Bimmer 315

DulE30
Posts: 304
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: Bimmer 315

Post by DulE30 » 26 Mar 2019, 19:30

Imam jaz prirobnice že zrezane, žal le en komplet, mislim da kolektorja ne bom delal custom, tako da bi bile morda celo na voljo, a vidva bosta sama delala kolektor?
User avatar
pero27
Posts: 2143
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 26 Mar 2019, 19:51

Jst bom cel auspuh delal sam, ja, tud lonce, ker sploh nemorš dobit nekih rostfrej cherry bombov z lepimi zaključki.
Za kakšno specifikacijo maš pa zrezane prirobnice? Kej tazga kot sem jaz napisal?
(valjda ma first dibs majkl ;) )
User avatar
majkl
Posts: 222
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 27 Mar 2019, 10:41

Dule ce se bos odlocil prodat, mi javi prosim do naslednjega tedna... Moj plan s kolektorjem je predelat m42 kolektor, mislim da je price/preformance ravno pravi za moj motor.
Sicer se marsikaj da kupit za m10b20, samo je drago ko pes.
LP Miha
User avatar
pero27
Posts: 2143
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 27 Mar 2019, 11:33

Ja sej m42 ma tud 38mm premer cevi. Samo nisem ziher al zunanji al notranji; mislim da zunanji, ker folk po netu piše da jih je zmeru pod avtom, seprav notranji verjetno 36mm.
Jst sem mel v mislih 38mm notranji, ker je to 1.5 cole in je enostavno dobit cevi, tud izpušni ventil je 38mm in večino street/track kolektorjev za ta motor je 38mm. Dirkalna varjante so pa 40/41mm notranji premer.
User avatar
papi
Posts: 1976
Joined: 18 Oct 2010, 23:13

Re: Bimmer 315

Post by papi » 27 Mar 2019, 13:26

WAW zelo lepo :clap:
naj ostane tako čim bolj clean ;)
DulE30
Posts: 304
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: Bimmer 315

Post by DulE30 » 27 Mar 2019, 23:53

Pero ne spomnim se več po kakih specifikacijah so ble izrezane, sem hotel danes preverit in sem ugotovil, da so že kaki dve leti spravljene pri sorodniku v Črnomlju :lol:
So pa bile mišljene da se vpaše s65 kolektor, aja pa material je žal železo in ne inox.
Majkl bova se na zs zmenila naprej ;)
Sicer pa lepo da bo oživel še en m10b20, motor na teh dvojnih zgleda reees lepo :thumbup:
User avatar
pero27
Posts: 2143
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 28 Mar 2019, 00:06

FYI: S65 ima 40mm ID cevi kolektor
To je kar precej oziroma racing varjanta; optimalno če motor diha tam proti 200 konjev al pa še kaj zraven.
Pa izpušne porte se ponavadi v kombinaciji z takim kolektorjem naredi okrogle iz ovalnih, ker je drugače itak štenga.

No, sej S65 kolektor ma FRwolf na mašini, pa bo lahko iz prve roke povedal kako se kaj obnese. :wave:
DulE30
Posts: 304
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: Bimmer 315

Post by DulE30 » 28 Mar 2019, 08:08

Hmm luknja na prirobnicah je ovalna in se tudi prilega m10b20 glavi, bom danes naročil da mi jih premeri, pa bo dilema rešena...
DulE30
Posts: 304
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: Bimmer 315

Post by DulE30 » 28 Mar 2019, 16:09

Evo debelina prirobnice je 10mm, luknje ki so ovalne, pa so 32x40mm se pravi če se ne motim ravno za 38mm cevi nekje?...
User avatar
FR Wolf
Posts: 680
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Bimmer 315

Post by FR Wolf » 28 Mar 2019, 18:38

pero27 wrote:FYI: S65 ima 40mm ID cevi kolektor
To je kar precej oziroma racing varjanta; optimalno če motor diha tam proti 200 konjev al pa še kaj zraven.
Pa izpušne porte se ponavadi v kombinaciji z takim kolektorjem naredi okrogle iz ovalnih, ker je drugače itak štenga.

No, sej S65 kolektor ma FRwolf na mašini, pa bo lahko iz prve roke povedal kako se kaj obnese. :wave:
:wave:
Ja jest mam predelan S65 kolekotor, primarne cevi so notranje mere 38 mm in kjer sem spreminjal krivine sem nadomestil z 41x1,5, sem pa precej predelal, ker sem iskal idelane dolžine za motor, ki bo kasneje predelan. Zaradi 4v1 dizajna sem ubiral največ možnih poti da se izognem povratnim udarom. Zato si vse te prepreke pulzacijam sledijo na točno enako razdaljo med sabo.
Alpinas were always posh hot rods!
Post Reply