Opel Kadett C 1976

Post Reply
User avatar
strider87
Posts: 660
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: Opel Kadett C 1976

Post by strider87 » 01 Apr 2012, 20:30

Malo slikic dogajanja v garaži...

Rezanje tesnil:
Image
Še druga stran motorja
Image
Stiskanje feder
Image
prema:
Image
vgrajen motor:) ta teden bo že v pogonu.
Image
še slikca končne podobe-sledi še poliranje.
Image
User avatar
strider87
Posts: 660
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: Opel Kadett C 1976

Post by strider87 » 04 Apr 2012, 17:56

Tak, avto ne vžge:( mislim pa, da so težave z vžigom, ker ko ga "verglam" poka.. je možno, da sem zje... vžig z tem ko sem čistil razdelilec vžiga in se je spodnji del ko pride v motor parkrat zavrtel in so zdaj platine v nepravi poziciji??
PROSIM POMOČ! :)
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett C 1976

Post by L4UK0 » 04 Apr 2012, 20:45

Hm, pa sem mislil da je 1.2 nemogoče pokvarit :P
Hec, u glavnem, si probal kabel, ki gre na sredino razdelilne (od vžigalne tuljave) odklopit? Daj preveri, kakšna je iskra. Če praviš da nekaj poka, potem je že nekaj na vžigu čudno :)
Image
User avatar
strider87
Posts: 660
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: Opel Kadett C 1976

Post by strider87 » 04 Apr 2012, 21:21

L4UK0 wrote:Hm, pa sem mislil da je 1.2 nemogoče pokvarit :P
Hec, u glavnem, si probal kabel, ki gre na sredino razdelilne (od vžigalne tuljave) odklopit? Daj preveri, kakšna je iskra. Če praviš da nekaj poka, potem je že nekaj na vžigu čudno :)
:) heh kaj čem..uspelo mi je.. saj mi je vse šlo preveč gladko skup, da bi blo res :lol:
ja vse kable sem že probal, če so dobro pritrjeni pa so.. da bi onega odklopil??
bil sem tudi pri enem starem majstru, pa je reko, da je možno, da sem tisti del z zarezo ki pride v motor, narobe obrnil..pa sem ga obrnil v drugo smer, pa še slabše se mi zdi..
V glavnem motor vergla na cajte pa še poči zraven (kot na kakem mopedu, ko ni vredu vžig nastavljen)
Še kakšni možni vzroki??
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Kadett C 1976

Post by Anzee » 04 Apr 2012, 21:26

No, glede na to, da si vzel razdelilec ven, si sigurno spremenil nastavitev vziga.

Skratka, postavi motor na zgornjo mrtvo tocko, tako da so oznake na jermenici/vztrajniku poravnane. Ne vem tocno kako je pri kadettu, zato govorim malo na pamet. Takrat je ali 1. ali 4. bat na zacetku vzigalnega takta (eni pravijo da je prvi eni pa da cetrti, zato ne vem). Skratka, takrat nastavis razdelilec tako, da rotor kaze proti tisti svecki ki pelje k cilindru ki je na vzigalnem taktu. Potem pa pac moras zadeve se fino nastaviti po posluhu ali pa po tocnih navodilih, ki jih bo prilimal kdo drug :)

edit: vmes si napisal post :)
skratka, poglej ce je zaporedje vziga pravilno, pa da nisi zamesal 3. in 4. cilinder. Zaporedje vziga je 1-3-4-2, jaz pa sem enkrat vztrajno nastavljal 1-4-3-2 :)
User avatar
strider87
Posts: 660
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: Opel Kadett C 1976

Post by strider87 » 05 Apr 2012, 09:09

Anzee wrote:No, glede na to, da si vzel razdelilec ven, si sigurno spremenil nastavitev vziga.

Skratka, postavi motor na zgornjo mrtvo tocko, tako da so oznake na jermenici/vztrajniku poravnane. Ne vem tocno kako je pri kadettu, zato govorim malo na pamet. Takrat je ali 1. ali 4. bat na zacetku vzigalnega takta (eni pravijo da je prvi eni pa da cetrti, zato ne vem). Skratka, takrat nastavis razdelilec tako, da rotor kaze proti tisti svecki ki pelje k cilindru ki je na vzigalnem taktu. Potem pa pac moras zadeve se fino nastaviti po posluhu ali pa po tocnih navodilih, ki jih bo prilimal kdo drug :)

edit: vmes si napisal post :)
skratka, poglej ce je zaporedje vziga pravilno, pa da nisi zamesal 3. in 4. cilinder. Zaporedje vziga je 1-3-4-2, jaz pa sem enkrat vztrajno nastavljal 1-4-3-2 :)
Ooo super si mi to napisal 8-) danes šraufam cel dan pa upam, da bo mi uspelo spravit skupaj, javim zvečer kako bom rešil zadevo:)
User avatar
strider87
Posts: 660
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: Opel Kadett C 1976

Post by strider87 » 05 Apr 2012, 20:37

Avto mi je danes za silo vžgal potem, ko sem preveril vse povezave še enkrat obrnil razdelilec vžiga in zamenjal kabel 1. in 2. svečke, ampak še vedno ni vredu..še vedno poka in pri nizkih obratih ga trese.
Sem pa uspel dokončat volansko letev-očistil, pobarval, zamenjal manšete, priklopil sem vse cevi za vodo+kiler , ju3 še dokončam zavore, za vikend pa upam, da ga bom že poliral 8-)
User avatar
TomLooway
Posts: 453
Joined: 08 Sep 2011, 11:26

Re: Opel Kadett C 1976

Post by TomLooway » 05 Apr 2012, 20:43

rabil boš stroboskop, drugače ne boš mogel predvžiga naštimat . vsaj ne vem kako brez stroboskopa.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Kadett C 1976

Post by L4UK0 » 05 Apr 2012, 21:37

Eh, kakšen stroboskop :) Naredi tako kot je rekel Anzee - za štart glavno gred in razdelilno na začetni položaj, potem pa počasi spreminjat in preverjat ali je boljše ali ne :P
Image
User avatar
cobra13
Posts: 107
Joined: 20 Jun 2011, 19:50
Avtomobil: Opel Calibra 2.0i
Location: Maribor

Re: Opel Kadett C 1976

Post by cobra13 » 10 Apr 2012, 16:51

Kaj si že porihtal vžig. Če ne naredi kakor ti je napisal Anzee, postavi prvi bat v mrtvo točko, preveri razdelilni rotor če je na poziciji kabla prvega cilindra. Če ni izvleči komplet razdelilec ga postavi v pravi položaj sestavi in more laufat. Če pa ti ne rata pa me pokliči pa priletim kako popoldne pogledati makino pa še vžig ti nastavim.
Post Reply