Page 2 of 2

Re: Problem: Bel dim iz izpuha in odduška olja

Posted: 19 Sep 2017, 12:49
by Snipe
Nikjer nič ne pušča,nobene luže,nič nič v glavnem. Samo to kar sem napisal

Re: Problem: Bel dim iz izpuha in odduška olja

Posted: 19 Sep 2017, 13:55
by Anzee
Dvomim da bo kdo zares znal pomagati, nas zanimajo bolj starodobniki tukaj kot pa novodobni avtomobili, pri katerih je ponavadi lahko narobe milijon novotarij da ga serjejo. Mogoce bi bilo smiselno povprasati na kaksnem VW forumu...

Re: Problem: Bel dim iz izpuha in odduška olja

Posted: 19 Sep 2017, 19:06
by pero27
Kolegica je imela podoben problem na Škodi Octaviji. Prepričal sem jo da je šla zmerit kompresijo, izkazalo se je da je en cilinder popolnoma brez kopresije (8psi - tam je šlo tud olje mim) na kar sem jo prepričal da avto proda in kupi E30 ter se pridruži našemu forumu.
Tebi svetujem isti postopek :D
Ene gnile novodobne škode tukaj nikogar ne zanimajo ;)

Re: Problem: Bel dim iz izpuha in odduška olja

Posted: 19 Sep 2017, 19:38
by L4UK0
pero27 wrote:Kolegica je imela podoben problem na Škodi Octaviji. Prepričal sem jo da je šla zmerit kompresijo, izkazalo se je da je en cilinder popolnoma brez kopresije (8psi - tam je šlo tud olje mim) na kar sem jo prepričal da avto proda in kupi E30 ter se pridruži našemu forumu.
Tebi svetujem isti postopek :D
Ene gnile novodobne škode tukaj nikogar ne zanimajo ;)
Admin approved! :lol:

Re: Problem: Bel dim iz izpuha in odduška olja

Posted: 19 Sep 2017, 22:07
by malinuc
glede na to da je novi avto, predvidevam da bi znal bit blok motorja aluminjast? pa so valji metalizirani? Je kdo z mikrometrom preveril zračnost med cilindri in bati? sledi honanja so še prisotne? je kdo blok pohonal? kakšna so vodila ventilov?
žal so pri novejših motorjih kljub današnji tehnologiji te napake pogosto prisotne, zaradi varčevanja v proizvodnji avtomobilov in nagnjenosti k veliki potrošnji. Pred cca 2 mesecema sem delal generalno popravilo motorja na mazdi 5 (ford motor s 120 000 km), ki je kurila olje od novega in je od zidanega mosta do zadra popila 2 l olja. Cilindri so bili rahlo ovalno obrabljeni, sledi honanja pa skoraj da ni bilo, honanje pa je zelo pomembno zaradi mazanja, če ni zadoščeno honanje, olje veliko lažje pride v sam zgorevalni prostor. tudi batni obročki so bili zlepljeni v same bate. po popravilu je po cca 3000km olja še ni bilo potrebno doliti

Re: Problem: Bel dim iz izpuha in odduška olja

Posted: 19 Sep 2017, 23:49
by pero27
L4UK0 wrote: Admin approved! :lol:
Rabmo babe! Zdej je modern da je pr vsaki stvari vsaj 50% bab zravn! :lol:

Re: Problem: Bel dim iz izpuha in odduška olja

Posted: 20 Sep 2017, 08:09
by zegler
lahko da zaradi vzdrzevanja (slabega) rahlo zadelal odtok olja iz glave v blok, kar sledi povecanja pritiska v glavi in potiska olje mimo ventilov, pa se kje ... cev odduseka mora bit prehodna pa pretok olja iz glave v blok mora bit nemoten.

a ima to turbo ? pol je lahko enako - odtok od turbo cevi se zamasi in ti tisci olje mimo lezajev v turbino tam pa dimi in kuri..

drugace pa kot so napisali, VW forum pomojem zna prej pomagat ...

Re: Problem: Bel dim iz izpuha in odduška olja

Posted: 20 Sep 2017, 09:01
by Snipe
Priznam,nisem pregledal foruma,pa sem se kar registriral,ker je debata tekla o tej stvari.

Hvala za odgovore