BMW E12 525a 1976

DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: BMW E12 525a 1976

Post by DKsW123 » 05 May 2017, 20:49

Glede rezervarja. Citronka je sprala iz njega velik del svinjarije. Luknje na smo poskušali zalotat ampak nikakor ni tesnilo. Odločil sem sem se, da dam tako zavarit rezervar enemu gospodu, ki ima s tem že nekaj prakse. Sedaj čakam, da ga naredi.
Na avtu se tudi urejajo papirji, trenutno čakam na certifikat oz. poročilo s strani kluba s katerim bom potem lahko šel na davčno.

Sem pa medtem časom hotel urediti zavore pa se je pri njih zapletlo. Česa takega še nisem videl oz. si nisem mogel predstavljat, da lahko zadeva tako zapika in zarosta. Zadnje čeljusti so šle dol, pri prednjih nikakor nisem mogel odtegniti kovinske cevi, ki pride na zavorno čeljust, zato sem jih enostavno porezal in bom naročil nove. Narazen ni šlo niti tam, ko se kovinski del cevi priključi v gumijastega. Potem pa je nastopila težava z zavornimi čeljustmi. Zadnje čeljusti so dvobatne, na vsaki mi je s kompresorjem uspelo dobiti ven po en bat, drugega nikakor, ker je preveč zapikan. Na prednjih čeljustih, ki so 4 batne je še huje, tam sem od 8 ven dobil samo 1, nedvomno imam prešvoh kompresor (hobi program).

Ima kdo kak drug predlog kako bi jih dobil ven? Nazaj na avto jih ne morem montirat dokler nimam novih zavornih cevi. Ena ideja, ki mi pade na misel je, če bi imel testno črpalko za mehanske šobe, da bi na tisto priklopil čeljust in na roko napumpal. Tista vem da sproducira kar visoke tlake. Vsaka ideja dobrodošla.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E12 525a 1976

Post by pero27 » 05 May 2017, 21:31

Glede zavornih cevi se boš moral kar navadit če boš še kakega oldija rihtal, je to kar stalna praksa, pa odduške za ozračevanje zavor boš tudi težko v enem kosu ven dobil ;)

Glede batov pa; priklopi na čeljust ročno šmirpumpo in nafilaj noter mast da bo bat ven porinlo, če z zrakom ne gre (pa tud bolj varno je kot z zrakom) ;)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E12 525a 1976

Post by DS71 » 05 May 2017, 21:37

če bi hotelo ven bi bil tudi hobi kompresor dovolj .. včasih je treba v roke vzet tudi kakšno bolj kovaško orodje in v tem primeru tudi žrtvovati kakšen batek,če ne že vse.
Se pa dostikrat tudi zgodi da je vse skupaj za v kanto
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
DKsW123
Posts: 254
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: BMW E12 525a 1976

Post by DKsW123 » 06 May 2017, 14:35

Hvala za vajine nasvete. Ročne šmirpumpe nimam tako, da bo treba nekaj nagruntat. Vsi vijaki za odzračevanje so šli lepo ven, tudi zato ker sem jih en teden vseskozi po malem šprical z raznoraznimi s sredstvi, preden sem jih odtegnil.

Glede batkov v zavornih čeljustih pa takole: tudi, če bi želel nove morem stare najprej dobiti ven. Predvidevam pa, da bo kak batek tako zarjavet, da bo enostavno treba po novega. Še vedno pa morem najprej starega nekako spravit ven.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E12 525a 1976

Post by DS71 » 06 May 2017, 14:59

jaz sem 1x enega dobil ven z papagajkami ..ga je pa tolko gledalo ven da sem lahko zagrabil,potem pa levo desno. Magar si še tisto protiprašno gumico prej vrži ven (če že nisi)
Na enemu sem pa 1x gor pripel en kos železa z varilnim aparatom da sem potem lahko zagrabil. Mi pa pri enem primeru tudi vse to ni pomagalo in batek ni hotel spustiti - se pa nisem naprej dosti poglabljal ker je bla čeljust itak namenjena za v smeti
V glavnem,če ti uspe obrniti batek v čeljusti,bi načeloma moral z pomočjo zraka odleteti ven
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E12 525a 1976

Post by kmetek » 06 May 2017, 22:58

Ma to se sigurno dobi neke obnovljene ali celo nove čeljusti za nekih 100-120€ (za veliko večino starejši 4 batnih čeljusti je tako). Škoda časa, truda in živcev, pod črto ne boš nič dosti prišparal če kupiš nove batke, tesnila, daš peskat, barvaš. Kupiš novo, zmontiraš in se voziš, basta ;)
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: BMW E12 525a 1976

Post by SSG » 06 May 2017, 23:33

kmetek wrote:Ma to se sigurno dobi neke obnovljene ali celo nove čeljusti za nekih 100-120€ (za veliko večino starejši 4 batnih čeljusti je tako). Škoda časa, truda in živcev, pod črto ne boš nič dosti prišparal če kupiš nove batke, tesnila, daš peskat, barvaš. Kupiš novo, zmontiraš in se voziš, basta ;)
Za Cliota mogoče dobiš bremze za taki dnar... celo na tržnici. Itak da nebo šel novih bremz kupovat...
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E12 525a 1976

Post by kmetek » 06 May 2017, 23:46

Najlažje bit pa pameten... in ja, tud za faking Cliota 2006+ dobiš nove Brembo alu 4 batne za 170€/komad z dobrim popustom.

Evo, 5min googlanja...
https://www.onlinecarparts.co.uk/bosch-1164791.html
https://www.buycarparts.co.uk/bosch/1164791
https://www.buycarparts.co.uk/delco-remy/7734180
https://www.buycarparts.co.uk/budweg-caliper/1941674
https://www.buycarparts.co.uk/ferodo/8224136

Zdej pa seštej 4x nov batek, set tesnil, peskanje, barvanje/cinkanje...pa da vidmo kok neumna je moja ideja o nakupu obnovljenih ;)
Če bi bile čeljusti v boljšem stanju se jih valda zrihta, tko pa. Vsak ve zase kolk ima časa za zabijat s temi stvarmi. Prideš do točke, ko raje daš kakšen € več, kupiš novo, zmontiraš in se voziš, kot da se zajebavaš z rjavimi kosi. Edino če nimaš drugega dela in ti je res tako veselje...
Last edited by kmetek on 06 May 2017, 23:58, edited 1 time in total.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E12 525a 1976

Post by Fleko » 06 May 2017, 23:57

Ce gres na original ne mores dajat gor nekih novodobnih alu 4 batnih celjusti kmetek.
Od e12 so se gus 4 batne celjusti, original kr drzijo ceno.
Z rolcangam primi bat ce se zavrti bo sou vn, cene pa nasvasaj gor nek kos zeleza in nesparaj s silo, enkrat bo popustilo. Se prej pa z necim nasprici, ce si dobil niple vn bos tudi bate.
Get low, no matter how
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E12 525a 1976

Post by kmetek » 06 May 2017, 23:59

Fleko, sem uredil prejšnji post, preberi še enkrat kaj sem imel v mislih...
Post Reply