Page 75 of 94

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 01 Oct 2018, 23:28
by papi
L4UK0 wrote:Pa tole bo vse na novo! Bi se lahko že novega iz nule lotil, pa bi bilo približno tam-tam? :D
Skoraj :lol:
Je vseeno kr neki stvari ki se mi nebi dalo še enkrat delat :D

Ampak ja, je kr nekako "vse še enkrat" :lol:

Evo danes zmontiral ročico menjalnika in nosilec menjalnik,
tako da šaltanje že spet dela :D in motor je kompletno na nosilcih! :thumbup:

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 02 Oct 2018, 10:13
by Brešan
Vsaka čast! :thumbup:

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 02 Oct 2018, 19:45
by TOMZY
Kapo dol. :clap:

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 12 Oct 2018, 12:56
by papi
Evo dela se vsak dan po malo ;)
Ampak je več front odprtih, ker čakam določene dele, majstre....

Avspuh že pridno sestavljam s kosov, torej naredim dva do tri kose cevi,
nesem mojstru zvarit in potem naprej.... zdej je šu lovit ribe tako da ga ni do pon :lol:

Image

Ko bo vse končano bom spet vse očistil s kislino...
sedaj se vidi barva nov inox in inox s patino po par letni uporabe :D

Naredil sem šablono za prenos nosilcev, katere morem sedaj odrezat ker pride tukaj cev malo drugače

Image


Pa pojdimo na pogonsi del, paket z Nemčije pispel, hvala Skull za pomoč pri nabavi preko eBuy... ;)

Image

Da povem malo bolj detaljno, da bomo razumeli tudi neopelaši ;)
Stari opli na zadnji pogon imajo eno čudno zadevo, ker zadnja prema ni 4 link, je tle torque tube.
V tej cevi je osovina na katero pride kardan, ta cev pa istočasno skrbi za prenos sile na karoserijo
med pospeševanjem in zaviranjem....

Image


Os v tej cevi je zelo "za en kurac" in na srečo obstaja nemac ki ti reši ta problem za 129 eur :twisted:
Na star kos zavari cev, vse pobrusi in zbalansira ;)

Image

Ohišje ki je okoli te osovine pa obstaja v dveh izvedbah, alu in železna verzija.
Večinoma do sedaj sem imel po rokah ALU izvedenke, katero sem imel tudi sam na avtu.
Zaradi večjega zaupanja v železne izdelke sem se včeraj odločil za preskok na bolj stong železno verzijo.
Po pogovoru s Happy-Tomom pravi, da je tudi sam opazil, da pri "full horsov" projketih gredo večinoma na železno ohišje

Image

Pri železnem ohišju je še ta plus, da so enostavno dobavljivi gumi nosilci:

Image

Pri alu verziji je en poseben del ki se ga kr ne dobi :/

Image

Potem pa je še ena fora z gumo v kateri je ležaj, to se pa nahaja čisto zgoraj v tem plehnatem nosilcu na koncu torque tube... najboljše je nabavit novo, še vedno pa je kr mehka in nekako sem našel rešitev da bo zadeva bolj toga ;)

Image

Torej na obstoječ kupljen komad daš še dva krat obroglo gumo premera 10mm, doma sem imel samo eno, še eno morem nabavit ;)

Image

To je rešitev ki mi jo je predlagal nemec in baje špila ful dobro ;)

Evo to je to od današjega poučevanja o oplovem pogonskem sklopu :lol: :D

Da naredim en rezime stanja pri meni, ojačana os doma, močnejše ohišje doma (potrebno očistit, pobarvat...)
Danes pa sem že dobil kos kardana, ki ga potrebujem za podaljšanje za 130mm (tega ni na sliki ):

Image

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 01 Nov 2018, 16:23
by papi
Se nism javu že en čas ampak zadeva napreduje ;)

Auspuh končan, namazan s kislino in spucan ;)

Image

Image


Kar nekaj časa sem čakal vse dele za torque tube ampak končno sestavljen in že namontiran na avto :D

Image

Image


S kardano so se malo zakomplicirale stvari, saj nov kos kardana je malo večjega fija kot
ta star tako da sm moral delat novo pušo, v pon bo fertik ;)

Image


Sedaj pa sem počasi spet na hladilnikih, danes naredil model intercolerja preden stisnem "buy" :lol:

Image

Ker bom ostal na stock elektroniki se bom v zadevo poglobil do te mere, da bo količina zraka od turbine do lopute približno enaka, torej če imama veliko krajše cevi lahko dam večji intercooler...
E to grem zdej delat.... računat volumne in filat original intercooler z vodo :D hahahah

Lep praznik tudi vam ! :wave:

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 01 Nov 2018, 18:21
by pero27
Ful se mi dopade un lobster tail ven iz lonca!
Kupljene krivine so preveč uizi :D

