Vse o frgazarjih in še več


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a L4UK0 » 12 Feb 2019, 15:44

@FR Wolf: govoriš za primer, ko se loputa zapre do kamor se lahko ali do takrat, ko "nasede" osovina na vijak za nastavitev?
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!
Slika
Uporabniški avatar
L4UK0
 
Prispevkov: 2468
Pridružen: 18 Okt 2010, 22:06
Kraj: Ljubljana
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 12 Feb 2019, 22:21

L4UK0 napisal/-a:@FR Wolf: govoriš za primer, ko se loputa zapre do kamor se lahko ali do takrat, ko "nasede" osovina na vijak za nastavitev?
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!

Lauko ti pošljem video, ti pa daj sovoznikov sedež ogrevat za en drive ;)
Drugič pokliči sej veš da mam marsikej od webrov na lagru... ;)
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 679
Pridružen: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a eugene » 20 Mar 2019, 19:40

Ti zdaj hočeš povečat obogatitev od pumpe za pospeševanje? Kaj z lambdo si proval. Kaj si prereven ko pohodiš? Kaj ta bleed valve ne bi lahko zapru s cinom nekako?
Uporabniški avatar
eugene
 
Prispevkov: 1038
Pridružen: 22 Jan 2011, 08:47


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a L4UK0 » 26 Mar 2019, 23:47

(Sem premaknu iz teme od diz sem...)
Ja...še vedno AFR naraste (lean) ko na hitro pohodim tam od 1800-2500rpm in izgubi precej moči. Od tam naprej je ko pr norcih, sam lih pri 2500rpm bi se naprimer na pošrek rad iz ovinkov peljal... :P
Slika
Uporabniški avatar
L4UK0
 
Prispevkov: 2468
Pridružen: 18 Okt 2010, 22:06
Kraj: Ljubljana
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a pero27 » 27 Mar 2019, 00:30

Slika
:twisted: :wave:
Uporabniški avatar
pero27
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: 16 Jan 2014, 16:50
Kraj: Novo mesto
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a DS71 » 27 Mar 2019, 23:35

mogoče ena malo neumna in neumestna :lol: ampak..kako pa kaj odmične vplivajo na vse skupaj ? Kaj sploh ti imaš gor?
Pri kakšnih dolgih jer dostikrat na nizkih že problem sploh speljat
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 3008
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a L4UK0 » 08 Apr 2019, 22:17

DS71 napisal/-a:mogoče ena malo neumna in neumestna :lol: ampak..kako pa kaj odmične vplivajo na vse skupaj ? Kaj sploh ti imaš gor?

Nič posebnega, od Schneiderja nek stage III - 284 stopinj če se ne motim. In trše fedre.

Sva pa danes z eugenom spet debatirala po mailih pa sem si rekel, da še tu napišem.
Torej, menjal sem še komplet linkage, da sem izničil še tistih par desetink milimetra lufta kot jih je imel star linkage. Na novo sem pretesnil komplet zadnje strani in zvrtal luknje v ploščico od return spring-a. Izza tega pokrovčka mi je prej curil bencin, pa naj bi bila finta, da se zadaj podtlak dela in vleče bencin iz glavne komore. So they say... :geek:
Slika
Zanimivost: novejši Webri imajo to luknjo serijsko (in tesnila v rebuild kitih imajo tudi to luknjo že narejeno).

Nabavil sem še 0 back-bleed (exhaust) valve - prej sem imel 50ke, pa ni kaj dosti razlike. Nabavil sem še synchrometer in hudiča tudi to ni pomagalo - sem imel že prej "po filingu" skoraj v nulo sinhronizirane vse tri komade. Imam pa na dveh ferglnih cca 0.5 kg/h razlike pretoka med grloma, na enem pa je pretok popolnoma identičen.
Torej neke majhne rahle spremembe na bolje so, je pa še vedno ta lean spot če ga pohodim pred cca 2500rpm. To be continued... :lol:
Slika
Uporabniški avatar
L4UK0
 
Prispevkov: 2468
Pridružen: 18 Okt 2010, 22:06
Kraj: Ljubljana
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z


Re: Vse o frgazarjih in še več

OdgovorNapisal/-a L4UK0 » 21 Apr 2019, 22:07

Včerajšnji midnight street tuning! Data logging by Anzee! :lol:
Stolpci so posamezni "poskusi", vrstice pa obrati motorja.

Slika

Slika

Slika

Rabi še kdo kaj iz eurocarba? :broken:
Slika
Uporabniški avatar
L4UK0
 
Prispevkov: 2468
Pridružen: 18 Okt 2010, 22:06
Kraj: Ljubljana
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z

Prejšnja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Motorizacija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost