Audi Coupe GT

Post Reply
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: Audi Coupe GT

Post by stony » 31 Aug 2014, 21:18

Ejga ne ga srt :D .
Dizel nikakor pa če bo liter benza tudi 5€. 2.2T zahteva tudi 4x4 pogon, zaradi previsa motorja čez sprednjo os in nikakršne teže odzadaj mu nos vleče posvoje in bi ga bilo zelo teško nadzirat.
Namen je kar kupiti enega karoserijsko neizpravnega A4 1.8T in narediti transplantacijo.
Za začetek 150 oslov bo čisto dovolj, kasneje pa bom dodal še kakšnega več. Avto ima 1000kg tako da bo to kar zadovoljivo, serijski motor in menjalnik pa zdržita tudi 300Ks.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Audi Coupe GT

Post by croma_man » 31 Aug 2014, 22:16

če to narediš si zmagal !
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Audi Coupe GT

Post by DS71 » 31 Aug 2014, 22:24

dobro razmišljaš :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Audi Coupe GT

Post by grega983 » 01 Sep 2014, 10:32

5 jih more bit :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Audi Coupe GT

Post by croma_man » 01 Sep 2014, 10:44

grega983 wrote:5 jih more bit :)
sej je, 5 ventilov po cilindru, nanese 20V
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Audi Coupe GT

Post by Fleko » 01 Sep 2014, 10:46

Nene 5 cilindrou more bit.

Škoda, da ni quatro, 2.2t bi pasal kot ata na mamo.
Get low, no matter how
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Audi Coupe GT

Post by grega983 » 01 Sep 2014, 12:59

croma_man wrote:
grega983 wrote:5 jih more bit :)
sej je, 5 ventilov po cilindru, nanese 20V
pa sj se oba zastopiva kaj bi bilo zelo lepo imeti.

4je bati se nikol ne derejo tk lepo kot se jih 5, lepo postrojenih v vrsto ....... sploh ko jim da po p...di turbo :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Audi Coupe GT

Post by croma_man » 01 Sep 2014, 13:01

1.8T swap z servisom 1000€
2.2T swap z servisom 3000€

noben se nebi branil petaka, samo vzdrževanje in pa dobro stanje motorja je pa katastrofa iz finančnega pogleda. Tud jst sm hotu v pasata dat 2.7 biturbo, ampak ko sem potegnil črto pod generalko in tuningom, sem idejo ovrgel.
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Audi Coupe GT

Post by grega983 » 01 Sep 2014, 13:04

Bi blo ceneje imeti neko 10 let staro ranglo z 1.4 mopedom :D

Ded bo že zrihtal kk pač bo, naše želje mu pri financah ne bodo nič pomagale :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Audi Coupe GT

Post by croma_man » 01 Sep 2014, 13:09

jst čisto podpiram 1.8T ker ta motor v lahki karoseriji imaš vse, malo porabo (pod 8 na relacijo), če ga tiščiš ne prideš prek 13 - mi še ni uspelo pa je gorelo iz loncev že. Powerja več kot dovolj in pa za zmeren denar prilezeš na varnih 250 konjev če je želja.
Post Reply