Page 2 of 2

Re: Bedford CF 230

Posted: 05 Nov 2018, 19:00
by pero27
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eA_dkvjUUu4[/youtube]
Hehe! 8-)
Je pa dons že ene deseta epizoda bedforda objavljena :)
In evo; šalthebl je bil za zicom v Australiji; fabršk! :clap:

Re: Bedford CF 230

Posted: 05 Nov 2018, 20:53
by Opelpower
Hudi so k pes :o

Re: Bedford CF 230

Posted: 06 Nov 2018, 13:14
by 2cvkeža
Peeping_Tom wrote:Ascona od obnove pridno laufa in nič ne rjavi, pa si je bilo treba omisliti nov sod brez dna :silent:

Bedford cf je bil že dolgo na mojem 'takratkem' seznamu, ampak sem iskal striktno takega z 9 sedeži, ker bo to touringwagen za naš bend; hkrati bo pa glumil camperja, če na hitro vržeš zice ven in daš not pojstlo, wc in hladinik, O:)

2 leti sem čekiral autoscout, njuskalo in avtonet, pa so gor sami camperji ali pa tovorni, ponavadi ali slabi ali pa svinjsko dragi, ponavadi pa kar oboje.
No, tale 9 sitzer sicer spada med precej ubogo ohranjene, je pa vsaj kompleten, minus sedezi in ima papirologije in vpisahin 9 zicev, pa cena je bila sprejemljiva.
Bonus: je glih zgodnejši l. 1980, tako da je kombinacija najboljših lastnosti: zunanjost je še vedno bolj kulska 1969 CF1, ima pa že faceliftano armaturko in oplov dizel motor ;) Ok, če bi imel spredaj diske kot CF2, se ne bi pritoževal, ampak baje naj bi dobro porihtani bobni tudi bili čisto ok, glede na to da hitrostnih rekordov itak ne bo podiral....

Se mu vidi, da je primorec: pomanjkanje soli na cesti pomeni, da je poden in podvozje brez neke hujše gnilobe; streha je pa okoli tistega jarka ćisto fuč naokoli - še sreča, da je za švasanje vse skupaj dokaj dostopno.
Treba bo še precej švasarije na spodnjih delih vrat, kolotekih - ki so dodatno popacani prek s poliestrom :sick: - in zadnja vezna stena je tudi hin. ampak bo že...
najprej bo pa treba podaljšat nadstrešek, da bom na suhem delal, ker v garažo ne gre :lol:



PS rabil bom 5 brzinski menjalnik za opel CIH motor, oziroma od rekorda / omege 2.3 D ali TD... O:) če kdo izvoli
Čestitke za CFa ... Ko sem ga imel pred leti mi je tale forum bil dosti v pomoč ... https://bedfordblitzforum.de/ , nadomestne dele sem pa naročal na tej strani ... https://bedford-ersatzteile.de/

Imam pa tudi nekaj tehnične literature v nemškem in angleškem jeziku v PDF obliki ... dam link malo kasneje semle.

lp Janez

Re: Bedford CF 230

Posted: 06 Nov 2018, 14:08
by 2cvkeža

Re: Bedford CF 230

Posted: 14 Apr 2020, 19:58
by Peeping_Tom
Nah. Lani je šlo bolj po polžje, pa vendarle mi je ratalo celega razstavit, samo motor še mora ven. :)

Odločil sem se, da če že delam, naj bo orng, in v tem primeru ne bo šlo brez pripomočka, ki se mu reče roll jig, ali pa rotisserie, al kkerkoli... v glavnem, zadeva na kaateri lahko karoserijo vrtiš okoli in v miru švasaš.

Nekaj takega:
Image


Preden se pa lotim, imam ena dva pomisleka: kombi je v bojni opremi težek1440kg, prazna šasija brez vrat predvidevam ene pol manj, kar je pa še vedno nekaj...

1. ali mora ta zadeva tam, kjer se vrti, imeti ležaj; al bo ok, če samo dam en okrogel ror v drugega in dobro podmažem? :)
2. večina teh naprav, ki jih vidim na netu, je iz '1 kosa', obe stojali sta spodaj povezani z dolgo štango ali dvema (ponavadi razstavljivo)... Je to nujno iz nekega meni neznanega razloga? Sprašujem, ker materiala nimam na pretek, kombi je velik in zdaj se železje težko dobi.
Js sem nameraval samo narediti 2 stojali z orng ojačanimi nogami, eno spredi in eno zadaj, pa čav. Pa še par cm vskupne višine se znebim :) Al sem kaj spregledal?

Re: Bedford CF 230

Posted: 14 Apr 2020, 22:00
by pero27
Ror v roru (ali raje hladno valjana palca v podrejani puši) ima večjo nosilnost, kot krogljični ali iglični ležaj istih dimenzij, je pa ležaj lažje vrtet.
Tista štanga spodaj je obremenjena na nateg, ker teža karoserije vleče karoserijo v banano in hoče raztegnit spodnje konce obeh polovic žara. Kr naj bo tam; bo karoserija bolj ravna in bolj varno bo držalo vseskupaj. Pa še na materialu boš v resnici prišparal napram alternativi.

Re: Bedford CF 230

Posted: 14 Apr 2020, 23:41
by Anzee
Peeping_Tom wrote: 14 Apr 2020, 19:58 1. ali mora ta zadeva tam, kjer se vrti, imeti ležaj; al bo ok, če samo dam en okrogel ror v drugega in dobro podmažem? :)
Se ena stvar - ti mors razenj tko nrdit da ulovis karoserijo "v vago".. to pomeni da rabis ful malo sile da zadevo obracas okol (zaradi tega ker je to bolj preprosto in pa se bolj varno, ker ti tezje fukne dol iz ene pozicije) - tko da bo tut samo pusa dovolj i guess.

Re: Bedford CF 230

Posted: 15 Apr 2020, 06:07
by Opelpower
Hm, par starih gum in kak jogi will do the job :geek:

Re: Bedford CF 230

Posted: 15 Apr 2020, 15:12
by Peeping_Tom
Opelpower wrote: 15 Apr 2020, 06:07 Hm, par starih gum in kak jogi will do the job :geek:
No ja, tudi ta metoda še ni čisto odpisana... :think: Moram izmerit če gre višina skoz pod streho, pa če je dosti železja pr bajti... :) Bomo videli kaj bo ratalo čez vikend. Hvala vsem zaenkrat.