Balansiranje gredi in vztrajnika

User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by Tine » 19 Jun 2014, 10:57

Seos.

Pravkar sem dobil informacijo da na LPP v Ljubljani baje ne balansirajo več teh stvari, ker je oni ko je to počel šel v penzijo, drugega pa nimajo. Ve kdo mogoče še za koga, ki bi te stvari počel? Ok da je na štajerskem je to verjetno utopično pričakovat, v Zagrebu menda en to počne, samo se baje čaka na vrsto precej pa še drag je.

Kakršnokoli uporabno informacijo ob priložnosti seveda nagradim s pivom!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by eugene » 19 Jun 2014, 11:25

Pred Trstom je Fly motors ki to balansira in sicer na race specifikacije, je pa tudi cena temu primerna. kakih 300 flik, ker pred leti ko sem jaz spraševal je blo 250. http://www.flymotors.it/

kaj ne balansira v Lj tudi bivša avtoobnova oz kaj je zdaj autocommerce? Mislim da je papi tam balanciral.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by Tine » 20 Jun 2014, 07:41

Ne vem, zato sprasujem :) sem pa dobil en semiuporaben info da še en model iz Vrhnike balansira, ima kdo kaj več podatkov o tem?
Nejc
Posts: 177
Joined: 11 May 2014, 17:30
Avtomobil: Audi S2
Location: Borovnica
Contact:

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by Nejc » 20 Jun 2014, 13:07

kaj pa Autocomerce? jest sem tja nesel
Rifasiemp
Posts: 245
Joined: 01 Jul 2012, 19:44
Avtomobil: Autobianchi a112 abarth

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by Rifasiemp » 22 Jun 2014, 10:58

autocommerce preverjeno to dela(mojo gred pa vztrajnik so oni delal- 90€ za oboje skupaj), pa v zg je tud se en ko to dela, se še najde kak mojster kje ;)
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by Tine » 23 Jun 2014, 10:38

Odlično, bom jih poklical. Hvala!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by Tine » 20 Jul 2014, 13:05

Samo za info - Autocommerce v ljubljani, zbalansirano. 8-)
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by L4UK0 » 03 Nov 2016, 10:15

Hi!

Jaz pa imam eno vprašanje glede tega balansiranja. Kolikor berem vas je večina / vsi na balansiranje dala glavno gred in vztrajnik. Kaj pa ojnico in bat? Ker za pravilno balansiranje mora biti tudi narejna uskladitev uteži na glavni gredi s težo bata + ojnice. Ima kdo kaj izkušenj s tem?

LP
Image
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by papi » 03 Nov 2016, 10:52

Jaz sem vbistvu peljal balansirat samo vstrajnik ker pri C20XE je oboje posebej zbalansirano in ne v kompletu...
Ampaak da ne rabijo delat vpetja za vstrajnik sem jim nesel še glavno gred.
In potem mi je tudi povedal da so balansirali samo vstrajnik...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Balansiranje gredi in vztrajnika

Post by eugene » 03 Nov 2016, 10:58

Mašine z simetrično gredjo( I4, I6, flat crank v8, boxerji) ne rabijo tega ( obtežit crankpin) . I3, I5, V8, V6 pa rabijo ti bobweight, ki predstavlja del teže ojnice in bata pri balansiranju. Kar moreš ti edino pazit da so bati in ojnice ( big end in smal end) "isto" težki kar nardiš sam ali pa daš komu. Dvomim da avtoobnova to dela.
Let's go Brandon!
Post Reply