# 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by papi » 23 Jun 2016, 13:35

grega983 wrote: Papi, ni samo nemško oh in sploh :evil:
Kdo pa je to reku, jst sm dau samo primerjavo francoz - nemac ;)
Moj naslednji projekt je Italjan/yugoslovan :lol: :lol: :lol:
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by Cox » 23 Jun 2016, 14:18

Evo .. adrija je že na poti domov ... z par dni zamude :D

Image
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 247
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by Peeping_Tom » 23 Jun 2016, 14:28

miška wrote:
Peeping_Tom wrote:Kakšen beden nabor fotk. Ascone ni niti na eni... :?
A je zdej boljš ;)

Image
Da, tako je vredu 8-) danke
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by L4UK0 » 23 Jun 2016, 14:47

eugene wrote: Meni je super ta zastopanost različnih znamk tu. mislim zaporožec, lade, volvoti, škode. Kripe ki jih ne vidiš vsak dan in ki niso mainstream. samo več tega rabimo. Upam da se nas nabere počasi.
Bravo! Sicer pa je razen Datsunov itak vse bolj brezveze... :P
Image
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by papi » 23 Jun 2016, 14:53

L4UK0 wrote:
eugene wrote: Meni je super ta zastopanost različnih znamk tu. mislim zaporožec, lade, volvoti, škode. Kripe ki jih ne vidiš vsak dan in ki niso mainstream. samo več tega rabimo. Upam da se nas nabere počasi.
Bravo! Sicer pa je razen Datsunov itak vse bolj brezveze... :P

Eugene:
Meni se prav to isto dopade v ankaranu, se vedno uspe nabrat zelo raznolika zbirka avtov, znamk....

Lauko:
Če maš težave z egom pol rabiš šestaka, itak :lol:
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by L4UK0 » 23 Jun 2016, 14:58

Haha, jst se zajebavam papi pa takoj zapne :P
Image
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by papi » 23 Jun 2016, 15:03

L4UK0 wrote:Haha, jst se zajebavam papi pa takoj zapne :P
Pa sej se tudi jaz hecam, sem dal smeškota :D
Sej zdej smo že tolko v tem da smo se že naučili; 6+ cilinder :twisted:
BruM
Posts: 304
Joined: 04 Jul 2012, 14:45
Avtomobil: mercedes 560sec
Location: Koper

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by BruM » 23 Jun 2016, 17:11

L4UK0 wrote: P.S. Sküll...kako pa to? :(
Ee leta mu delajo svoje hahhaha :twisted: :lol:
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by eugene » 23 Jun 2016, 21:12

G. Lauka a vaš datsun bo edini v slo? :)

V bistvu ja oldskul japancev se nam tudi manjka.
Let's go Brandon!
Zeko124
Posts: 105
Joined: 13 Jan 2016, 01:36

Re: # 2. OLD & RUSTY PIKNIK NA PLAŽI # 18.6.2016

Post by Zeko124 » 23 Jun 2016, 21:59

L4UK0 wrote:Eh, ne vem za šablone. Se mi pa zdi, da nas ima večina tu avte zaradi tega ker uživamo v vožnji - predvsem tisti malo bolj dinamični / športni vožnji. Npr. Spački in podobne zadeve pač ne spadajo v to kategorijo... :) Bi jih bilo pa definitivno še naprej zanimivo videvat na srečanjih... ;)

P.S. Sküll...kako pa to? :(
Da združim mnenja predhodnikov okrog Francoske udeležbe. Prav vsi ste imeli v vsem vsaj malo (ali pa precej) res. Točno to sem opazil tudi sam, ko sem gledal slike (srečanja se žal nisem udeležil). Torej kot ste sami že ugotovili (in kot ugotavljam tudi sam) je na forumu precej mlada zasedba članov. Torej tu so v igri hitre, glasne, dinamicne in po možnosti nizke zadeve. Kdor spremlja trg starih avtomobilov tudi ve, da so cene teh avtov, ki jih omenjate v zadnjih 5 letih strmoglavo poskočile, prav tako pa imamo "francozarji" zelo velik problem tudi z dobavo rezervnih delov. Marsikaj je nedobavljivo, kar pa je dobavljivo pa je mnogokrat zaradi kvalitete praktično neuporabno ali pa samo pogojno uporabno. Starih mojstrov, ki bi znali to sploh še rihtat je vse manj, tisti ki pa so pa si postavljajo astronomske cene, kjer študenti in podobni kalibri le stežka pridejo/mo zraven. Citroen klub Slovenije pa je sicer vse prej kot šibak, ampak so se srečanja v zadnjih letih prelevila pravzaprav v pravcate družinske meetinge, saj je zelo veliko članov nekje iz iste generacije (to, kar se bo vam zgodilo v roku 10 let, recimo :D ). Poleg tega se je vse te avte iz (delno) domače proizvodnje v zadnjih letih zelo zanemarilo in porinilo vstran kot krš in se spropagiralo samo uvoz.
Poleg tega so francozi svoje klase avtomobili in je treba za njih imeti živce in občutek podobno, če ne še bolj kot za ženske. Torej pri lastništvu takšnega avtomobila izhajaš iz dejstva, da so francozi do fundamenta zakomplicirali najenostavnejše stvari in seveda kontra sorazmerno najpomembnejše kar se le da poenostavili. Tukaj pa pridemo do godlje, kjer moraš spiti 10 zelenih ali pa rdečih, skaditi kaj zelenega in se po glavi kresniti vsaj s tamalo macolo, da lahko podoživiš občutke in mišljenje nekoga, ki je 40 let nazaj dotični avto zamislil, skonstruiral in oddal v proizvodnjo. :D

Peace :)
Post Reply