VW Corrado G60

DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

VW Corrado G60

Post by DKsW123 » 17 Jun 2020, 17:43

V tem letu sem naredil eno kljukico na seznamu želja več. Privlekel sem precenjenega Golfa iz ene plesnive in mrzle ljubljanske garaže, kjer je stal od 2011.
Iskal sem izrecno in samo G60 in nič drugega. Pred leti sem že našel enega, ga uspel prepirčat, da proda in ga izbecat iz garaže v Mariboru. Vendar sem ravno takrat šel na letni dopust, avtomobil pa me seveda ni počakal.

Tokrat sem rekel, da ne izpustim priložnosti.
Pogajanja za tega so trajala cca dve leti, vendar sva se na koncu uskladila.

Tale je bil pri istem lastniku od uvoza iz Italije torej 24 let. Iz Italije je prišel udarjen v zadnji levi del. Kar se tudi vidi na zadnjem levem boku. Enkrat so bila še barvana šoferjeva vrata, vendar ni videti, da bi bila poškodovana ali menjana. Razen tega izgleda, kot da je preostanek, v prvi barvi in spredaj deluje popolnoma vse na svojem mestu brez sledi popravil iz preteklosti. Lastnik je zanj dokaj dobro skrbel. Najbolj sem mu hvaležen, da je celega po podvozju dodatno oz. na novo zaščitil, na račun tega je skoraj popolnoma brez "kariesa". Hvaležen sem tudi, da avto ni bil deležen "balkanskega tuninga" kot ogromno golfov in corradov.

Avto je torej letnik 89, G60, delan za ameriški trg. Baje to ni švercerska fora, ampak so dejansko bile razlike med EU in USA modeli.
Avto ima na račun tega: tretjo zavorno luč, zadnje vlečno uho skrito v odbijač, prednje smernike na odbijačih, serijsko klimo in šibedah, električni pomik stekel, potovalni računalnik (za tempomat nisem siguren), spojler se odpre že pri nekoliko nižji hitrosti, pasovi imajo tisti električni pomik, števec za gorivo in temperaturo hladilne je v USA enotah (gal. & F) - števec za hitrost je seveda v km/h, pred sošoferjevimi nogami je neka plastika drugačna itd.

V glavnem avto je dobra osnova za moje plane. Plani pa so čimbolj originalno stanje. Prvi nakup je tako bil originalen Heidelbergov avtoradio in pa zadnji spojler z mehanizmom, ker moj ne dela. Naslednji korak je prepričat @Croma, da mi obnovi felge :twisted:
Če ima kdo kakšne kose za Korla, se priporočam.

Slike sledijo...
DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: VW Corrado G60

Post by DKsW123 » 17 Jun 2020, 21:53

Najprej slike kakšen je bil 1/2.
Attachments
10.JPG
9.JPG
8.JPG
7.JPG
6.JPG
5.JPG
4.JPG
3.JPG
2.JPG
1.JPG
DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: VW Corrado G60

Post by DKsW123 » 17 Jun 2020, 21:54

Before 2/2
Attachments
20.JPG
19.JPG
18.JPG
17.JPG
16.JPG
15.JPG
14.JPG
13.JPG
12.JPG
11.JPG
DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: VW Corrado G60

Post by DKsW123 » 17 Jun 2020, 21:56

Po prvem pranju in sesanju. In tudi po prvem nakupu (privoščil sem mu radio kot na sliki).

Se še kdo strinja, da spredaj potrebuje podaljšek?
Attachments
29.jpg
28.JPG
27.JPG
26.JPG
25.JPG
24.JPG
23.JPG
22.JPG
21.JPG
User avatar
The Stev
Posts: 76
Joined: 12 Feb 2013, 22:31
Location: Markovec

Re: VW Corrado G60

Post by The Stev » 19 Jun 2020, 06:51

Lep tale precenjeni Golf 8-)
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: VW Corrado G60

Post by Fleko » 19 Jun 2020, 09:00

Pred e28 sem skoraj kupil Corradota. Sicer bolj gledal VR6 kot G60, če ne drugega je zvočna kulisa bistveno lepša :lol:
V dvojki je ta motor lepo poskočen.
Get low, no matter how
DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: VW Corrado G60

Post by DKsW123 » 19 Jun 2020, 23:33

Za VR6 sem slišal, da naredi težak nos. Jaz sem hotel imet G60 zaradi tega kompresorja. Zato, da lahko to čudo razkopljem, in pogledam kako je sestavljen in kako dela :D Rad si delam take probleme in me kot inženirja eksotično tehnične rešitve rajcajo.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: VW Corrado G60

Post by Fleko » 20 Jun 2020, 05:15

Težak nos in nikamor ne gre, G60 bolj racionalna odločitev.
VR6 samo zato, ker ima za moje proizvede najlepši zvok od šestakov.
Get low, no matter how
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: VW Corrado G60

Post by kmetek » 24 Jun 2020, 14:44

Mogoce mal offtopic... Sicer me v beli barvi smpak nasplosno mi je Corrado zanimiv avto za pogledat. Se pa res vcasih vprasam a je ok da je tak avto kao oldtimer? Se pravi cez 10 let bo ze vsak tastar Clio II, Punto in ostala jakca letnika 2000 oldtimerji?! WTF... Bolj smiselno da se potegne crto pri avtih ki so prisli ven do ‘85, ker vse novejse je pac en mal starejsi avto, ne pa oldtimer. E30 pa 190 sta lep primer, zacetek proizvodnje ‘83 oz. ‘84, konec proizvodnje ‘93, mnozicna, kultna modela, sam pismo, glede na mozno opremo, kolicino plastike in ful dobra za peljat se, sta lahko dailyja al pa u piko show avta, sam tretirat jih kot neka prava oldtimerja, kaj pa vem no... Sta “stara”, sta kul, dobr zgledata, sam sta tok moderna v voznji, da jih jest avtomatsko ne bi glih dal med taprave oldtimerje. Mogoce res v to kvazi skupino youngtimerjev...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: VW Corrado G60

Post by pero27 » 24 Jun 2020, 14:59

Če nima lesenih koles na špikle pa luči na petrolej al pa max 6V elektrike ni oldtimer. Hovk! :D
Post Reply