Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 24 Apr 2020, 14:37

jur76 wrote: 21 Apr 2020, 19:50 Predlagam, da izdelaš šablono iz papirja, seveda po segmentih, potem izrežeš in 2 mm pleha z plazmo posamezne kose in ter potem sestaviš in zakriviš ter zavariš po robovih z tigom ali co2, pobrusiš zvare in bo narejeno tako kot mora biti. Mal se je treba poigrat pa bo šlo.
Pleh imajo ziher v Kovintradu v industrijski coni v Črnučah. No ne vem iz katerga konca si. Ali pa stopi do kakšnega ključavničarja ali nekoga ki ima laserski razrez, ponavadi imajo konce in tudi ploščo na zalogi, mogoče, če ti ni predaleč Skitti iz Izlak.
Tu bi dobil ziher, ker sva z bratom dala gor rezat in krivit škatlo za akumulatorje, k delama avto na štrom.
lp
Ja nekaj v podobnem smislu se je začelo delati, šablona je narejena, zdaj se bo začelo delati tudi orodje in delo kraka in prečnika. Pleh sem nabavil in nekaj profilov, kar bi moralo olajšati zadeve. Hvala za nasvet, pristop mislim da imava zelo podoben, edino šablona se je delala drugače - mogoče ti bo zanimivo na videu saj je bial delana z žico potem pa s pleha. :thumbup:
zegler wrote: 23 Apr 2020, 19:13 Bravo ded....
Hvala ded, sem se že ustrašil da boš prekinil stike, ker sem šel z BMW-ja :lol:


Se je pa delo nadaljevalo in snemanje, sem uspel zložiti skupaj video in spodaj je nekaj insertov iz dela - malo mi zmanjkuje časa za montiranje videov poleg dela na avtu ampak ajde, upam da bote uživali:

User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 06 May 2020, 20:58

Ne popuščamo in počasi se začenja kazati nek napredek.

Začelo se je z odstranjevanjem konca kraka, ki je bil po podrobnem pregledu tako gnila, da bil gor bolj za okras kot kaj drugega.
175.jpg
Vmes se je končal voziček na mere in šel na avto. Avto se je vpasal v luknje, ki so bile na vozičku po fabriških merah s tehnične risbe - nekaj mer se je potegnilo ampak se je vpasalo. Na voziček se je dodalo še 2 dodatni vpetji in sicer zgornje vpetje sprednjega mostu. (se da videt na prihodnjih slikah).

Nato se je odprlo prečnik, ki poteka za traverzama, ki je bil gnil in nato po sovoznkovi strani izdelati šablono in fliko.
175-2.jpg
175-3.jpg
Naredile in izbile so se tudi luknje, da bo originalish:
175-5.jpg

V nadaljevanju se je testiralo ujem s prototipom ravnega dela traverze:
175-8.jpg
Dodatna upora je bila zapikana na prag, saj je notranjost praga gnila in nimaš kam pritrditi prečnika na zunanji strani.

Odstranjevalo se je plasti blata in bitumna:

Image

Potem je na vrsto prišlo grobo čiščenje zadnje akse, ki je imela na sebi polno svinjarije:
175-4.jpg
in pregled stanja sprednje akse, spodnji roki sta obe luknjasti:
175-6.jpg
zob časa:
175-7.jpg
Nato pa se je začelo posvečati krakom oz chassis rails / längträger-jem. Štartalo se je s šablono, profili in vizijo. :)
175-9.jpg
nato nekaj merjenja in rezanja ter verjenja:
175-10.jpg
Odpiranje profila za zunanji plašč, notranji viden poleg.
Image

in potem po preoblikovanju:
Image

Na zunanjega se je zapikalo podložke, ki bodo distančniki in mesto punktiranja na zunanjega. Vsi elementi sestave so bili zaščiteni na delh, ki so kasneje nedostopni. Na krajih spajanja s cink sprejem, drugod pa primer + rdeča barva (robovi za punkitranje bodo zbrušeni na frišno in posprejani s cinkom pred montažo).
Image

Potem se je dol vrezala tista žalost od spodnjega dela prednje vezne, malo sem potestiral industrijski rust converter:
Image

Poteka tudi planiranje dvižnih točk avta. Izhodišče je na voznikovi strani bolj abstraktno, saj je to ostalo od dvižne točk:
Image
Image

Zato je v pomoč internet, morda bom tudi moral h komu kaj premerit.

