The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 10 Jan 2020, 19:09

Tistega 1.6GTI in nebuloz s slabimi bloki se spomnem še s Favdla. :D Niso ti bloki usojeni kot pri meni. :D Zgleda šibka točka tistih motorjev.

Moj je počen na mestu kjer pride nosilec za odvod oljnih hlapov kar ni kritično. Je pa nedostopno in jeba za zavarit, zato upam da bo ratalo. :?
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 30 Mar 2020, 23:54

Zaradi pestrih življenskih dogodkov se ni zgodilo toliko kot bi hotel, ampak počasi se nekaj dogaja. :D

Ker sem zajebal originalne ventila je bilo treba dobiti druge (hvala Killergame :thumbup:) . Problem je ker je po normalni ceni dobavljiva samo ena firma kopije, kateri niso identični originalu.

Image

Razlika je v tem da ma vdolbino na sredini večjo od originala

Image

Kar pomeni da mi poveča volumen komore/zmanjša kompresijsko razmerje. Malo sem se igral s šmirgli in bormašino da odstranim rob in da pašejo v polirano komoro. Manjka še 30° backcut katerega bom tokrat naredil na okroglinski brusilki, ker tista mašinca ni dosti toga.

Image

Nato pomeril končen volumen komor ki je nekje med 55 in 55,3ccm. Po mojih izračunih naj bi moje statično kompresijsko padlo nekje med 7,4 in 7,5:1 proti originalnih 8:1, kar mislim da bi moralo biti ok (upal sem na 7,5:1 čeprav več nebi škodilo). Za dokončen izračun rabim sestavit spodnji konec.

Pomeril sem še vgradno višino ventilov tako da sem lahko določil vgradno višino vzmeti.

Image

So za 0.7mm bolj sproščeni glede na tovarniške podatke, kar ni nekaj hudega da bi jih moral dodatno podlagati. Pod njimi je 1mm podložka, v tem primeru bi dodal še eno.
Potem sem kar s prešo premeril prožnost mojih vzmeti glede na tovarniške podatke.

Image

Meritve sem vrgel v excel. Večje vzmeti so ok, pri manjših pride do odstopanj, tako da imam naročene nove.
Odstopanja manjših, modra črta je original. Vidi se tudi italjanske proste dolžine vzmeti, razlike za 1mm. :lol:

Image

Načeloma sem po izračunih nekje 10% slabši od originala s to kombinacijo, kar je zame zadovoljivo glede na skromen profil odmičnih. Če bom menjal odmične v prihodnosti bom menjal tudi vzmeti.

Dosti tehnikalij. :lol: Nazaj sem dobil blok z varjenja. Zahvaljujem se prijatelju kateri mi je zrihtal varilca. :thumbup:

Image

Trudili so se, zvar drži, ampak je spokal na varjenih mestih. Verjetno bi držalo ampak ne vem koliko časa, ker bi verjetno šlo naprej. Na srečo mi je čisto po naključju padlo tole :lol:

Image

Gre za kompleten 16v motor z zaribano glavno gredjo. :thumbup: Blok je dober, glava ostane za nadaljne eksperimente. Plus en kup dodatnih delov bo prov prišlo. :thumbup:
sablac
Posts: 197
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 31 Mar 2020, 08:51

Evo vem kam po 16v glavo pridet ce bom rabo..
Drugac pa kapo dol..u nulo tole rihtas
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 31 Mar 2020, 12:13

Ja sicer glava ostane na lagerju, če boš pa ostal brez pa le sporoči. Hvala. :D
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 31 Mar 2020, 22:41

Nadaljevanje.. Če si hrček si hrček :lol:

Image

Blok sem opral z wapom. Vodni kanali so konkretno prerjaveti kar se vidi po barvi vode na sliki. :D

Image

Ker bloka nimam namena peskati sem očistil naležne površine

Image

Zaprl vodne kanale in nalil v njih citronko. Zaenkrat se še namaka, če ne bo OK bom probal fosforno kislino.

Image

Med tem se odvija tudi projekt odstranitve balansirnih gredi, za katerega bom naredil 4 čepe. Preden sem se zadeve lotil porezkati iz alu sem naredil 3D print zunanjih...

Image

.. zato da sem videl kako mi nalega na ležaj po katerem teče zobati jermen.

Image

Malenkost bo treba popraviti, potem gre v rezkanje.

Pomeril sem tudi mase batov. Na začetku sem bil skeptičen in na koncu zamenjal vago na sliki za bolj natančno. :lol:

Image

Če skombiniram bat, obročke, sornik in varovala dobim lahko naslednje:

Image

Lahko rečem samo kapo dol woessnerju. :clap: Bati so ready. :thumbup:
DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: The (Inte)grale project

Post by DKsW123 » 01 Apr 2020, 21:46

Super napreduješ. Všeč mi je tvoja natančnost in pozornost, ki jo namenjaš detajlom. :clap:
Sem šel gledat slike nazaj na prvo stran teme in se mi je porodilo vprašanje.

Sem bil jaz pred časom pri tebi, ko sem prišel iskat ene dele za Corrado-ta? Zadnja vrata in radio. Dvorišče mi je znano, avto pravtako :D
sablac
Posts: 197
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 01 Apr 2020, 23:04

Zanima ne način kako bos blokiral oljni kanal balansirne gredi?
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 02 Apr 2020, 08:23

DKsW123 wrote: 01 Apr 2020, 21:46 Super napreduješ. Všeč mi je tvoja natančnost in pozornost, ki jo namenjaš detajlom. :clap:
Sem šel gledat slike nazaj na prvo stran teme in se mi je porodilo vprašanje.

Sem bil jaz pred časom pri tebi, ko sem prišel iskat ene dele za Corrado-ta? Zadnja vrata in radio. Dvorišče mi je znano, avto pravtako :D
Hehe ja res je, si bil pri meni. Je en projekt na žalost moral stran da se tega lahko nafutra. Škoda ker smo se falili. :D
sablac wrote: 01 Apr 2020, 23:04 Zanima ne način kako bos blokiral oljni kanal balansirne gredi?
Postružiti sem dal čepe iz alu. Sem razmišljal o tvojem načinu ki se mi zdi boljši ampak sem se odločil da blok ostane original, če bo kdo kdaj metal za mano gredi nazaj not. ;) Je pa dvodelen čep da jih lahko abcigaš v luknjo:

Image

Poleg tega sem dobil še sklopko. Je neka ameriška performance varijanta ki jo drugače nebi vzel, ampak sem jo dobil za slabo polovico cene. Naj bi držala 30% več navora kot original, bomo videli.

Image

Poleg tega sem dobil še novo oljno pumpo:

Image

To je to zaenkrat. Probavam spravit blok na brušenje v Zagreb v teh čudnih cajtih, probavam dobit en alu rund da naredimo pripravo za postružit vztrajnik in še vedno čakam moje jermenice da lahko dam sklop glavne gredi balansirat. Potem se počasi osnova lahko sestavi. :clap:
dennis18
Posts: 418
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: The (Inte)grale project

Post by dennis18 » 04 Apr 2020, 10:29

DPD vozi normalno na Hrvasko, ce ti kaj pomaga.
Powered by M.K.
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 04 Apr 2020, 20:54

Hvala za nasvet, sem dobil vezo. Če bo vse po sreči bo v ponedeljek v Zagrebu. :thumbup:
Post Reply