Branje svečk

Post Reply
User avatar
L4UK0
Posts: 2489
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Branje svečk

Post by L4UK0 » 24 Apr 2019, 22:07

A še nimamo te teme? :P

Pa dajmo, čist za info / referenco. Tole sem jaz danes ven potegnil. Malo lean na štandgasu (AFR cca 15-16) in malo rich pri cruisanju (AFR cca 11-12). Se pa mal pregrevajo, motor včasih naredi še kak obrat, ko ga ugasneš (dieseling).
Image
Image
User avatar
pero27
Posts: 2127
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Branje svečk

Post by pero27 » 25 Apr 2019, 00:57

Jeba je, ker če hočeš svečke brat je treba na polnem gasu pod obremenitvijo (mal v hrib) ugasnit motor in stisnit sklopko in ustavit ob cesti pa preverit svečke.
To je seveda dost lažje delat z motorji, kot z avti.
Ker recimo da maš premajhno taglavno dizo, pa prevelko za idle, pa recimo taprav emulsion tube; motor ti na polnih obratih laufa lean (kar ni dobro zanj), svečka bi bla čist bela, ampak ker si ti šopal avto po obvoznici na polno, potem pa si se po gužvi na viču fijakal do bajte in stal ne semaforju, bo svečka čist rjava, ti sploh vedu ne boš da maš lean condition pri polnem gasu.

Drugače tale svečka na sliki zgleda super, malo meji na lean; po barvi sklepam da je štantgas vredu in afr pri štantgasu dober. :D
malinuc
Posts: 131
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Branje svečk

Post by malinuc » 26 Apr 2019, 20:43

Izkušenj s frgazerji sicer nimam. Glede na svečko in tovarniško nastavljene avte (v glavnem računalniški vbrizgi pri novejši avtih 1998 letnik dalje) bi rekel da so na videz malo veliko sajaste okrog elektrode in pa jeziček premoker.
User avatar
eugene
Posts: 1041
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Branje svečk

Post by eugene » 28 Apr 2019, 23:13

Pri vsem tem tvojem igranju s karburatorji, si kaj experimentiral s predvžigom? Jaz imam en MSD doma. Mogoče bI bil, za provat.
Post Reply