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 13 Nov 2018, 23:42
by papi
Pa par mučnih dneh čakanja kardana evo zadeva fertik, včeraj pobarval, danes namontiral ;)

Image

Image


Ob iskanju nove pozicija hladilnikov sta se malo skregala hladilnik vode in zavorni cilinder...
Zato sem točko kjer se cilinder konča premaknil 2cm bol ven in 1 cm bol gor....
Nastala dva nova nosilca ... Zdej so spet prjatli :lol:

Image


Tudi cevi za vodo sem na novo predelal:

Image

Image


Za vikend je bil moj procesor kar zaseden s tuhtajem kako in kaj bo nov sesalni custom kolektor..
Preiskal sem ceu net da bi kupu že narejeno, ampak ni ene delavnice da bi delala za RWD....
Mi je zelo čudno ker je re veliko teh predelav.... C20let na RWD.... kadett C, manta B, ford escord, BMW E30 :lol:
In evo ja ... počelo je :D

Image


Danes sva pa s šefom ravnala karter... prasca je kr zvilo kjub vpetju med varjenjem...
Sprednji del je dvinjen kar 3,5mm v luft če karter položiš na mizo....
No danes smo to zmanjšali an 1,5mm... jutri še runda 2 :D

Image

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 14 Nov 2018, 12:28
by DKsW123
O ja. S karterjem znajo biti ogromne težave. Jaz sem svojega na varjenje peljal z blokom motorja vred, imel sem namreč podoben projekt in je bilo potrebno predelovat. Zašvasal mi ga je kar na motor prišravfanega. Zvilo ga je vseeno, ko ga je vzel dol, da ga zalije še iz notranje strani. Potem se ga je grelo in ravnalo pa je vseeno počil in nato zopet varjenje..

Imam pa eno vprašanje. Na podlagi česa boš določil koliko olja gre sedaj noter? Jaz sem vseskupaj ocenil z vodo, ko je bil karter na ponku in približno pod kotom kot je na motorju. Šipka in njena luknja ostaneta isti? Predvidevam, da se bo predelovalo tudi cedilko za zajem olja?

Lepo zrihtaj. Spremljamo.

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 14 Nov 2018, 22:32
by papi
DKsW123 wrote:O ja. S karterjem znajo biti ogromne težave. Jaz sem svojega na varjenje peljal z blokom motorja vred, imel sem namreč podoben projekt in je bilo potrebno predelovat. Zašvasal mi ga je kar na motor prišravfanega. Zvilo ga je vseeno, ko ga je vzel dol, da ga zalije še iz notranje strani. Potem se ga je grelo in ravnalo pa je vseeno počil in nato zopet varjenje..

Imam pa eno vprašanje. Na podlagi česa boš določil koliko olja gre sedaj noter? Jaz sem vseskupaj ocenil z vodo, ko je bil karter na ponku in približno pod kotom kot je na motorju. Šipka in njena luknja ostaneta isti? Predvidevam, da se bo predelovalo tudi cedilko za zajem olja?

Lepo zrihtaj. Spremljamo.
Ma ponavadi je pri teh swapih pri oplu cela jeba ker ti pade prema direkt na pou motorja....
Pri meni tokrat ni tako hudo.... sem ga moral znižat samo na visokem delu....
Vse drugo ostane original, šibka olja, globlji del karterja kjer je večina olja... tako da litraža je ista ;)

Tudi pri meni je zadevo vpel v mizo ampak je luknja ki sem jo izrezal kar velika tako da ga je na žalost povilo...
No danes smo rešli ;) Karter sem še enkrat vpel v mizo kot na zgornji sliki, tokrat malo bolj resno z vijaki...
In podložil tam kjer se je pričel zvijat.... In sem šel ene 3mm v negativo in grel karter s plinskima brenerčkoma...
Ko se je zadeva ohladila in sem razšraufal.... zakon, točno v nulo :D

No potem pa je danes sledilo testiranje tesnosti, in varilec je reku da tesni, da je testiral z nitrotom....
Meni je ravno to čudno ker če je lukna mala uspe nitro izhlapet ;)
In točno to se je zgodilo, našel malo lunkico, testiral pa sem z vodo.... napolnil do vrha in spodaj postavil karton ;)

Je pa zadeva tako.... varilec mi je pošvasal samo z zunanje strani glih zato da ga preveč ne zvije....
Z notranje je sedaj grozno.... ampak mislim da boljše da ostane tako... ki čene bo spet banana :lol:

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....

Posted: 15 Nov 2018, 10:37
by Fleko
Zakaj pa ni varil pulzno s ''počitki''?
Res je, da bi več časa varil, ampak ga nebi zategnilo. Važno da si rešil ;)