Cukanje / Opel CIH

Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by Anzee » 15 Feb 2016, 10:26

Ce sem iskren tudi sam razmisljam v tej smeri. Pomoje bom en dan razdrl razdelilec in namazal utezi za centrifugalni predvzig, pa pregledal tega vakumskega. Lahko, da je bil nekoc "zaliman skupaj" zaradi neuporabe avta, pa sem takrat ko sem ga kupil nastavil vzig z nedelujocim centrifugalnim (=zato je imel slabsi standgas), sedaj pa se je zadeva sprostila in je vse narobe :)

Javim!
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by Anzee » 15 Feb 2016, 21:39

Klasika. Vse drugo probat razn tist k je najbl izi ne.

Spucu svecke. Zdej dela tko k more, vsaj za zdaj. Zakaj so ble pa crne pa ne vem (mogoce je obnova oz. ciscenje uplinjaca pomagala v nadaljne)

Image
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by Anzee » 25 Feb 2016, 09:21

sploh nism nc vec v tole odisejado napisu..

Skratka ja, spucu svecke pa je blo dobr za 5km.. potem sem se enkrat nastelal predvzig, pregledal vse neumnosti, kable stisnu da bl primejo svecko, zamenu cinspulo.. skratka se vedno ni ok.

Potem pa sem premostil "resistor cable" in dal vzigalno tuljavo na polnih 12V (preko uporovnega kabla dobi vzigalna tuljava le kaksne 9-10V, da se manj segreva in tako naj bi tudi platine zdrzale dlje casa) - takrat dela avto super. Ce kabel odstranim, potem avto spet cuka (=dobiva svohnejso iskro)..

Ima kdo izkusnje s tem, koliko zdrzijo platine in cinspula pod povecano napetostjo?
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by eugene » 25 Feb 2016, 10:23

resistor cable what? kera pogruntavščina.noben vw nima tega.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by pero27 » 25 Feb 2016, 10:41

Anže; a to misliš kabel od tuljave do fertajlerja?
Ker da bi mel kabel ki spavi 12V do tuljave pa tudi jaz prvič slišim...
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by Anzee » 25 Feb 2016, 20:30

hehe, no evo, mala sola opel-elektrike

Spodaj prilozena shema z oznacenim vzigalnim delom..

- vzigalna tuljava dobi na sebe + (pin 15) iz dveh vej. Ena je iz smeri kontakt +, druga pa iz starterja (pin 16). tista, ki pride prek kontakt + je speljana prek upora (1,8ohm), da je med obratovanjem avta na tuljavi nizja napetost. Pri vzigu avta, ko obraca starter pa iz tam spusti polnih 12V, da je mocnejsa iskra.

Ta uporovna zica je "klasicni zajeb" pri predelavah na einspritz oz. elektricni vzig. Ljudje pozabijo to prevezat na normalni kontakt +, potem pa elektronski vzig zarad prenizke napetosti sploh ne deluje (cinspule in ostale zadeve za el. vzig so namrec prilagojene na polno napetost).

Image

Sicer pa sem nagruntal da tudi s prevezanim stromom obcasno cuka :P
Danes dodal se filter za gorivo pred uplinjac, plan je se pregledati razdelilec ce ima aksialno luft (malo ga ima, moram preveriti se drug razdelilec)
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by FR Wolf » 25 Feb 2016, 23:59

Prvo kar mi pade na pamet je, da preveri ozemljitev motorja...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by Anzee » 26 Feb 2016, 00:14

Tut to sm ze razmislu. Pregledu sm vse mase, so fiksno pritrjene gor. Samo mogoce bi mogu odsraufat, spucat, dat nazaj. No sej zdej mi je se guma zadej desno spustila :) fun never ends :)
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Cukanje / Opel CIH

Post by FR Wolf » 26 Feb 2016, 00:22

Preveri če slučajno so te pletenice prekinjene... Leta zahtevajo svoje. Najbolje je, da daš eno pletenico, ki je 100% dobra vzporedno z zdejšno in probaj če je slučajno razlika.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply