VW Transporter T3->Branko<

User avatar
favodriver
Posts: 38
Joined: 20 Jun 2017, 00:04
Avtomobil: Škoda Favorit in Škoda 1000MB

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by favodriver » 18 Feb 2019, 23:43

malinuc wrote:
Fleko wrote:Kako to, da se odločil za N/A dizla? Vsaj 90KM TDI bi super pasal.
pri tdi-ju maš polno enih dodatnih zapletov, od električne napeljave, potenciometer na pedalki plina, nosilci pedalov ti ne pašejo iz osebnega avta... kablje do motorja je treba podaljševat, vakuume za krmiljenje turbine vlečt, signale hitrosti ... ne predstavljam si to počet v t3, razn da imaš neomejno prostega časa, al pa da zamenjaš visokotlačno črpalko na navadno (regulacija preko žice), sam pol pa ni več tdi
Ne, v kaj takega se nikoli nebi spuščal, čeprav vem za nekoga ko je to vse poštimal noter v T3, ne samo TDi motor, tudi klimo, servo volan, tempomat itd...
Jaz bi vzel tale TDi 66kW motor in z njega pometal vse kaj se tiče elektronike, raznih vakumov, EGR ventilov,.... ter bosch pumpo zamenjal z staro mehansko in naredil tako imenovani mTDi motor(mehanski TDi), nakar potem sama vgradnja ni več tako zahtevna in tudi večjih predelav ni potrebnih. Paše skorajda vse "šrauf na šrauf". Tudi vstrajnik in sklopka od TDi gre skupaj z T3 menjalnikom.
User avatar
Octopus
Posts: 37
Joined: 27 Feb 2017, 12:35
Avtomobil: e34 touring VR12, T3 SYNCRO
Contact:

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by Octopus » 22 Feb 2019, 22:28

TDi vztrajnik in sklopka ne pašeta na menjalnik brez predelav. Treba je zamenjati "vhodno gred" v menjalniku da zadeva skupaj paše.
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by JureK » 23 Feb 2019, 15:53

User avatar
favodriver
Posts: 38
Joined: 20 Jun 2017, 00:04
Avtomobil: Škoda Favorit in Škoda 1000MB

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by favodriver » 24 Feb 2019, 00:16

Tukaj pa je še podrobno napisano o TDi sklopki na T3 menjalnik.
http://vwcampers.si/forum/viewtopic.php?f=19&t=4107
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by Fleko » 25 Feb 2019, 11:38

favodriver wrote:
malinuc wrote:
Fleko wrote:Kako to, da se odločil za N/A dizla? Vsaj 90KM TDI bi super pasal.
pri tdi-ju maš polno enih dodatnih zapletov, od električne napeljave, potenciometer na pedalki plina, nosilci pedalov ti ne pašejo iz osebnega avta... kablje do motorja je treba podaljševat, vakuume za krmiljenje turbine vlečt, signale hitrosti ... ne predstavljam si to počet v t3, razn da imaš neomejno prostega časa, al pa da zamenjaš visokotlačno črpalko na navadno (regulacija preko žice), sam pol pa ni več tdi
Ne, v kaj takega se nikoli nebi spuščal, čeprav vem za nekoga ko je to vse poštimal noter v T3, ne samo TDi motor, tudi klimo, servo volan, tempomat itd...
Jaz bi vzel tale TDi 66kW motor in z njega pometal vse kaj se tiče elektronike, raznih vakumov, EGR ventilov,.... ter bosch pumpo zamenjal z staro mehansko in naredil tako imenovani mTDi motor(mehanski TDi), nakar potem sama vgradnja ni več tako zahtevna in tudi večjih predelav ni potrebnih. Paše skorajda vse "šrauf na šrauf". Tudi vstrajnik in sklopka od TDi gre skupaj z T3 menjalnikom.
No saj to sem mislil. A ni 66kW = 90KM? :lol:
Zgodnje letnike 90 in 110KM mečejo v te T3, vendar kot si omenil naredi se mTDI. Kolikor imam info pri 90 in 110KM je edina razlika turbina.
Get low, no matter how
User avatar
favodriver
Posts: 38
Joined: 20 Jun 2017, 00:04
Avtomobil: Škoda Favorit in Škoda 1000MB

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by favodriver » 02 Mar 2019, 00:05

Tako, motor 1.9D je ze vgrajen in kombi je ze nazaj na cesti :D
Voznja je zelo obcutno bolsa, veliko vec navora in dosti bolsi pospeski. Za moj okus fenomenalno! :D
Ampak tezav nikakor ni konec :/
A je mogoče v Mariboru kakšen mojster da bi zadevo malo pogledau?
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by malinuc » 02 Mar 2019, 00:17

ni razlika samo v turbini, preve generacije teh tdi-jev je bila 90 ps navadna, 110 variabilna turbina, tudi krmiljenje turbine je drugačno, 90 tlak, 110 podtlak. Visokotlačna črpalka ma drugačno nastavitev, vložki šob so drugi, do sem vem iz izkušenj. naj bi bila pa še drugačna odmična pa neka razlika naj bi bila v ojnicah.


kaj te muči? te dizli so drugače kar enostavni samo prav morajo biti nastavljeni
User avatar
favodriver
Posts: 38
Joined: 20 Jun 2017, 00:04
Avtomobil: Škoda Favorit in Škoda 1000MB

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by favodriver » 02 Mar 2019, 01:14

1. Kazalec za temperaturo vode mi ne kaze(na starem motorju je) pa ceprav sem presraufal tista kolena z senzorji sem na novi motor.
2. Ko je motor hladen lepo vzge, tudi ko je vroc takoj zalaufa...ko pa se nato malce ohladi pa rabi encas...
3. Nikakor nemorem zatesnit pokrova ventilov. Tesnilo je novo..3x smo mazali z razlicnimi dihtmasami pa olje se kar kaplja ven...Prvo je bil brez te plasticne cevi iz pokrova ventilov na blok motorja(označeno na sliki spodaj), saj stari motor tudi ni imel tega...nato smo to nazaj namontirali...
tezava je tudi da ko odpres cep na pokrovu ventilov, se ven kadi dim in pa mece ven olje ter ko das roko zraven prav cutis kaksen pritisk dela v motorju na pokrov ventilov...povedali so mi da je mozno da je nalito noter prevec olja...sem ga odliu(sipka za olje je stara orginal premaknjena iz 1.6motorja) do crtice kjer drzim prst.. (razvidno iz slike spodaj)
Sedaj ko sem olje odliu je stvar dosti bolsa...iz pokrova ventilov pri cepu ni vec pritiska kot prej...tudi olja ne mece..mogoce pikico..se pa se vedno ven kadi ampak res minimalno..zaenkrat kaj spremljam nivo vode in olja je skozi enak..Kombi se normalno vozi...dobri pospeski..dober navor..pri avspuhu ne kadi nic, tudi med voznjo in pri obremenitvi ne..skratka kot da nebi blo nic narobe..vse tak kot treba..res pa je da je tukaj motor postavljen dosti bol leže kot pa je bil v golfu.
Kaj bi lahko to bilo narobe..batni obrocki? Prosim za pomoc.
Attachments
52855214_2310159739268254_6059696730029424640_n.jpg
53279048_550029295507740_822848689474109440_n.jpg
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by Anzee » 02 Mar 2019, 08:04

@Vlado in @Cox tukaj na forumu, gonilna sila ccparts (https://www.facebook.com/CCParts-spletn ... 822096637/), domicil MB, fajn se spoznajo na te zadeve :)

Drgac kar se tice pokrova ventilov - iz svoje izkusnje ti lahko povem da sta dobavljivi dve dihtungi. Ena plutovinasta ena gumijasta. Slednja ma vgrajene distancnike notr, medtem ko plutovinasta jih ima na stojnih vijakih na glavi. Ce si slucajno dal gumijasto dihtungo in nisi stran pobral originalnih stojnih vijakov potem ti 100% curi na polno :)
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: VW Transporter T3->Branko<

Post by malinuc » 02 Mar 2019, 20:10

favodriver wrote:1. Kazalec za temperaturo vode mi ne kaze(na starem motorju je) pa ceprav sem presraufal tista kolena z senzorji sem na novi motor.
2. Ko je motor hladen lepo vzge, tudi ko je vroc takoj zalaufa...ko pa se nato malce ohladi pa rabi encas...
3. Nikakor nemorem zatesnit pokrova ventilov. Tesnilo je novo..3x smo mazali z razlicnimi dihtmasami pa olje se kar kaplja ven...Prvo je bil brez te plasticne cevi iz pokrova ventilov na blok motorja(označeno na sliki spodaj), saj stari motor tudi ni imel tega...nato smo to nazaj namontirali...
tezava je tudi da ko odpres cep na pokrovu ventilov, se ven kadi dim in pa mece ven olje ter ko das roko zraven prav cutis kaksen pritisk dela v motorju na pokrov ventilov...povedali so mi da je mozno da je nalito noter prevec olja...sem ga odliu(sipka za olje je stara orginal premaknjena iz 1.6motorja) do crtice kjer drzim prst.. (razvidno iz slike spodaj)
Sedaj ko sem olje odliu je stvar dosti bolsa...iz pokrova ventilov pri cepu ni vec pritiska kot prej...tudi olja ne mece..mogoce pikico..se pa se vedno ven kadi ampak res minimalno..zaenkrat kaj spremljam nivo vode in olja je skozi enak..Kombi se normalno vozi...dobri pospeski..dober navor..pri avspuhu ne kadi nic, tudi med voznjo in pri obremenitvi ne..skratka kot da nebi blo nic narobe..vse tak kot treba..res pa je da je tukaj motor postavljen dosti bol leže kot pa je bil v golfu.
Kaj bi lahko to bilo narobe..batni obrocki? Prosim za pomoc.
kar se tiče senzorja temperature vode vem da je obstajala stara in nova inštalacija in s tem tudi senzorji, so ostali stari? konektorji so prav priklopljeni? Mogoče poskusiš najti nekje podatek koliko omov upornosti mora imeti senzor pri določeni temperaturi in izmeriš.

tmle vmes bi mogoče znal bit problem na senzorju vode, ta regulira koliko časa in kdaj bodo grelne svečke delovale, na starih tipih elektrike je bil senzor čisto klasičen samo viličasti konektor za nataknit, se mi zdi da nad menjalnikom na motorni glavi. drugače pa poskusi direktno za preskus napeljati + na grelne svečke.

tesnilo pokrova ventilov je pri trojkah bil gumijsat, za dvojko je obstajala pluta in guma. preglej pokrov ventilov ali je zvit. mora držat brez tesnilne mase.

a karter je ostal od golfa al je od originalnega motorja? jaz bi dal od originalnega motorja in pogledal še razliko v oljnih črpalkah. kar se tiče pa slabih batnih obročkov lahko preskusip tako da pri vročem motorju snameš dol tisto plastično cevko ki gre na pokrov ventilov in jo s prstom zamašiš, nekaj sekund držiš in spustiš, če je veliko hlapov olja potem bi znal bit motor obrabljen
Post Reply