The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 17 Aug 2020, 22:00

Sito sem dobil, hvala vseeno. :thumbup:

Bati so Wossner, brusil sem čisto vse obročke za cca 0.1-0.15mm glede na režo. Je pa res da je turbo in ima večji razmak od N/A, narejeni so na minimum po njihovi tabeli ali pa še celo malo manj.
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 21 Sep 2020, 20:44

Nadaljujemo kjer smo ostali.

Najprej z glavo motorja. Tele 30° na novih ventilih me je morilo, tako da je nekaj časa trajalo da se je premaknilo. Nato sem en dan po**zdil in našel nek način na mojem brusu da sem to naredil kot se zagre. Seveda nikoli ni brez failov, tako da mi je na zadnjem ventilu padel brus iz akse in poškodoval 45° kot, tako da sem naknadno brusil še tega ponovno in spet žlajfal ventil. :lol: Končani ventili, 2ga runda, tokrat uspešno:

Image

Zdaj sem imel vse za sestavo, tako da sem si zložil na ponk:

Image

In z velikim užitkom začel sestavljati. :clap: Prej sem si naredil še plastičen adapter da nebi poškodoval poliranih ventilov pri montaži vzmeti

Image

Veselje ni trajalo dolgo.. Ko sem dal gor teflone sem te lahko na roko dobil tudi dol. :wtf: Sledila je meritev:

Image

Po "kalibraciji" šublerja sem dojel da je podrejano cca stotinko do 2 pod toleranco, tako da sem vse skupaj vrgel v kot in 1 teden razmišljal. Ko sem naslednjič prišel v delavnico je tesnilo ki sem ga pustil gor prejšnjo rundo stalo na vodilu, tako da mi je blo jasno še manj (temperatura? Pojma..). Nakoncu sem rekel fuck it, kupil loctite 620, namazal vodila in nabil teflone gor, čeprav držijo že sami od sebe. Sedaj drži kot pribito, bomo pa videli kaj se bo zgodilo ko se bo zadeva segrela. V najslabšem primeru bom moral vlečt dol glavo in menjat vodila ampak po mojem prej avto v graben zapelem.

Po tej nebulozi se je sestavljalo.. Najprej fedri in ostala šara:

Image

Montaža odmične s testnimi ploščicami

Image

Zategnjena ohišja na moment

Image

In potem meritev zračnosti. Končno ena dobra novica. Vso to kopanje in moje mutenje po glavi ni podrlo možnosti stock varjant ploščic za podlaganje ventilov, tako da kupim standardne mere in imam mir.. Vsaj fucking enkrat :lol:

Image

Na koncu sestavljeno, manjkajo edino taprave ploščice in je glava ready

Image

Image

Image

Aleluja :crazy:
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 21 Sep 2020, 21:01

Spodnji konec.. Najprej popravljanje moje napake, ker sem falil oljni kanal, tako da sem 1pokrov balansirnih rezkal še enkrat (hvala operaterjem v Oro za rez na žico :thumbup:) . Na sliki razlika:

Image

Itak sem zato rabil novo tesnilo (drago, če daš rezati po meri, naslednjič bom odrezal sam)

Image

Za preprečevanje mojih novih napak sem zato sprintal jermenico in distančnik:

Image

In videl v štartu da sem se zakalkuliral pri merjenju. Hvala bogu da ni še šlo v izdelavo. :lol:

Image

Sva pa potem s tamalim malo sestavljala. Za tole sito je bilo treba vrtati luknjo v mostiček glavne gredi, ker je blok od 2wd ne 4wd. Poleg tega sem falil da so bili poškodovani vijaki, tako da so mi rezkali še naležne površine in stružili površino vijakov (hvala spet fantom v Orotu :thumbup:). V glavnem zmontirano.. :lol:

Image

Montaža zgornjega dela karterja, pomočnik se skriva v ozadju. :D

Image

Spodnji del končan:

Image

Počasi že zgleda nekako motorju podobno:

Image

Še test pokrovčka in višine ležaja šponerja.. Vsaj ene mere nisem falil po mojem. Bomo videli ko bo šla glava gor. Sem pa požvečil prve par mm navoja pri abciganju ležaja. :roll:

Image

To je to zaenkrat. Italjanka ne popušča z grenjenjem življenja, ampak ji bom nekoč na cesti vse vrnil. :lol:

Se nadaljuje..
belidirkac
Posts: 24
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: The (Inte)grale project

Post by belidirkac » 25 Sep 2020, 19:20

Mislim da si narobe nasraufal jermenico na vodno pumpo.

