Opel Kadett 1976

User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 09 Feb 2021, 09:39

Eh barval sem s prajmerjem in črnim sprejem. Ni najboljše, ker se bo poznala vsaka praska. Plan je da ob priliki dobim lepši pokrov in ga dam prašno pobarvat. Meni je mat všeč. Ob glosu mi gre kar na bruhanje.

Glede vžiga, sem pustil na platine in ostale pritekline. Ravno zaradi tega, da se bo dalo s tem kaj igrat :)
Hvala za predlog glede tuljave. Bom naročil takšno :thumbup:
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Kadett 1976

Post by eugene » 09 Feb 2021, 12:13

Nisem siguren samo se mi zdi, da je nek upur originalno vezan na napajanje špule pri kadetu in dobi špula polni tok samo pri verglanju. Če boš dal to močnejšo špulo, vrži ta originalni upor ven.
Let's go Brandon!
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by Anzee » 09 Feb 2021, 16:38

Ne more vrzt upora ven, ker je cela uporovna zica. Originalno kontakt+ napananje cinspule nekam zavijes, ter na novo potegnes kontakt+ iz varovalk/kljucavnice. Lahko je verjetno tudi tista zica ki jo imajo nekateri kadetti za elektromagnetni ventil na uplinjacu.
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 22 Feb 2021, 18:58

Malo apdejta. Motor sem že komplet sestavil, ampak mi ni dalo spati in sem se odločil, da vržem dol glavo. Menjal tesnilo, teflone in te fore, sestavim skupaj, vse kot po maslu, dam gor še tisti plastičen vijak (slika spodaj), ki drži odmično na mestu in itak se je zlomil v trenutku. Sedaj se ukvarjam s problemom, kako ga izvleči ven... Bom jutri poizkusil z nekimi posebnimi svedri za take težave, bojda obstajajo. To zamenjam, spet nastavim ventile in je motor nared.

Še eno težavo imam, oz začetniško vprašanje. Na glavi, kjer pride flanža termostata, so dve luknji za vodo. Na flanži, ki sem jo od karoserista dobil skupaj s kolektorji in karboti, pa je ena luknja. Je to ok ker pač tako je? Ali moram dobit primerno flanžo za ta tip glave? Spet slike spodaj, slikane s tamagočijem.

Image
Image
Image
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by Anzee » 22 Feb 2021, 22:50

Sej je vijak plasticen, to pa res ne rabis pretiravat za ven potegnt. Zavrti dve lukni eno zravn druge pa z navadnim sraufncigrjem ven odsraufi. Valda bo slo? Sicer mas pa posebne vijake s kontra navojem, da ko ga sraufas not ubistvu odtegnes ta vijak ven.
Pa sej ti ni treba potem se enkrat ventile nastavt? To je samo aksialni luft odmicne, mal pac loh plava levo-desno, kar pa ne vpliva na nastavitev.

Za ohisje termostata ne vem, mislim pa da si za ene variante mogu zvrtat v glavo luknjo in vrezat navoj. Ampam priznam da sem malo ze pozabil. Bom pogledal v skladiscu na razlicne glave oz. ohisja...
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 22 Feb 2021, 23:23

No sej tak sveder s kontra navojem imam v mislih. Ventile moram naštimat, ker smo teflone menjavali. Če se ne motim je pri 2.4 treba luknje vrtat. Tuki mi je sumljivo ker je na glavi luknja, v flanži pa ne.
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 28 Feb 2021, 16:40

Naročil sem nov hladilnik in še par drobnarij. Konstantno sem iskal rabljenega, ampak so cca 100e in 40 let stari. Nov je 215e in ima povečano kapaciteto, pa sigurno ne pušča :D

Kupujem sklopko. Vztrajnik imam za 8.5". Gor je bila 8" sklopka. Najbrž, ker je cenejša in se jo da dobit. Problem imam da 8.5" ne dobim, oz dobim obnovljene za nek divji denar. 8" ima recimo splendid za 180e, nove, od Valeo. Vprašnje se glasi; a bo 8" ok za std motor na dveh 40 karboti? Al bi blo ful bolše, da se potrudim in dobim novo 8.5"? Ima kdo idejo, kje bi jo dobil?
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Kadett 1976

Post by papi » 03 Mar 2021, 13:29

furi wrote: 28 Feb 2021, 16:40 Naročil sem nov hladilnik in še par drobnarij. Konstantno sem iskal rabljenega, ampak so cca 100e in 40 let stari. Nov je 215e in ima povečano kapaciteto, pa sigurno ne pušča :D

Kupujem sklopko. Vztrajnik imam za 8.5". Gor je bila 8" sklopka. Najbrž, ker je cenejša in se jo da dobit. Problem imam da 8.5" ne dobim, oz dobim obnovljene za nek divji denar. 8" ima recimo splendid za 180e, nove, od Valeo. Vprašnje se glasi; a bo 8" ok za std motor na dveh 40 karboti? Al bi blo ful bolše, da se potrudim in dobim novo 8.5"? Ima kdo idejo, kje bi jo dobil?
tle sm neki našu...
https://www.o-t-r.de/shop/ascona-manta- ... ll-16-20s/
Google mi kr neki prevede.... bojo vedli fantje tle povedat če gre brez vračila stare... ;)
User avatar
furi
Posts: 203
Joined: 12 Aug 2017, 09:37
Avtomobil: Kadett C cih 1976, VW T3 westfalia 1984

Re: Opel Kadett 1976

Post by furi » 03 Mar 2021, 13:53

Nič ne bo. Hočejo staro nazaj alpa 50e. Ma ne dam 360e za eno gnilo sklopko, pa me ima strelaudart :D
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Kadett 1976

Post by pero27 » 03 Mar 2021, 17:03

Sej majo amerikanci univerzalne sklopke na ebayu za pod 100€; še ripne na sredi izbereš in premer, pa je.
A to še nisi najdu?
Post Reply