barvanje motorja

User avatar
Beatsky
Posts: 93
Joined: 16 Jan 2016, 19:23
Avtomobil: ford taunus 1978 tournier
Location: gorenjska

barvanje motorja

Post by Beatsky » 25 Jan 2016, 09:13

Živjo,

š čim kaj barvate motorje, menjalnike difererenciale?

Sicer je z gossa kar stari ljudje pravijo da naj bi se ne bi barvalo.

Pokrov ventilov in karter bom dal kar prašno pobarvat ker se ne segreva toliko (če se motim me popravite) in imam poceni možnost?

Kaj pa podvozje in deli podvozij? Priporočate prašno? Avto zime ne bo videl! Ali naj čez dam še bitumen?

Veliko sem bral o tem, za podvozje pravijo eni da je dobro prašno, eni da ni, veliko jih pa presega na stari dobri epolor HB.

tnx
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: barvanje motorja

Post by grega983 » 25 Jan 2016, 09:18

Prašno barvanje je zakon. Prvi približek je 2x temeljna + pokrivna.

Body-ja ni trebno packati še po podvozju

Za motor ne zganjati znanosti, se ne ogreje na takšne temperature, da bi barva zoglenela. Razen na izpušnem kolektorju seveda
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: barvanje motorja

Post by L4UK0 » 25 Jan 2016, 17:43

Blok: high-temp sprej, podvozje: Epolor HB über alles :D
Image
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: barvanje motorja

Post by Opelpower » 25 Jan 2016, 19:12

Blok tudi lepo drži akril 2K
Image
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: barvanje motorja

Post by Ruzo » 25 Jan 2016, 19:26

Prašno za podvozje je zakon. :)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: barvanje motorja

Post by pero27 » 25 Jan 2016, 19:27

a epolor pa pokrivna mislite da bi tud zdržalo na bloku? (bi mel blok pa podvozje v isti modri pa je potem lažje zadet)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: barvanje motorja

Post by DS71 » 25 Jan 2016, 21:11

bo zdržalo brez problema ..samo dobro očisti in še boljše razmasti. Pa za pokrivno ti priporočam poliuretan (2k) .. je obstojen na olja,bencin
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: barvanje motorja

Post by pero27 » 25 Jan 2016, 22:04

Super, hvala!
No bom potem tudi podvozje pobarval z 2k poliuretanom.
Sej to ni treba dat nič v peč, ne?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: barvanje motorja

Post by DS71 » 26 Jan 2016, 00:21

ne,sej v principu ni treba nič dati v peč ..komore so narejene zgolj zato da imaš dobre delovne pogoje ( pa še to ne, če je slabo vzdrževana) in da avto lahko po barvanju zlagaš čez dve uri in ne šele naslednji dan ..tisto o pečenju so bolj tralala :)
Če boš delal s slovenskim poliuretanom imaš agrohel ( sjajni) in pa rezistol (polmat) , dobiš pa ga v vseh RAL niansah
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: barvanje motorja

Post by pero27 » 26 Jan 2016, 12:24

Super, hvala; na strojništvo se še kar razumem, o kemiji (barvah) pa pojma nimam in pridejo taki nasveti zelo prav. ;)

Vidim pa da agrohel prodajajo tudi v kompletu z lastno temeljno; je potem bolje da dam ta temelj, ki je v paketu, ali je vseeno če dam za temelj epolor?
Post Reply