Jermenica gre na notranjo stran pa vijaki od zunaj ce se prav spomnim.
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 26 Sep 2020, 08:00

Maš prov. :D Hvala, potem mere znajo klapat. :thumbup:
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 27 Sep 2020, 01:10

Itak ja.. Jermenice so zdej OK. :lol: Hvala :thumbup:

Image

Sem pa pred tem testiral tudi pokrovček z ležajem tako da sem testno položil gor glavo in napeljal jermen:

Image

Klapa tudi tole. :D

Image

Iščem orodje za umakniti dročnike pri menjavi ploščic, če kdo ima za posodit za prekopirat z besedo na dan. :)

Lp!
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 31 Oct 2020, 12:05

Podrejal sem si distančnik jermenice in pa pokrovček za ležaj.

Image

Ko je že ravno drejponk laufal sem porihtal še glavno jermenico. Moja je bila zanič ker je nekdo tolkel po njej in je razpadala. Tale je pa rabila poravnavo ker je tudi nekdo tolkel po njej pa še speskal sem jo. Hvala kolegu ki mi jo je šenkal. :thumbup:

Image

Image

Pomeril in označil sem si TDC, zaradi montaže senzorja glavne gredi.

Image

Dobil sem tudi orodje za nastavitev ventilov in taprave ploščice.

Image

Je ratalo s prve pomerit OK, tako da sem v toleranci:

Image

Na glavo sem montiral še termostat in nekaj balasta.

Image

Image

Glava komplet fertik razen enega senzorja in nadomestka fertaljerja. :thumbup:

Image
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 31 Oct 2020, 19:41

No potem pa da zaključimo s tole mašino kar je mehanke.. :D

Preden se zadeva zapre sem hotel preveriti koliko prostora je minimalno pod ventili, v primeru da bom kdaj menjal odmične gredi.

Image

Izkazalo se je da dovolj. :D

Image

MLS Cometic tesnilo (drago ampak naj bi bila zadeva zelo trpežna)

Image

ARP vijaki (tako dragi da mi je še kar slabo od tega) :lol:

Image

In glavo gor, zategnit na Nm, motor v fazo in to je to. :clap:

Image

Image

Manjka še jermenica, katero sem spremenil tako da funkcionira. Test s senzorjem glavne gredi. Gre počasi v izdelavo.

Image

Še nekaj stvari je ostalo ampak v grobem je to to kar se motorja tiče. Mehanski del praktično zaključen, manjka še izpušni kolektor in turbo od večjega materiala. Obstaja opcija da bom avto zalaufal in zmapiral na original robo in za ta denar raje poštimal še komplet podvozje ipd.

Image

Lp zaenkrat :wave:
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by L4UK0 » 01 Nov 2020, 19:58

Dobro izgleda tisto tesnilo glave, prava stvar. Ko sem iskal kovinsko tesnilo za Nissana sem videl, da imajo ful ene zanimive aftermarket oz. tuning robe. :thumbup:
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by pero27 » 01 Nov 2020, 21:55

Tale Cometic plehnata tesnila tud v bmw m10 svetu veljajo za premium robo in glih tako nas ARP nateguje z aviacijskimi cenami šraufov.
Za bmw M10 mašino by ARP:
- vijaki glavnih ležajev ležajev: 120€
- vijaki ojničnih ležajev: 115€
- vijaki glave: 175€

pod črto: 410€ sam za pest šraufov :broken:

drgač mašina pa zgleda kot iz kakšne dirkaške delavnice :clap:
Post Reply