Cukanje / Opel CIH
-
- Posts: 1988
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Cukanje / Opel CIH
Ce sem iskren tudi sam razmisljam v tej smeri. Pomoje bom en dan razdrl razdelilec in namazal utezi za centrifugalni predvzig, pa pregledal tega vakumskega. Lahko, da je bil nekoc "zaliman skupaj" zaradi neuporabe avta, pa sem takrat ko sem ga kupil nastavil vzig z nedelujocim centrifugalnim (=zato je imel slabsi standgas), sedaj pa se je zadeva sprostila in je vse narobe
Javim!
Javim!
-
- Posts: 1988
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Cukanje / Opel CIH
Klasika. Vse drugo probat razn tist k je najbl izi ne.
Spucu svecke. Zdej dela tko k more, vsaj za zdaj. Zakaj so ble pa crne pa ne vem (mogoce je obnova oz. ciscenje uplinjaca pomagala v nadaljne)
Spucu svecke. Zdej dela tko k more, vsaj za zdaj. Zakaj so ble pa crne pa ne vem (mogoce je obnova oz. ciscenje uplinjaca pomagala v nadaljne)
-
- Posts: 1988
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Cukanje / Opel CIH
sploh nism nc vec v tole odisejado napisu..
Skratka ja, spucu svecke pa je blo dobr za 5km.. potem sem se enkrat nastelal predvzig, pregledal vse neumnosti, kable stisnu da bl primejo svecko, zamenu cinspulo.. skratka se vedno ni ok.
Potem pa sem premostil "resistor cable" in dal vzigalno tuljavo na polnih 12V (preko uporovnega kabla dobi vzigalna tuljava le kaksne 9-10V, da se manj segreva in tako naj bi tudi platine zdrzale dlje casa) - takrat dela avto super. Ce kabel odstranim, potem avto spet cuka (=dobiva svohnejso iskro)..
Ima kdo izkusnje s tem, koliko zdrzijo platine in cinspula pod povecano napetostjo?
Skratka ja, spucu svecke pa je blo dobr za 5km.. potem sem se enkrat nastelal predvzig, pregledal vse neumnosti, kable stisnu da bl primejo svecko, zamenu cinspulo.. skratka se vedno ni ok.
Potem pa sem premostil "resistor cable" in dal vzigalno tuljavo na polnih 12V (preko uporovnega kabla dobi vzigalna tuljava le kaksne 9-10V, da se manj segreva in tako naj bi tudi platine zdrzale dlje casa) - takrat dela avto super. Ce kabel odstranim, potem avto spet cuka (=dobiva svohnejso iskro)..
Ima kdo izkusnje s tem, koliko zdrzijo platine in cinspula pod povecano napetostjo?
Re: Cukanje / Opel CIH
resistor cable what? kera pogruntavščina.noben vw nima tega.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2630
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Cukanje / Opel CIH
Anže; a to misliš kabel od tuljave do fertajlerja?
Ker da bi mel kabel ki spavi 12V do tuljave pa tudi jaz prvič slišim...
Ker da bi mel kabel ki spavi 12V do tuljave pa tudi jaz prvič slišim...
-
- Posts: 1988
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Cukanje / Opel CIH
hehe, no evo, mala sola opel-elektrike
Spodaj prilozena shema z oznacenim vzigalnim delom..
- vzigalna tuljava dobi na sebe + (pin 15) iz dveh vej. Ena je iz smeri kontakt +, druga pa iz starterja (pin 16). tista, ki pride prek kontakt + je speljana prek upora (1,8ohm), da je med obratovanjem avta na tuljavi nizja napetost. Pri vzigu avta, ko obraca starter pa iz tam spusti polnih 12V, da je mocnejsa iskra.
Ta uporovna zica je "klasicni zajeb" pri predelavah na einspritz oz. elektricni vzig. Ljudje pozabijo to prevezat na normalni kontakt +, potem pa elektronski vzig zarad prenizke napetosti sploh ne deluje (cinspule in ostale zadeve za el. vzig so namrec prilagojene na polno napetost).
Sicer pa sem nagruntal da tudi s prevezanim stromom obcasno cuka
Danes dodal se filter za gorivo pred uplinjac, plan je se pregledati razdelilec ce ima aksialno luft (malo ga ima, moram preveriti se drug razdelilec)
Spodaj prilozena shema z oznacenim vzigalnim delom..
- vzigalna tuljava dobi na sebe + (pin 15) iz dveh vej. Ena je iz smeri kontakt +, druga pa iz starterja (pin 16). tista, ki pride prek kontakt + je speljana prek upora (1,8ohm), da je med obratovanjem avta na tuljavi nizja napetost. Pri vzigu avta, ko obraca starter pa iz tam spusti polnih 12V, da je mocnejsa iskra.
Ta uporovna zica je "klasicni zajeb" pri predelavah na einspritz oz. elektricni vzig. Ljudje pozabijo to prevezat na normalni kontakt +, potem pa elektronski vzig zarad prenizke napetosti sploh ne deluje (cinspule in ostale zadeve za el. vzig so namrec prilagojene na polno napetost).
Sicer pa sem nagruntal da tudi s prevezanim stromom obcasno cuka
Danes dodal se filter za gorivo pred uplinjac, plan je se pregledati razdelilec ce ima aksialno luft (malo ga ima, moram preveriti se drug razdelilec)
Re: Cukanje / Opel CIH
Prvo kar mi pade na pamet je, da preveri ozemljitev motorja...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
-
- Posts: 1988
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Cukanje / Opel CIH
Tut to sm ze razmislu. Pregledu sm vse mase, so fiksno pritrjene gor. Samo mogoce bi mogu odsraufat, spucat, dat nazaj. No sej zdej mi je se guma zadej desno spustila fun never ends
Re: Cukanje / Opel CIH
Preveri če slučajno so te pletenice prekinjene... Leta zahtevajo svoje. Najbolje je, da daš eno pletenico, ki je 100% dobra vzporedno z zdejšno in probaj če je slučajno razlika.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!