blow off ventil

User avatar
papi
Posts: 1976
Joined: 18 Oct 2010, 23:13

blow off ventil

Post by papi » 05 Dec 2018, 15:41

pa sm tudi jst tuki ko morem to kupit :D hahahah

Ima kdo izkušnje?
kar mi je čudno ko iščem po ebayju je to da velikokrat sploh ne navedejo tlakov kdaj feder popusti / odpre....
Eni pa navajajo čudne tlake... 0.4 bar....
A je to mišljeno kak podtlak more motor naredit da odpre?
Al da zdrži tako malo busta ? :/

Jst gledam za eno tako varjanto... da je za privarit prirobnica, pride ful bolj lično ;9
Aja, pa da ni 300 e :?

https://www.ebay.de/itm/Universal-Blowo ... rk:11:pf:0

Image

Hvala za info ;)
User avatar
grega983
Posts: 852
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Nekaj italjanske krame
Location: Fram

Re: blow off ventil

Post by grega983 » 05 Dec 2018, 18:20

Bov ti regulira vakum oz tlak v sistemu. Nabavi čim večjega in ne najcenejšega. Se zna zgoditi, da ti pušča in potem polžek niti ne sfolga napihat pametnega boosta.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Brešan
Posts: 26
Joined: 22 Jan 2011, 18:26
Avtomobil: Opel Kadett C
Location: Celje

Re: blow off ventil

Post by Brešan » 05 Dec 2018, 21:01

Original recirkulacijskega ventila ne morš pustit? Kakšen Bailey dv26 bo ok.
User avatar
croma_man
Posts: 2617
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: blow off ventil

Post by croma_man » 05 Dec 2018, 21:46

bonalume - italjanski.

men je na 3 turbo avtih delal bp, pa tud dost kolegov si jih je kupl za projekte.
User avatar
The Stev
Posts: 41
Joined: 12 Feb 2013, 22:31
Avtomobil: Golf x3
Location: Koper - Markovec

Re: blow off ventil

Post by The Stev » 06 Dec 2018, 02:29

Brešan wrote:Original recirkulacijskega ventila ne morš pustit? Kakšen Bailey dv26 bo ok.
Ko sem imel BOV na mk4 GTI, sem stalno neki nabijal na gas, da slišim ko spusti tlak. Podobno kot ko montiraš prvič konusni filter na avto in imaš stalno visoko porabo ki hočeš slišat kako grmi :D BOV sem kupil na Wortherseeju (neka kitajska cheap roba) in tlak turbine reguliraš z vrtenjem pokrova zato da reguliraš load vzmeti v njemu. eni prodajajo več različnih vzmeti za kalibracijo. Ne vem sicer kako se štela ta iz tvoje slike ampak eni podobni se štelajo preko vijaka na vrhu


Sam se ne bi znal odločit katerega bi vzel ali BOV ali DV ma bolj kot sem star se mi zdi da mi pašejo te diskretne opcije.
p.s.: http://www.enginebasics.com/Advanced%20 ... alves.html "A re-circulated BOV is one where the boost pressure is re-circulated back into the intake just before the turbo. This type of set-up is a must for those that are running a Mass Air Fuel ( MAF) sensor. The reason for this is that the MAF has already accounted for the air that is in the intake manifold, and if it was allowed to escape to the atmosphere, the car would run overly rich due to the fact that the ECU still believes that the air is in the intake tract. A bonus to running a re-circulated BOV is that the air being re-circulated can be brought back into the turbochargers intake pipe at a location and angle so that the air pressure is forced directly onto the compressor wheel. This will aid even more in helping to keep the turbo spooled up and running in-between shifts, or times when you are quickly on and off the gas pedal. "
Attachments
51EgwX7mTdL.jpg
User avatar
papi
Posts: 1976
Joined: 18 Oct 2010, 23:13

Re: blow off ventil

Post by papi » 06 Dec 2018, 10:54

croma_man wrote:bonalume - italjanski.

men je na 3 turbo avtih delal bp, pa tud dost kolegov si jih je kupl za projekte.
Kje si nabavlju? ebay.it?


Brešan wrote:Original recirkulacijskega ventila ne morš pustit? Kakšen Bailey dv26 bo ok.
Original sem mogu skenslat ker ne dobim materiala za obnovo....
In mi je tudi škodu fizično.... tako da ga ni več... je nastala plata ki ga eliminira (PS: v temi kadetta :D )
User avatar
croma_man
Posts: 2617
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: blow off ventil

Post by croma_man » 06 Dec 2018, 22:58

mislim da kar pri RSR v LJ, pitaj boga kdo je zdej zastopnik...
User avatar
zegler
Posts: 540
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: blow off ventil

Post by zegler » 07 Dec 2018, 11:58

BOV ventil nima veze z tlakom ki ga bos vozil...

raje daj povratnega noter, isto kot BOV samo da ne sika tolko in manjso izgubo tlaka imas v sistemu.... ti postane tisti wushhh brezveze :) lahko tud vozis brez ce bos hitro saltoval pri obremenitvi :twisted:

tisti 0.4 bar pa je kot si rekel ... koliko podtlaka da on odpre (podtlak pobiras med gas loputo in glavo)

kupi takega, ki nima gumi membran (dolgorocno gledano - temperature so za turbino visoke)

kaj takega recimo ..

https://www.ebay.de/itm/Ford-Focus-ST-R ... rk:49:pf:0
User avatar
Fleko
Posts: 1106
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 35 cilindrov z vseh vetrov

Re: blow off ventil

Post by Fleko » 07 Dec 2018, 13:19

zegler wrote: tisti 0.4 bar pa je kot si rekel ... koliko podtlaka da on odpre (podtlak pobiras med gas loputo in glavo)
Tako je, 0,4 bara je diferenca tlaka pred in za loputo in ta odpre BOV. Lahko filaš 1bar in nebo odprlo BOV-a dokler ne bo spremembe tlaka.

Papi ne srat z BOV-om, boš kot en rižotar sikal okoli :lol:
Get low, no matter how
User avatar
papi
Posts: 1976
Joined: 18 Oct 2010, 23:13

Re: blow off ventil

Post by papi » 07 Dec 2018, 13:25

Fleko wrote:
zegler wrote: tisti 0.4 bar pa je kot si rekel ... koliko podtlaka da on odpre (podtlak pobiras med gas loputo in glavo)
Tako je, 0,4 bara je diferenca tlaka pred in za loputo in ta odpre BOV. Lahko filaš 1bar in nebo odprlo BOV-a dokler ne bo spremembe tlaka.

Papi ne srat z BOV-om, boš kot en rižotar sikal okoli :lol:
Meni gre tudi počasi na kurac to sikanje, ampak je reku Skull da če ne bo sikalo
mi ne pomaga več s spletnimi nakupi :lol: :lol: :lol:
Zato sm včeri nabavu takega ki načeloma nima dosti zvočnega efekta ;)
Post Reply