Platine

User avatar
alesh
Posts: 34
Joined: 31 Mar 2016, 15:29
Avtomobil: Ford Escort mk1

Platine

Post by alesh » 14 Jul 2016, 14:40

Glede na to, da imajo stari avti skor vsi vzig na platine.......a je kdo ze poiskusu kaj takega dodat ?
Image
http://www.apogeekits.com/electronic_ignition.htm
Da se malo platine razbremenijo...in jih ni potrebo stelat vsake tolk.
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Platine

Post by papi » 14 Jul 2016, 15:41

Te zadeve funkcionirajo ;)
Porsche ima to že skoraj od vedno, nisem še šraufal porscheja brez vmesnega ojačevalnika....
Pomoje se ti splača nabavit, dotičnega ne poznam ampak teorija funkcionira ;)
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Platine

Post by Tine » 18 Jul 2016, 17:51

Jaz sem pred časom za hec in test dal tale tranzistorski kit med platine in cinšpulo, platine še vedno dajejo signal, vendar ne gre več visok tok skozi njih. Najboljši upgrade kar se tiče price/performance :D

http://www.velleman.co.uk/contents/en-uk/p199.html
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Platine

Post by Anzee » 18 Jul 2016, 19:42

To tut mene za hec matra probat. Ce s ene motm majo tele velleman kite v IC elektronika.. bom su en dan kupt :D
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: Platine

Post by opelsime » 17 Oct 2016, 20:38

Ima kdo izkusnje s tem. V tem primeru platine popolnoma odpadejo.
http://www.ebay.co.uk/itm/Opel-Manta-B- ... 0550902284

l.p.simon
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Platine

Post by Cox » 18 Oct 2016, 13:14

Sicer ne ravno z tem od AccuSpark ampak z zadevami od petronixa ... montirama praktično na vse motorje ki se zaradi predelav vrtijo višje od standardnih. In pa tudi na vozila lastnikov ki iščejo čimbolj plug and play izkušnjo starodobnika. Niti ena enota še ni zatajila v vseh letih odkar se spomnim da obstajajo, zmontiraš, nastaviš vžig in pozabiš da imaš avto z klasičnim razdelilnikom 8-)
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Platine

Post by pero27 » 18 Oct 2016, 17:07

Men je edino čudno zakaj so se na kasnejših letnikih e21 zajebaval in montiral to enoto za elektronski vžig na nasprotno stran motornega prostora kot je fertajler, če pa očitno zadeva čisto vredu laufa celo znotraj fertajlerja (in zelo blizu tuljave)
User avatar
krlinc
Posts: 58
Joined: 02 Oct 2014, 20:08
Avtomobil: ford escort mk2
Location: Đelezniki

Re: Platine

Post by krlinc » 18 Oct 2016, 20:13

Sem včeraj od accuspark naročil za svojega.... http://www.ebay.com/itm/Ford-Pinto-Accu ... 230a194b32
Poročam, ko dobim in preizkusim:)
lp
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Platine

Post by L4UK0 » 19 Oct 2016, 00:00

Hm, tale AccuSpark / Pertronix se res ne slisi slabo, v bistvu ne vem zakaj bi kdo hotel vztrajat na platinah... Me pa zanima, je kdo tole kombiniral s kaksnim rev limiterjem?
Image
Fr3Ak
Posts: 108
Joined: 26 Sep 2012, 09:54

Re: Platine

Post by Fr3Ak » 23 Apr 2020, 02:06

Da malo obudim temo, se je v teh 4 letih kaj spremenilo? Je kdo vgradil kaj drugega namesto platin? Katerega priporočate.

Trenutno firme ki sem jih našel:

Fulmax
Hot-spark
Accuspark
Pertronix

Petronix obstaja tudi z rev limiterjem.
Se splača pri vsem tem še menjat vžigalno tuljavo in kable ali ni bistvene razlike?

@Cox vi nabavljate Petronix kje? Naročite iz USA? Kaj pa uporabljate v hroščih? Isto od njih?
@L4UK0 ti voziš platine ali si montiral kaj podobnega?

Kaj pa drugi uporabljate?
Post Reply