Porsche 1983 944 2.5L

Post Reply
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 1983 Porsche 944

Post by eugene » 05 Jun 2017, 22:41

eden lepših porshejev ???? Ti si blesav.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by croma_man » 05 Jun 2017, 22:46

juđin, pejt mal na luft glavo shladit, a štekaš :lol: :lol: :lol:
Fuego
Posts: 43
Joined: 30 Dec 2012, 12:57
Avtomobil: Renault

Re: 1983 Porsche 944

Post by Fuego » 05 Jun 2017, 23:10

eugene wrote:eden lepših porshejev ???? Ti si blesav.
Ima kar prav, razen ce si fan precenjenega hrosca aka 911 :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by pero27 » 05 Jun 2017, 23:36

Fuego wrote: Ima kar prav, razen ce si fan precenjenega hrosca aka 911 :lol:
khm, 356, khm 718 khm 962 khm :D
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: 1983 Porsche 944

Post by Tine » 06 Jun 2017, 00:06

Kdor ni fan 911 se še ni peljal v 911 :D

Seveda pa zelo kul 944ka, itak!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: 1983 Porsche 944

Post by zegler » 06 Jun 2017, 07:53

lepo si porihtal zajebano pri pumpi. Vijake si dal aluminijaste ali RF ?

so bile te masine tud turbo ? bos kaj takega nardil ? :twisted:
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 06 Jun 2017, 09:05

Tudi meni je 911 top, sam tisto smo že zamudili. Cene so nenormalne.

To je pa en lep kompromis (ker mi 924 ni všeč po obliki - ji manjkajo široki boki :lol:), pelje se pa fantastično, sploh glede na zelo lepo razporeditev teže...

Povzetek s Stuttcars
Thanks to its almost 50/50 weight distributon, in 1984, Car and Driver magazine named the 944 the Best Handling Production Car.
Pa še link do lepega opisa zgodovine modela 944, za vse tiste, ki ste bolj študiozne narave:
https://www.stuttcars.com/porsche-models/944/

Seveda so na voljo tudi turbo modeli, samo so cene že precej visoke, pa še nekoliko dražji so za vzdrževat. Pa že tole moje ni poceni rihtat. Recimo samo vodna pumpa je ranga 450-650 eur. Če dodaš še jermena in šponarje pa še kako malenkostjo pa prideš hitro na 1K EUR. Pa nisi še nič drugega zrihtal.

zegler wrote:lepo si porihtal zajebano pri pumpi. Vijake si dal aluminijaste ali RF ?

so bile te masine tud turbo ? bos kaj takega nardil ? :twisted:
Vijaki so alu. Ampak bi lahko dal navadne pocinkane, ker so itak limani in lim preprečuje korozijo med različnimi materiali. Poleg tega pa so čisto vsi vijaki ki pridejo v motorni blok že v originalu pocinkani, pa v 30+ letih še ni bilo nobene resne korozije - če odmislim stojne vijake vodne pumpe, ki so večni problem 944-k.
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 06 Jun 2017, 10:10

No in potem sem sestavil komplet jermena. Potrebno je bilo menjati olje in filtre, ker vprašanje kdaj je bilo to narejeno nazadnje...

Ker sem prebral da so ti motorji zelo občutljivi na neoriginal oljne filtre, sem šel v nabavo...

Oljni, zračni filter, glavni semering, in par drobnarij...

Image

Image


uredil jermenico, ker je prav kazila izgled, ko si od spodaj gledal avto...

Image

Image

zamenjal oba senzorja, tako DME senzor kot temperaturni senzor, oba original, ker so imeli nekateri kar probleme s ponaredki...

Image

Dodano olje, hladilna tekočina in vse pregledano ter sestavljeno...

Image

Potem sem moral popravit še števec za kilometre, ki ni hotel štet KM...vse podret je cela groza, sem se ves porezal ob armaturno plastiko ampak to je del šraufarije :lol:

Image
Image

Potem je bil pa končno čas za preizkus...

Vse dela BP, avto v ustreznem času pridobi svojo delovno temperaturo, termostat se odpre (kar se prej ni zgodilo),
elektroventilator se vklaplja in izklaplja tako kot se mora.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by croma_man » 06 Jun 2017, 10:17

obratomer je fukiš :)

kapo dol, očitno ti ne grejo samo karoserijska dela 8-)
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 06 Jun 2017, 10:51

In kot se na koncu spodobi si je avto zaslužil eno pranje,...sicer ob sprednji dnevni luči manjkala še ena zaščita in pokrov žarometa še potrebuje eno ličanje, ampak v globalu je to to.

Opran pa zgleda kar lep 8-)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Morda sledi še poliranje in odprava parih udrtinic ampak to kasneje na jesen, trenutno je predvsem mišljeno uživanje v vožnji ;))).
Post Reply