Porsche 1983 944 2.5L

keri
Posts: 69
Joined: 16 Aug 2012, 20:07
Avtomobil: ford taunus 17m

Re: 1983 Porsche 944

Post by keri » 05 Jun 2017, 14:09

kje se dobijo tista pritrdila prednje haube ,mislim da bi rabil nekaj takega, mi pri mercedesu manka del podna kjer je pedal gasa nataknjen
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 14:25

Pa se je lahko začelo drejanje.
Še prej pa je bilo potrebno dobiti vodila, ki bi držala frezerček. Specialist za taka orodja je na srečo moj stric, ki mi je posodil vodila in frezerček. Mehanizem sem pa vpel tako, da sem uporabil stojne vijaki vodne pumpe z bloka...

Pobrat sem moral malo več materiala, da sem naredil dobro ležišče. Takole pa je bilo potem ko sem podrejal in na fino obdelal z dremljem.

Image

Potem je sledila izdelava novega ALU kosa...ter vrezovanja navojev v blok

Image

vse skupaj pa se je potem zalepilo s tekočo kovino za ALU. - weld bond, čeprav sem bil zelo skeptičen okoli tega, sem se precej pozanimal in ugotovil, da se to v avtoindustriji redno uporablja, za zelo zahtevne aplikacije. Tu pa dejansko ni nobenih velikih obremenitev. Prav tako pa sem vse skupaj 'zazihral' z vijaki, tekoča kovina pa je le zapolnila vse skupaj.

In pa vse skupaj porihtano, zalepljeno, privijačeno...

Image

Image
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 14:31

eugene wrote:to na sliki ki si jo prilepu zgleda kot zapolnjeno z 2k alu epoksijem.
Res je, sliko mi je poslal nemec, oni nalijejo epoksi in pobrusijo v obliko.

Jaz sem pa uporabil tale 2k epoksi.
http://www.loctite.si/loctite-4601.htm? ... 2624798721
Drago ko pes...
Ampak lepilo je pri meni sekundarnega pomena, dejansko je namenjen zapolnitvi neravnin...vijaki so tisti, ki prevzamejo nosilnost, pa še ti so posebej zalimani z rdečim loctitom proti odšraufanju.
croma_man wrote:nebo prvič, sem že kupil xr3 escorta z improv nosilcem iz 2k epoksijem, celo 500km sem naredil preden se je odločil motor dotaknit tal.
Ravno nosilca motorja nebi lepil s takim lepilom, namreč ni primerjave držat motor ali pa teh par gramov aluminija ;). Pa še ta razlika je, da pri meni ta epoksi zgolj zapolni prostor, kjer ni popolnega stika med blokom in tem malim koščkom. Pa še to povdarim, da gre za izredno majhen košček. Dejansko je košček velik cca 22mm x cca.12-14mm.


Pritrdila za blažilce sem kupil v Podutiku, druga ulica za pizzerijo Etna, kjer delajo plinske vzmeti. Točnega imena firme pa ne vem iz glave.
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 15:02

Vmes je prispel nov paket...

Image

s 'factory spec' tkanino za sedeže:

Image

Pa odločil sem se da zamenjam vsa tesnila in semeringe na gredeh, ker sem imel že ravno vse podrto in ker je vse povsod solzilo...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Sestavil vodno pumpo...
Image

Image

Image
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 15:23

Sledil je najtežji del, torej montaža novih jermen, ki morajo biti zategnjeni po tovarniških predpisih z enim posebnim merilcem - original P9201 orodje.

Image

Vmes sem skočil še k severnim sosedom po Rialke 8x16 in 9x16.

Image

Image

Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by croma_man » 05 Jun 2017, 15:32

rial so kulejš, sam so obojne hude, še dobr da ti jih nism 5 naštel, pol bi bla šele jeba doma :lol: :lol:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1983 Porsche 944

Post by DS71 » 05 Jun 2017, 16:52

woooo :o Sedi 5 :)

Kulesje kul ..oboje .. ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by ZiZa » 05 Jun 2017, 21:26

Seba kapo dol!
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by karoserist.si » 05 Jun 2017, 21:49

ZiZa wrote:Seba kapo dol!
croma_man wrote:rial so kulejš, sam so obojne hude, še dobr da ti jih nism 5 naštel, pol bi bla šele jeba doma :lol: :lol:
Res dobr da si mi sam za te dvoje rekel :)
Rialke res za kako točko zmagajo :D
DS71 wrote:woooo :o Sedi 5 :)

Kulesje kul ..oboje .. ;)


;)
ZiZa wrote:Seba kapo dol!
8-)

Je bilo treba menjat eno steklo dnevne luči

Image

Image

Image

Z menjavo novejšega tipa pumpe (stari tip ni več dobavljiv) je potrebno rezat dadnji del ohišja jermen...obstaja tovarniški tehnični postopek...šalabajzerji mu jasno niso sledili...

Image

moglo bi biti rezano takole

Image

meni je uspelo nekako takole...sem mogel malo prilagodit, ker so nekje že preveč materiala polomili...

Image

Se je potem zložilo skupaj vse zobnike/jermenice in pa seveda dalo motor v TDC (top dead center), po domače 'v fazo'.

Image

pa jermen glavne gredi montiram

Image

pomerim, nastavim, zategnem,...factory spec je 4,5 +/-0,5, za nov jermen, tako da je bilo tako čist ok...čez 3000km pa je obvezen re-check kadar se namesti nova jermena.

Image

V nadaljevanju pa sledi še jermen izravnalnih gredi. Ta pa ni tako delikaten.
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1983 Porsche 944

Post by L4UK0 » 05 Jun 2017, 22:27

Zdajle prebral temo od začetka...super, bravo! 8-)
Avto je itak vrhunski, meni osebno eden lepših Porschejev! In izgleda, da se bo kmalu peljal... ;)
Image
Post Reply