Page 33 of 44

Re: Bimmer 315

Posted: 28 Mar 2019, 20:57
by pero27
:clap:
No, evo pol pa jasno da paše na izpušne kanale če je 38mm, zgleda internet folk ne zna merit cevi.

Re: Bimmer 315

Posted: 28 Mar 2019, 23:21
by DKsW123
:wave:
Ja jest mam predelan S65 kolekotor, primarne cevi so notranje mere 38 mm in kjer sem spreminjal krivine sem nadomestil z 41x1,5, sem pa precej predelal, ker sem iskal idelane dolžine za motor, ki bo kasneje predelan. Zaradi 4v1 dizajna sem ubiral največ možnih poti da se izognem povratnim udarom. Zato si vse te prepreke pulzacijam sledijo na točno enako razdaljo med sabo.[/quote]

Tell me more. Na podlagi česa si prišel do zaključkov. Simulacije, izračuni? S čim (geometrijsko) si se izognil povratnim tlačnim valovom? Sem delal pred časom simulacije in se igral s časi odpiranja in trajanji odprtij ventilov pa so ravno povratni tlačni valovi bili tisti, ki so mi delali težave, dokler se nisem poglobil in s pomočjo analize volumenskih pretokov na preskih ventilov, ugotovil kdaj je treba kaj zapreti/odpreti itd.

Re: Bimmer 315

Posted: 29 Mar 2019, 12:32
by majkl
Kolektor je prisel; mislim da je kar dobra osnova za spasat na e21. Cevi so cca 39mm notranji premer.
Image
Image
Image
Image

Re: Bimmer 315

Posted: 29 Mar 2019, 13:23
by pero27
Čak, kaj?
Ti si kupu nov aftermarket m42 kolektor pa ga boš predelal?
Zakaj pol nisi kupu preprosto m10 aftermarket kolektor? A je tolk ogromna razlika v ceni?
Jst sem mislu da boš original m42 kolektor predelval, ker se jih dobi precej poceni :D

Re: Bimmer 315

Posted: 31 Mar 2019, 10:39
by FR Wolf
DKsW123 wrote::wave:
Ja jest mam predelan S65 kolekotor, primarne cevi so notranje mere 38 mm in kjer sem spreminjal krivine sem nadomestil z 41x1,5, sem pa precej predelal, ker sem iskal idelane dolžine za motor, ki bo kasneje predelan. Zaradi 4v1 dizajna sem ubiral največ možnih poti da se izognem povratnim udarom. Zato si vse te prepreke pulzacijam sledijo na točno enako razdaljo med sabo.
Tell me more. Na podlagi česa si prišel do zaključkov. Simulacije, izračuni? S čim (geometrijsko) si se izognil povratnim tlačnim valovom? Sem delal pred časom simulacije in se igral s časi odpiranja in trajanji odprtij ventilov pa so ravno povratni tlačni valovi bili tisti, ki so mi delali težave, dokler se nisem poglobil in s pomočjo analize volumenskih pretokov na preskih ventilov, ugotovil kdaj je treba kaj zapreti/odpreti itd.[/quote]
Po občutku :lol:
Dolžine cevi iščeš idelane dolžine med pulzacijami tam, kjer pričakuješ največ moči. S pulzacijami se pa boriš na območju, kjer odmična še ne "zagrabi". Tam potem uporabljaš venturije in različne komore. Izračunov je ogrnomo, vedno prideš do enačbe, kjer ti fali ena dimanzija in na koncu pač iščeš drugo in na koncu delaš sma izračune po občutku :)

Re: Bimmer 315

Posted: 01 Apr 2019, 08:15
by majkl
pero27 wrote:Čak, kaj?
Ti si kupu nov aftermarket m42 kolektor pa ga boš predelal?
Zakaj pol nisi kupu preprosto m10 aftermarket kolektor? A je tolk ogromna razlika v ceni?
Jst sem mislu da boš original m42 kolektor predelval, ker se jih dobi precej poceni :D
Hja ce bi zivljenje blo tak enostavno... Daj poslji mi link od kakega afermarket m10 kolektorja :)
Razlika v ceni med novim in rabljenim M42 kolektorjem je tolko mala, da rad doplacam malo da se sveti 8-)

Re: Bimmer 315

Posted: 03 Apr 2019, 21:43
by pero27

Re: Bimmer 315

Posted: 04 Apr 2019, 07:40
by majkl
LOL, zdaj jaz ne printam ravno dnarja doma... vse kaj je ugodneje, je v ZDA, kar se pravi, da lahko racunam direktno duplo ceno... Ta ki sem ga jaz kupil, je stal 150 s postnino.

Re: Bimmer 315

Posted: 04 Apr 2019, 11:47
by pero27
Jah, to da je Ireland v ZDA je res mal beda... Ampak se še zmer kup stvari splača; jst sem odmično pri njih vzel, pa špicbate sem tud zelo ugodno dobil pri enih američanih, je blo šezmer dost cenej kot Mahle ali razne NOS ebay.de variante.

Rostfrej kolektor za 150 z poštnino pa... no, boš povedal kako se bo obnesel; tolko daš načeloma že samo za par mandrel krivin pa filanje tamale jeklenke argona.

Re: Bimmer 315

Posted: 12 Dec 2020, 17:14
by majkl
Po dolgem casu malo akcije, avto je bil dokaj lisast in na strehi se je luscil lak... Tako da gre na licarijo :)

Image
Image
Image
Image
Image