"Dyno day"

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: "Dyno day"

Post by croma_man » 28 Jul 2016, 15:09

pa dobr en digitaln merilc daš na cinšpulo pa maso od avta...strošek 20€ za tako firmo kot so ni velik. tolerance ma sigurn manj kot napačno nastavljeni valji kjer kot se vidi si lahk v +/- korigiraš kar hočeš in potem reklamiraš bajne kojne na projektu.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: "Dyno day"

Post by JureK » 28 Jul 2016, 17:53

A je kaka omejitev glede višine avta, da vem če morem kufer odmontirat al ne. Me zanima kolk je kaj zdej kljuset, ko je na motorju narejena generalka in glanc nova turbina.
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: "Dyno day"

Post by $küll » 28 Jul 2016, 18:28

hmm pri starodobnikih itak tej števci lažejo... jaz vem oba moja lažeta...
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: "Dyno day"

Post by stony » 28 Jul 2016, 19:23

Pri meni tudi, če hoče kalibrirat mu bom priključo vagcom, meni obratomer laže od 200-300 obratov.
Z vagcoma bo pa mel podatek direkt iz ecu-ja.
User avatar
TimiMB
Posts: 62
Joined: 26 Dec 2015, 20:43
Avtomobil: Bmw 46d,E30,E28
Location: Maribor

Re: "Dyno day"

Post by TimiMB » 09 Aug 2016, 21:52

Sem tudi interesent, kako nizki oldisi pridejo gor na mizo???
Obratomer imam, ampak + - 100-200 obratov
Drift is not a crime, is a different driving style
Post Reply