In pa danes so se sfiniširale ojačitve pod blatniki:
Image
Image

in pripravljeni kraki za montažo:
Image

Ne kaže, da bi zmanjkalo dela kmalu :D Z očetom sma pridna te dni in napredek je počasi že viden ampak sma komaj na začetku. Najprej so na vrsti konstrukcijske reči, potem pa ostali pleh. Dvižnih točk ni bilo mono dobiti ko sem naročal, zdaj pa so spet na voljo ampak bodo kar DIY saj bo hitreje. Je pa problem da vsak build thread ima neko svojo varianto, eni bolj elegantno in podobno originalu, eni manj. Ampak bomo tudi to uredili. En teden že montiram video pa še kr ni konec, zato sem se odločil postreči s slikami, da ne bo kdo mislil da se kavč žulim... :lol:
Last edited by l3v4rt on 06 May 2020, 22:00, edited 2 times in total.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by L4UK0 » 06 May 2020, 21:21

Daj malo pomanjšaj slike, ker tole se nalaga čisto predolgo... :|
Vse ostalo pa sam: kapo dol! ;)
Image
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 06 May 2020, 22:01

L4UK0 wrote: 06 May 2020, 21:21 Daj malo pomanjšaj slike, ker tole se nalaga čisto predolgo... :|
Vse ostalo pa sam: kapo dol! ;)
Hvala! Eto, moglo bi bit bolje, 10 jih gre samo na forum naložiti, ostalo je hostano ampak manjši file :)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by pero27 » 06 May 2020, 22:42

Neverjetno, jst sam gledam! :)
A kose delaš pa kar iz tankostenskih profilov? A ni to predebelo? Men se to zdi že skor kot šasija od Landroverja, al je blo že fabrško tako debelo? :wtf:
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 06 May 2020, 23:18

pero27 wrote: 06 May 2020, 22:42 Neverjetno, jst sam gledam! :)
A kose delaš pa kar iz tankostenskih profilov? A ni to predebelo? Men se to zdi že skor kot šasija od Landroverja, al je blo že fabrško tako debelo? :wtf:
Dejansko je kar močno narejeno že v originalu, ja. Tudi reprodukcije nemcev so 3mm notranji in 1mm (ali 1,5mm) zunanji. tukaj gre za 2x 2mm. original pa če se ne motim je zunanji 1mm in notranji 2mm razen ob firewallu je 3mm ali nekaj podobnega. Glede na original mere, glede na reprodukcijo in možnost preoblikovanja sem zalo šel v to smer. Je pa marsikje precej debel pleh na teh avtih, sem bil kar presenečen. :)
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by L4UK0 » 07 May 2020, 09:37

A ne bi bilo vseeno dobro vse tole dat speskat? :think:
Image
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by Anzee » 07 May 2020, 10:05

Hudo napredujes. Ko bos enkrat mel tele langstragerje urejene bo pomoje vse lazje! Samo pogumno! 8-)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by pero27 » 07 May 2020, 11:43

L4UK0 wrote: 07 May 2020, 09:37 A ne bi bilo vseeno dobro vse tole dat speskat? :think:
In pol v žaklju avto domov odnest al kaj? :lol:
To je boljš pol peskat -če že- ko imaš stvari potavečjem povarjene; sej bo itak ostalo samo ene pol kvadratnega metra straga rjavga pleha potem za peskat :D
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Manta A '71 1.6N - Barnfind

Post by l3v4rt » 07 May 2020, 12:32

Hvala pubeci! :thumbup:
Ampak kot je Peter povedal, peskanje pride v poštev po klepariji če že, saj se bo ogromno delov odrezalo in nadomestilo in avta že zdaj dosti manjka tak oda teh delov ne vem če je smiselno peskati... Ne vem pa če ga bom dal kasneje, saj ima tudi peskanje slabosti in ne vem kak bom nardil kaj kompromis, bom malo videl tudi spotoma kako bo potekalo in stanje ostalih delov skozi delov. Nerad napovedujem faze za naprej saj vsakič ko odprem nek nosilec ali kaj odstranim je spodaj neko presenečenje :lol:
Post Reply