"Dyno day"

gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: "Dyno day"

Post by gtyrant » 27 Jul 2016, 23:06

Pred leti se nas je ene par zbralo iz V8 scene. Meni je bilo takrat rečeno, da glede minimuma ni problema, ker so merile že vse sorte res švoh vozil. Edeno, ker me je takrat motilo, je bilo to, da tam niso imeli ničesar za odtičavati obrate motorja.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: "Dyno day"

Post by Fleko » 27 Jul 2016, 23:18

Problem je samo, ce nimas obratomerja, ker potem se neda "umerit" valjev.
Get low, no matter how
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: "Dyno day"

Post by ZiZa » 28 Jul 2016, 10:42

Pol odpadem ker nimam obratomera, :-(
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: "Dyno day"

Post by DS71 » 28 Jul 2016, 12:42

ne razumem tega štosa z obratomerjem ..leta 2016 smo .. pred 20 leti se je že na stroboskopu dalo prebrat obrate,na tehničnih pri merjenu plinov ti jih tudi lepo prikaže ... :|
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: "Dyno day"

Post by croma_man » 28 Jul 2016, 12:49

tak je, jst sm takrat popizdu, pridem v lj pa pol ja obratomer bla bla, ne bo šlo, ok, avto ma blokado na 6200 obratov, kalibriri valje na blokadi...ja bla bla, proba pa je blo vse skup kozolec.
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: "Dyno day"

Post by papi » 28 Jul 2016, 13:07

Ja jst sm tudi že doživel to zgodbo z obratomerjem pa mi res ni jasno kako ne morejo
odčitavat obrate kot ti jih odčita na dehničnem pregledu al pač neki....
Da se more bazirat na tvoj obratomer, to mi je res mimo, ampak vem da je res tako ja :evil:
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: "Dyno day"

Post by Anzee » 28 Jul 2016, 13:13

A to je se zmer tako? Ker ko smo imeli kaksnih 5 let nazaj tam dyno day je bila ista fora... mah ne vem, men se zdi mal hecno da nimajo tega. Sm ga vprasu ce ima mogoce vsaj sondo za temp izpuha, pa je reku da ima samo lasercek pa da merim na kolektorju.. lol..
DulE30
Posts: 309
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: "Dyno day"

Post by DulE30 » 28 Jul 2016, 14:36

papi wrote:Ja jst sm tudi že doživel to zgodbo z obratomerjem pa mi res ni jasno kako ne morejo
odčitavat obrate kot ti jih odčita na dehničnem pregledu al pač neki....
Da se more bazirat na tvoj obratomer, to mi je res mimo, ampak vem da je res tako ja :evil:
Pravkar sem govoril, z tam zaposlenim in očitno ni več tako :P mi je zatrdil, da so zadnjič izmerili fička, brez obratomerja, menda le toliko točno ni...
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: "Dyno day"

Post by gtyrant » 28 Jul 2016, 14:57

Mojega Thunderbirda smo takrat izmerili. Samo kaj ko je tisti graf potem bolj za zabavo, saj je območje obratov v mojem primeru bilo čisto mimo. Pa še preden sem prišel do max moči sem spustil gas, ker nisem vedel na koliko obratih sem, graf je pa še rastel. Je takrat (ime pozabil) obljubil, da za naslednjič priskrbi nek stroboskop ali kar koli je že potrebno, da se bo dalo odčitavati obrate.
DSC_8728.jpg
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: "Dyno day"

Post by Fleko » 28 Jul 2016, 15:04

DulE30 wrote: Pravkar sem govoril, z tam zaposlenim in očitno ni več tako :P mi je zatrdil, da so zadnjič izmerili fička, brez obratomerja, menda le toliko točno ni...
Če so brez stroboskopa oz. čitalca obratov, se bi dalo približno zračunati po prestavnem razmerju. Njemu dyno zateži, naj ga kalibrira na recimo na 4000rpm, če veš v recimo drugi prestavi koliko kilometrov je to, se pač gleda po števcu za hitrost.
Get low, no matter how
Post Reply