Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by pero27 » 13 Jan 2016, 12:41

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=azPKIjxmmdU[/youtube]

Ker je bila ravno zadnji debata o kolektorjih in kako je cela znanost iz tega - zgleda da niti ni tako precizna znanost :lol:
Stolčejo kolektorje praktično v palačinko pa se nič ne pozna na moči :lol: :lol:
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by FR Wolf » 15 Jan 2016, 18:21

Presenetljivo :shock: :o
Ampak bi bilo zelo zanimivo videt še primerjavo brez kolektorja in z gusastim kolektorjem... :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by eugene » 15 Jan 2016, 19:09

Kaj je tako presenetljivega. Cevi so ogromne motor pa ne da ven niti 100km na liter. Sploh pa je potem zgubu 10% moči. Pa kaj ste mislili da bo padla moč na 100 konjev ker so malo zmanjšali presek. očitno ni bla neka restrikcija ze s početka. Zanimiv poskus bi bil kako bi se šetal navor če bi spreminjali razdaljo do združitve.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by pero27 » 15 Jan 2016, 20:02

Ja sej kateri od naših motorjev pa da več kot 100 oslov na liter?
Ima pa pomojem dosti veze tudi to, da so testiral samo z kolektrojem, brez preostanka izpušnega sistema in je tako moč v začetku, ko so samo malo stolkli še malo narasla, ker so dobili nazaj nekaj potrebnega backpressureja

Kje je zgubil 10% moči? od 600 konjev je izgubil v najslabšem passu 8 konjev
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by eugene » 15 Jan 2016, 20:33

od kdaj je potreben backpreasure. kvečjemu so dobili kaj hitrosti. padlo je z 580+ na 520+ al tam nekje.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by pero27 » 15 Jan 2016, 23:37

od takrat ko ma pozitiven vpliv na scavenging

1 kojn pa 2 Nm je blo razlike med "iz štacune" headersi pa "zgazu jih je tank" headersi
edino peak se je premaknil v malenkost višje obrate (kar je meni še posebej presentljivo, ker bi si mislil da boš šel pri bolj restriktivnem motorju v nižje obrate)
Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by eugene » 18 Jan 2016, 09:04

Zdaj vidim. Očitno sem površno gledal. 528 je navora ne konjev. Torej so cevi prevelike za ta pretok.

Za backpreasure pa sem malo preštudiral. Za razumet sem si omislu dva exstrema. Prvo da imaš neskončen preme- odprto v atmo in drugič neskončno majhno cev. v prvem primeru nimaš pulza nadtlaka ki potuje dol po cevi in na koncu ustvari pulz podtlaka , ki potuje nazaj in pomaga praznit cilinder nimaš pa niti nobene izgube pri pumpanju izpušnih plinov ven (ker nimaš upora). V drugem ker je premer zelooo majhen bo tlak ob praznjenju zelo velik in bo ko pulz doseže konec cevi ustvaru tudi močan povratni pulz podtlaka, kar bo dobro praznilo cilinder ko so ventili v vagi, vendar tako majhna cev prestavlja velik upor in bojo izgube pumpanja velike.

Se pravi da je sweet spot nekje vmes. Koristi scavenginga morajo premagat izgube zaradi pumpanja, ki naraščajo z manjšanjem premera.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by pero27 » 18 Jan 2016, 11:29

Ja sam fora je da je tale auspuh ki so ga testiral projektiran parav za ta blok, glavo in odmično (se prodaja kot kit) in je verjetno projektiran tako, da je genau isti premer, kot je premer izpušnih ventilov
Pa tud če bi recimo cevi mele prevelik premer bi mogla potem moč precej narast, ko so jih začel tolčt, ker bi prišle v un sweetspot z tolčenjem.
Zelo bizarno je vseskupaj :D
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by eugene » 18 Jan 2016, 12:44

kaj ti čem rečt. Stolči si kolektor.
Let's go Brandon!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Stolčeni izpušni kolektorji - nobene razlike

Post by DS71 » 18 Jan 2016, 16:51

ma ta kolektor je za small block .. od base do tuning ..ne mislt da je to nek olala header če ima tm eno zgravirano ploščico zapikano ;) Že če greš gledat te kolektorje po netu ,boš videl da se eni in isti prodajajo od 265 - 400 cui
In če je kupljen v kitu še ne pomeni da je to vse eno z drugim ..Američani malo drugače razmišljajo kot mi
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply