Page 1 of 5

Jejžev brlog

Posted: 25 Mar 2018, 23:31
by Ježek
Bol malo objavljam, pa tudi vozila pogosto spreminjam in, da ne bom za vsako odpiral nove teme in pisal v večih, bom vse dogajanje združil v eno, če se admini strinjate :D

Lani sem našel svoj prostor pod soncem in ker mi zdaj noben ne more težit, da delam gužvo, se je krama hitro začela nabirat :broken:

Caddyu sem za začetek sezone privoščil nove gume in uspel najti lepe 14 col bbske, ki imajo celo vse 4 pokrovčke
sliko imam zaenkrat samo to...
Image

Žal mi je bilo tiste rdeče e30 in ker je bila ravno prilika...
Image
Letos bo še na čakanju, ampak zdaj bolj mirno spim. :D Nabral sem že nekaj bombončkov, kaj več bom napisal pa, ko se ga lotim.

Zadnja pridobitev je Mercedes 307D, Presenečen sem kako dobro se pelje, za 40 let star tovornjak, še bolj pa sem presenečen kako je počasen :lol:
Image
Ne vem še kako velik projekt bo nastal ampak ta je mišljen bol za delat.

Trenutno je na vrsti T2, ki sem ga včeraj zbudil iz zimskega spanja. Popravit moram luči, naredit servis in dokončat notranjost, potem pa se lotim tovornjaka 8-)

Re: Jejžev brlog

Posted: 26 Mar 2018, 07:44
by antasi
Lepi projekti ;)
iz katerga konca si?

Re: Jejžev brlog

Posted: 26 Mar 2018, 18:03
by Ježek
Iz Velenja. Smo se zadnjic videli na forumu starodobnikov v Celju? :)

Re: Jejžev brlog

Posted: 26 Mar 2018, 19:45
by antasi
Ja. Jaz sem bil tist, ki je gromu in ostalim težil, da bodo morali spremenit kriterije, da se bodo mlajši pridružili klubom in zvezam. Se mi je zdelo da si iz našega konca. Te zanima druženje v novem klubu?
Piši na
celjski.knezi@gmail.com

Re: Jejžev brlog

Posted: 27 Mar 2018, 21:43
by Ježek
Hvala za vabilo ampak ni to za mene. :)

Re: Jejžev brlog

Posted: 08 Apr 2018, 22:33
by Ježek
Pozna kdo kakega majstra, ki bi skrajšal amortizerje? Letos morem kitajske gewinde zamenjat z nečim bol civilnim pa nebi šel nazaj na original.

2 spomladanski.
Image

Image

Re: Jejžev brlog

Posted: 09 Apr 2018, 20:13
by dennis18
Amortizer v LJ

Zelo zadovoljen :-)

Re: Jejžev brlog

Posted: 02 May 2018, 23:00
by Ježek
Hvala! :)

Počasi napredujejo dela na tovornjaku. Mislil sem, da spušča boschpumpa, ker je bila čisto oprana z nafto, pa se je izkazalo, da so krive cevi, ki so bile tako preperele in popokane, da ne razumem kako je sploh še delal.

Sedeže sem globinsko posesal, zrezal tepih zav kabino, čaka pa me še pranje z maxibrilom prepojene notranjosti
Takole so bili montirani varnostni pasovi :broken:
Image

Vratna ključavnica je bila tako obrabljena, da se z zunanje strani ni dalo več odpreti voznikovih vrat. Ker to ni bilo dovol, jo je nekdo zalil še z bitumnom :roll:
obrabljen jeziček sem malo došvasal in zaenkrat dela, po 10 minutah čiščenja z bencinom pa je zgledala takole
Image

Ogromne puše stabilizatorja so bile tako boge, da sem najprej mislil, da sem dobil nove napačne

Image

Zdaj se je malo ustavilo z obnovo zavor, ker iz sprednjih čeljusti ne dobim batkov, ki so pa tako ali tako bogi. Moram najti neko ugodno varjanto novih/obnovljenih čeljusti.

Image


Za dobro voljo pa sem na T2 menjal releja za luči in žmigovce, ki zdaj končno delajo tako, kot je treba :)

Re: Jejžev brlog

Posted: 03 May 2018, 22:27
by DKsW123
Batke boš dobil iz čeljusti tako ali drugače. Vprašanje je samo če se splača. Jaz sem jih iz e12 ki je stala 15 let. To pa zato ker je ena čeljust stala 270eur, set za obnovo vseh 4ih pa 70. Je pa res, da je jebeno delo. Probaj si tiste, ki gredo ven založit z kosi lesa (med disk in batek) pa pumpaj ko nor, da zleze ven še kak. Jaz sem jih nekaj dni šprical tudi z nafto. Drugače pa če prideš zraven na batek navari nek profil/palico, pa ga poizkusi z vzvodom samo zavrtet ali pa s cevnimi klešči. Mora ven. Skrajna rešitev je (če grejo čeljusti na pol), da vpneš polovičko v šravf-štok dobiš še enega norega, 2 kladiva in 2 zidarska majzla, pa oba istočasno tolcita po robu batka od spodaj navzgor. . Lahko greš tudi do kakega vulkanizerja, ki ima močan kompresor da poizkusi z zrakom. Metod je še več oz. toliko, kolikor je domišlije.

Re: Jejžev brlog

Posted: 04 May 2018, 11:34
by Ježek
Tu mam enak problem. Ena čeljust je okoli 200€
2 batka se nočeta prestavit čeprav sem po 3 blokiral in skakal po pedalu za bremzo :broken:
Ko sem probal čeljust odšraufat se je cevka itak takoj zlomila, s kompresorjem pa je vn odletel batek, ki je šel najlažje. Verjetno bom res nekaj navaril gor, da malo stopim notranje tesnilo in odsučem bat ven.