Porsche 1983 944 2.5L

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: 1983 Porsche 944

Post by zegler » 05 Jun 2017, 07:44

kak lepo je videt ko se to rihta :!: pises listo ? :)

lepo si nam vsem odpisal, hvala, ampak vseeno zdaj se zmeraj ne vem ce je odpravljeno pregrevanje ali ne :) tak da povej ze enkrat kaj je blo, pa se pregreva ali se je pregreval do rdecega ali pac samo da je bil cez NORM vrednost in tam ostal vseeno na rezim voznje ?
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by Anzee » 05 Jun 2017, 08:00

Kulski porsche, upam da ga kmalu vidim v zivo :)

Hitro nadaljuj s temo, mene tudi ze firbec kaj je blo :)
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 08:27

hehe...vidim, da sem že kar malo nervoze povzročil...ja, avto je vozen, pregreva se nič več, napaka odpravljena.
Objavljam pa pač kronološko, tako kot sem ga rihtal...zato napaka še vedno ni razkrita... :D . Sem nesramen ane :lol: .

Ja, lista se piše in je že zelo dolga...

No uglavnem vmes sem se odločil da original 'Cookie cutter' platišča poarhiviram, in kupim nekaj malo bolj primernega temu avtu. Ker sem hotel 'period correct' sem se obrnil po nasvet k našemu doktorju za platišča croma_man-u. Še enkrat hvala za vse nasvete ;).

In sem šel v nabavo...

Tkole pridejo 4 paketi iz Nemčije

Image

In razpakirano...Remotec 8x16 in 9x16

Image

Pa rob zadaj

Image

Je blo treba probat...
cookie cutters na avtu...grozen not padejo kljub že original distančniku...
Image

remotec na avtu...lih taprav ET
Image

Image
Last edited by karoserist.si on 05 Jun 2017, 09:12, edited 2 times in total.
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 09:05

Potem pa se je začel počasi ponovno podirat motor oz. hladilni sistem.

Image

Image

In so se počasi začeli kazati prvi problemi...narobe nastavljena spodnja izravnalna gred (čeprav to nima vpliva na delovanje motorja le na tresljaje), odrezani štifti na vodni pumpi za varovalo, napačna rolna na vodni pumpi,...solzenje olja iz semeringov, tesnil,...

Image

Sem vse označil, čeprav sem vedel, da tako itak ne bo šlo več skupaj...
Image


Vse podrem da pridem do vodne pumpe...

Image

Image

Predelana vodna pumpa, povečan impeller za 10 mm iz 68mm na 78mm, kar je bila kar standardna predelava teh motorjev.
S tem nebi bilo nič narobe, če bi to tisti ki bi to dela naredil prav, ampak potem se najdejo šalabajzerji, ki tega ne naredijo prav...aja, pa očitno v določenem obdobju niso uporabljal antifriza... :?

Image

Demontaža vodne pumpe pa je razkrila jedro problema...bedake, ki so na motornem bloku uporabili 'fleksarco'...ponovno nebi bilo s tem nič narobe če bi bilo narejeno prav...namreč povečanje impelerja je vedno zahtevalo rahlo brušenje jezička, ki usmerja pretok vode pri impelerju (to so delali pri vseh racing 944-kah)...no in ti šalabajzerji so enostavno odbrusili cel jeziček in vodna pumpa je vrtela vodo v prazno v tem prostorčku oz. se ni ustvaril pravilni krogotok, ki bi potisnil vodo po motornih kanalih...

Image

No takole pa sedaj vidite kaj je bilo jedro problema...seveda je nato sledilo popravilo, dokaj zahtevno, ker motorja nisem želel odstranjevat iz avta...

Več sledi v kratkem :D
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 10:57

Tule je pa primerjava, da boste lažje razumeli kaj dejansko so zbrusili.

Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 1983 Porsche 944

Post by eugene » 05 Jun 2017, 11:56

Pizda ke bedaki. Še dobro da je blok alu. Je vseeno lažje povarit kot gus. pa feltne so zakon. Še posebno tiste z polirano čelno stranjo.
Let's go Brandon!
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 13:18

Dejansko so takole zafrknili veliko teh motorjev.

Ko sem ugotovil za kaj gre, sem normalno 'zapaničaril' ampak sem potem dobil informacije s strani več serviserjev, da to ni nobena posebnost. Če so predelovalci vedeli kaj delajo je bilo ok, drugače pa je prišlo do vseh možnih variacij...
Takrat sem potem poslal slike tudi v Nemčijo k specializirani firmi, ki popravljajo in prodajajo dele za Porscheje in so mi nato po telefonu prijazno razložili kako take zadeve rešujejo oni.

Pa sem se tega potem tudi lotil.

Zahteva je bila edino, da motor ne gre ven in v prafaktorje, ker potem bi se vse preveč zavleklo pa še ohoho drago bi bilo cel motor podret in ga ponovno dat skupaj.
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 13:31

Potem sem še nekaj malenkosti popravil v notranjosti...

Zamenjal tole plastiko, ker je bila obstoječa povrtana...
Image

In naročil nekaj novih delov

Jermena

Image

Role

Image

Drage drobnarije
Image

Še ena rola...

Image

ter vodna pumpa...

Image
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 1983 Porsche 944

Post by eugene » 05 Jun 2017, 13:46

to na sliki ki si jo prilepu zgleda kot zapolnjeno z 2k alu epoksijem.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by croma_man » 05 Jun 2017, 13:49

nebo prvič, sem že kupil xr3 escorta z improv nosilcem iz 2k epoksijem, celo 500km sem naredil preden se je odločil motor dotaknit tal.
Post Reply