BMW e21 316 - Alpinweiss

gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by gtyrant » 14 May 2017, 13:25

Odpiranje haube motorja naprej. Kako je to kaj praktično?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by pero27 » 14 May 2017, 16:08

Kako to misliš? Sej na e21 ne gre drgač.
Drugače praktično glih ni, je pa bolj varno pa kul :lol:
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by l3v4rt » 14 May 2017, 17:27

Zegler veš da se bomo zmenli da jih gremo malo prepihat! :D
Krt wrote:Super upgrade, sedaj bo avto dobil popolnoma drug karakter in moči po mojem mnenju več kot dovolj.
Ja, avto je res čisto drugačen in se da sedaj res uživat v njem ker se lahko komot pelješ tako normalno civilizirano ali pa ga pognat višje v obrate in se malo nasmejati, mislim da je ta mera moči za e21 kar dovolj za užitek in se vseeno ohrani živost in odzivnost avta. Seveda moči ne more biti preveč, lahko pa rečem da je je zdaj dovolj da lahko uživam. Tako da si popolnoma zadel z izjavo :)

gtyrant kot pa je rekel pero27, najbolj praktična stvar vseh časov ni, se mi pa je že enkrat med vožnjo odprla in sem bil zadovoljen da se odpira nazaj. Če mu je pa vroče se pa lahko z odprto voziš :lol:

Včeraj sem šel malo na izlet in pokril pomoje nekaj manj kot 400km in avto se je kaj se tiče vožnje odlično izkazal, regionalke mu ležijo in se zdaj gre res lepo peljat, edino eno stvar sem opazil sedaj ko se avto malo bolj suvereno premika. V blagih ovinkih ga je treba veliko popravljat ker pleše in pomoje so tudi za to krive puše tako da morem še to uredit, da bo lahko neko linijo držal čez ovinek in si lahko malo bolj samozavesten. Volan nima lufta, samo podaja se vse malo preveč in zadeva postane malo sketchy. Tudi zadaj je enako, morda zaradi zadnje optike (prevelik camber pa toe in) rabi da se vsede na kolo ampak v blagih ovinkih se tudi zadek čuti malo nefiksen, mislim da bo najprej treba menjat puše pa pol videt kaj bo... :roll:
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by zegler » 15 May 2017, 07:40

pero27 wrote:Kako to misliš? Sej na e21 ne gre drgač.
Drugače praktično glih ni, je pa bolj varno pa kul :lol:
pomojem je mislil kako je kaj dostopn motorni prostor... Vse je dostopno edino masine ne mores menjat brez da bi jo odmontiral..

se mi pa enkrat zgodilo da sem jo slabo zaprl in se mi na blagem ovinku odprla cca 100km/h, havba se dvigne za visino sprednjih pantov in lepo lebdi v zraku, malo friki ampak top, ce so to si res tako zamislili. Zdaj vcasih to uporabljam ko se vracam domov in ce ga pred tem ORNK zenem se turbic lepse ohladi ;) . Drugace bi pa to funkcijo lahko uporabljali drag racerji pomojem ze havba dvigne svojo tezo pri 40 km/h :twisted: (za vse to je pogoj da je havba lepo nastavljena in ob potegu rocice se do konca odpre in jo moras samo dvignit)

@ l3v4rt : ODLICNO da ti tako sede zadeva. glede lege na cesti ...
hmm kolk te vozis ? 150 ? previdno fant da se ti kaj ne zgodi ob priganjanju in testiranju ... :roll:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by croma_man » 15 May 2017, 07:56

zdej prihajaš v del kjer e21 ni več poceni, povišaš moč vidiš da maš bremze zanič, vidiš da maš podvozje zanič, vidiš da nimaš špere, vidiš da nimaš gum dobrih, vidiš da nimaš sedežev ki bi te držali v ovinkih,......
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by l3v4rt » 15 May 2017, 22:30

Zegler ja, bom po pameti vozil zadevo in pazil da me ne zanese :)

Croma ja, mislim da se kar strinjam, zato pa nisem želel v ne kprojekt kjer bi bilo še več moči pa še več stvari za uredit. Nabavil sem sprednje ventilirane diske od 323, baje je volvo setup kar dober in FR Wolf je dal neko idejo da bi zadaj na obstoječe roke naredil diske z neko adapter plato pa pol naj bi funkcioniralo z golf mk 2 diski pa golf 4 čeljusti če se ne motim (?), bo še on kako rekel na to. Zasledil sem nekje roke ampak to je 300€-400€ pa pol še je treba v njih dat enkrat toliko da je to normalno kar se mi zdi nepotrebno glede na to da ne bo to za dirke. Pač rad bi spodobne bremze za spodoben dnar pa da jih ne pregrejem takoj. Zaenkrat je ideja spredaj volvo čeljusti pa ti diski zadaj pa nekaj sčarat. Če ma kdo idejo/predlog bom hvaležen. počasi a zanesljivo se dela na njemu tako da bombonjere kot so špere ipd. še ne bodo kmalu. :roll:
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by grega983 » 16 May 2017, 05:33

Če ne paše se pa vpaše, tako da se glih ne rabiš kot pijanec plota držat pri teh idejah o zavorah ;)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by zegler » 16 May 2017, 06:48

zaenkrat prilagodi voznjo (zaviranje) in sicer izogibaj se viskoih hitrosti na kratkih razdaljah :twisted: ko pa zaviras pa ce promet temu dovoli zavres mocno pa spustis pa pol za sekundo spet mocno itn.. Tak jaz zdaj delam ko presezem 150km/h ker sem prevec len da bi namontiral druge diske in celjusti. Pregrejem jih pa samo ce res avto zenem na polno, pri normalni voznji jih ne bos pregrel.

Drugace pa spredaj daj hlajene pa zavorne od 323 ali pa kupi kit za siritev tvojih obstojecih (90EUR) da bos lahko montiral zracno hlajene diske. Zadaj pa pusti bobne zaenkrat, pri normalni voznji ne bos mel problemov. Drugace te finte z vecbatnimi celjustmi pa kaj naj recem ja saj je sportno ampak ne vem ce je vredno. Ali so res toliko vecje nalezne povrsine zavorne obloge ? Je kdo ze premeril povrsino zavorne obloge ? recimo med temi volvo in pa 323 ? me informativno zanima koliko je razlike
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by eugene » 16 May 2017, 07:46

Jaz imam volvo čeljusti (na volvotu) in lahko točno premerim, ko imam kmalu za menjat ploščice. Ampak niso neki noro velike. Samo avto pa bremza zelo dobro.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by croma_man » 16 May 2017, 07:49

nisem teoretik, iz prakse se pozna prehod iz 323 čeljusti na volvote konkretno, tudi pri 120-130 lahko zažgeš sprednje gume če pohodiš v sili (v mojem primeru je to že rešlo avto in mene - 2 kompleta prednjih gum je šlo zarad tega v smeti, poceni v primerjavi z avtom).

Problem je edino premer diska ki je enostavno premajhen za večkratno zaviranje, probal sem ebc, brembo, zimmermann,...vsepovsod ista pesem. V hrib še gre tiščat, po hribu dol pa je po par ovinkih rdeč disk. Mam doma upgrade na 284mm od minija, yellowstuff ploščice in ATE atomčke diske (najboljša kombinacija probana na več e30kah), sam se že 1 leto spravljam predelat nosilce čeljusti da upašem volvote gor.
Post Reply