Opel Kadett 1976

Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by Anzee » 17 Feb 2020, 12:06

pero27 wrote: 17 Feb 2020, 11:43 Sam a ni to tko da če hočeš it iz 1.2 na CIH je treba tunel menjat/ razžagat?
Kot imam v glavi je tako:
- ce das not getrag 240 in imas v osnovi sportschaltung ne rabis predelovat
- ce das not 4stopenjski CIH menjalnik moras siriti tunel zaradi menjalnih stang ki so ob strani
- ce das karkoli v Kadetta C s tadolgim saltheblom mors predelat luknjo (navarit od sportschaltunga)
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 17 Feb 2020, 12:28

Moram priznat, da nimam pojma :D
Kar sem bral, naj bi 240 šel gor bp, samo en nov nosilec rabim.
Zdej če imam sportschaltung al ne, tudi ne vem :) Bom pa izvedel...
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by L4UK0 » 17 Feb 2020, 12:29

Kot je Anzee napisal. ;)
Sicer pa, glede zadnje akse...eni se bodo zgražali, ampak jaz bi mogoče kar na 1.2 original aksi ostal. Sam sem jo imel 10 let na Kadettu z 2.2 motorjem, pa je zdržala kar ene par time attackov in 25k prevoženih km brez ene težave. Prenos imaš z original ful kratek in je zadeva zelo zabavna za vozit. :)
Image
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 17 Feb 2020, 12:32

Mogoče bi pa res pustil original akso. Za naše ovinke mi itak pride bolj prav kratko razmerje.
Kateri kardan bi pa v tem primeru potreboval? Oz katerega moram dobiti, da ga dam predelat :)
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by L4UK0 » 17 Feb 2020, 12:49

Prav original ne paše noben. Rabiš prvi del od takega, ki paše na Getrag menjalnik in zadnji del originalnega kardana. Dolžina pa je odvisna od pozicije motorja...
En prednji konec Getrag kardana bi še moral imet, preverim in ti javim.
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by pero27 » 17 Feb 2020, 13:49

Zanimivo!
Jaz sem pa ves čas živel v zmoti, da je potrebno tudi z g240 tunel širit.

@fury: če tvoja ročka menjalnika zgleda takole, potem imaš "sportschaltung"
Image
verjetno ga imaš, ker dvomim da je prejšnji lastnik vozil kadetta "na marelo"

Druga opcija je, da ti ful daljša ročka štrli pod kotom enih 45 stopinj izpod armature, takozvani "marela" šalthebel.

Sej menjalnik ni zato nič bolj športen, znotraj sta ista, samo linkage je drugačen pa ročka drugače zgleda, pa luknja je drugje v tunelu.
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 17 Feb 2020, 13:53

Aha, vidim kako misliš. Je taka ja, ni una dolga izpod armaturke. hepidejs
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett 1976

Post by papi » 17 Feb 2020, 23:26

Kolko se spomnem je ta kadett bil v šratut s ta dolgo prestavno ročico,
In je to že nekdo prem mano predelal za ta športen šalthebl...
S kovicami je pričvrščen del tunela od drugega kadetta...
Narejeno je korektno... res ni potrebe po varjenju za un kos predelat....

Za noben menjalnik ne potrebuješ predelovat tunela.. če le daš motor dovolj naprej ...
Razen za cih 4 stopenjskega... ampak res ne vem zakaj bi to not tlaču .... :?:

Getrag 240.... mislim da tle ni nobene dileme .... Ker že imaš motor ... ;)
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 18 Feb 2020, 10:03

Torej kar se menjalnika tiče:
nov nosilec ali dva
združit original kardan s sprednjim delom od 240

Rabim pa še karter z bunko na zadnji strani in primerno sito, če ima kdo.
Kot berem bi moral biti od 1.6cih pravi.
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by Anzee » 18 Feb 2020, 10:36

furi wrote: 18 Feb 2020, 10:03 Kot berem bi moral biti od 1.6cih pravi.
Ni cisto tako. Ocigledno imas motor od Rekorda (nikjer nisi tega napisal sicer, ampak sklepam). Karter in ostale pritikline rabis od Mante A / Ascone A, Mante B / Ascone B ali Kadetta C kateri imajo CIH motor (lahko je katerikoli od 1.6N do 2.0E).

Morda ima kaj se Vitez iz vasi Sela..
Post Reply