52

Evo, da nebomo Skullu teme čisto uničili + mislim, da si oldschool forum zasluži eno temo, ki zajema vse o frgazarjih. Če koga moti naslov, lahko spremeni, samo uplinjač mi je smešna beseda.
Lavka, če se ti slučajno da, premakni še ostale poste.

eugene napisal/-a:Poguglaj phenolic spacer. Samo kako pride v frgazerju do Zracnega zepa ce pa je boula odprta v atmosfero. Neki drugega Je po moje.

Glede frgazarjev bolj malo vem. Vem neke osnove. Do sedaj sem se mi je to zgodilo 3x, da je avto težje vžgal (beri 3-5s). Lahko je tudi kaj drugega. Trenutno še nisem raziskoval.

Tine napisal/-a:Tako to zgleda na starih alfah z stoječimi DRLA dellorti.. čist brezvezni distančnik iz umetne mase, ki deluje kot temperaturni izolator.

Moj fergi že ima med sesalnim kolektorjem (alu) in fergijem gumijasto koleno in mislim, da ni ma stika direktno iz aluminijem.
Je možno, da se frgazar segreje do te mere preko zraka oz. je motorni prostor pregret?? Če se prav spomnim ima bencin okoli 85°C vrelišče ali sem za***al iz alkoholom :)
Get low, no matter how
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: 04 Okt 2013, 18:46
Avtomobil: 35 cilindrov z vseh vetrov


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a zegler » 08 Mar 2016, 08:32

jaz mislim da je tezava v sami temperaturi motornega prostora, moj je tud mel tezave vziga ko je bil vroc pa vroce vreme, ampak jaz sumim na benz pumpo, kajti odkar imam elekrticno crpalko se mi to ne zgodi vec :roll: res pa da je tud fergi zdaj drugi prej je bla didta 32 zaj pa mam 32 dis noter ..

hmmm bom se malo vec testiral, je pa tud druga zadeva ki jo je izpostavil Tine (ohlajanje) . Zdaj odkar je pac turbo gor zmeraj malo dlje hladim masino prej pa prpelal pa off
Uporabniški avatar
zegler
 
Prispevkov: 539
Pridružen: 03 Maj 2015, 16:02
Kraj: Maribor
Avtomobil: e21


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 08 Mar 2016, 19:16

Da pristavim svoj piskerček.
Ja bencin začne vreti nekje pri 85°C. Pri frgazerjih je v veliki večini notranji rezervarček za nivo goriva velikokrat zračen, da je pristisk izenačen v rezervarčku kot zunaj fergija kar poveča izhlapevanje. Temperatura v motornem prostoru pa vemo kako je :D Če segret avto ugasneš in po možnosti na soncu pri 30°C zunaj se po cca 15min fergi tako segreje, da ga je težko držati z roko dalj časa; nekje 60°C bi reku na uč.
Seveda izhlapi bencin v takih pogojih, sam sem se tega rešu z električno črpalko, ki jo pač pustim kako sekundo da nadomesti izgubljen bencin in avto pali :D. Drugače pa v takih pogojih zamašim tisto luknjo, da zmanjšam izhlapevanje bencina...
Slika
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 665
Pridružen: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a Fleko » 08 Mar 2016, 23:48

Preveč dela, da mi avto vžge 3 sekunde prej :lol:
Blaž če prav razumem, si el. črpalko uporabil samo za tisto sekundo, da dovede bencin, potem pa deluje na originalu?

Ima kdo wideband sondo? Mi rad izmeril, če ne dobiva preveč bencina, namreč ob polnem gasu kadi.
Get low, no matter how
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: 04 Okt 2013, 18:46
Avtomobil: 35 cilindrov z vseh vetrov


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a DS71 » 09 Mar 2016, 15:38

ko je že blo s Skullovi temi omenjeno prisilno hlajenje ..če se ne motim je bil pri R5 turbo tako hlajen fergazer ..ventilatorsko..
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2934
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 09 Mar 2016, 17:48

Fleko napisal/-a:Preveč dela, da mi avto vžge 3 sekunde prej :lol:
Blaž če prav razumem, si el. črpalko uporabil samo za tisto sekundo, da dovede bencin, potem pa deluje na originalu?

Ima kdo wideband sondo? Mi rad izmeril, če ne dobiva preveč bencina, namreč ob polnem gasu kadi.

Ne samo električno imam sedaj, na sliki zgoraj je še mehanska :)
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 665
Pridružen: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a Tine » 09 Mar 2016, 18:26

Imajo te črpalke kako zaščito za izklop črpalke ob trku/prevrtju, kot jo imajo moderni avti, ali samo na kontakt?
Uporabniški avatar
Tine
 
Prispevkov: 785
Pridružen: 28 Feb 2012, 14:12


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 09 Mar 2016, 20:21

Tine napisal/-a:Imajo te črpalke kako zaščito za izklop črpalke ob trku/prevrtju, kot jo imajo moderni avti, ali samo na kontakt?

Samo na kontakt.
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 665
Pridružen: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a pero27 » 09 Mar 2016, 20:32

Kolk psi črpalko pa maš? A maš regulator tlaka tud?
A črpalko maš spredaj pri motorju al zadaj pri tanku al maš dve?
Uporabniški avatar
pero27
 
Prispevkov: 1988
Pridružen: 16 Jan 2014, 16:50
Kraj: Novo mesto
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 09 Mar 2016, 22:13

pero27 napisal/-a:Kolk psi črpalko pa maš? A maš regulator tlaka tud?
A črpalko maš spredaj pri motorju al zadaj pri tanku al maš dve?

Kaj pa vem kolko psi, facetova je pa imam jo v prtlažniku, spredaj je pa regulator in filter...
Slika
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 665
Pridružen: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Naslednja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Motorizacija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov