Zaporožec 968

User avatar
Waxxx
Posts: 589
Joined: 30 Aug 2012, 11:27
Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
Location: Ponikva pri Žalcu
Contact:

Re: Zaporožec 968

Post by Waxxx » 01 Aug 2016, 08:44

Slučajno naletel, pa sem moral:

Image

:D
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Zaporožec 968

Post by jur76 » 08 Aug 2016, 21:21

Odločil sem se za obnovo končnikov za boljši občutek. So v Vargalnt-u expresno obnovil. Čaka še mal poliranja(glih tok ,da spravm dol bele lise ,ko je bil očitno poliran na soncu) in notranjega čiščenja .pol pa na registracijo, predvidoma začetek septembra.
lp
Attachments
20160806_103615 – kopija.jpg
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: Zaporožec 968

Post by $küll » 08 Aug 2016, 23:05

se mi je zdelo da sem že nekje videl tisti intake na boku...

Image
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Zaporožec 968

Post by jur76 » 29 Aug 2016, 18:37

Spet se nekaj dogaja.
Attachments
20160829_165556.jpg
20160829_162659.jpg
20160829_162653.jpg
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Zaporožec 968

Post by DS71 » 29 Aug 2016, 19:16

a to ima 4x108 ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Zaporožec 968

Post by jur76 » 29 Aug 2016, 20:46

Ne nima 4x108, sedaj ko sem končno najdu feltne, ki gredo zadaj pod rob blatnika (bo šlo vseen mal na tesen), sledi izdelava vmesnika za te feltne, tko da sedaj bo pasal gor vse od Forda, kar je dovolj ozko, da gre pod zadnji blatnik in pa seveda original feltne, predelava bo narejena tako, da se bo lahko ob gumi defektu dala gor original rezerva. Sem kar neki časa razmišljal, kako to naredit.
Zaz ima posebne feltne, med vijaki je 4x300, pa še privijačijo se na zadnji strani bobona. Ja mal bo treba prilagodit.
Poglej na sliki.
lp
Attachments
20160806_103908 – kopija.jpg
20160623_124255 – kopija.jpg
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Zaporožec 968

Post by pero27 » 30 Aug 2016, 15:57

4x300?! :shock:
To je še 2x hujš ko zagorčeva osemka z unimi glupimi 3x150 ki jih ni nikjer za dobit :lol: :lol: :lol:
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: Zaporožec 968

Post by jur76 » 15 Sep 2016, 18:19

Končno sem našel čas, da sem peljal avto na homologacijo in ga registriral.
Potem pa takoj montaža teh feltn.
Avto žal spredaj ne gre nižje.
Zdej pa z njim na kak pir, ko bo cajt. Poliranje sem prestavil za kvapavemkdajbocajt.
lp
Attachments
20160915_171356 – kopija.jpg
20160915_170612 – kopija.jpg
20160915_170629 – kopija.jpg
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Zaporožec 968

Post by grega983 » 15 Sep 2016, 21:01

A se bi šlo potruditi s kakimi period correct litkami ali pa poširjenimi pleharcami. Avto v osnovi ni nek presežek lepote, te felge pa mu niti slučajno ne naredijo usluge :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Zaporožec 968

Post by eugene » 15 Sep 2016, 23:35

Glede da ima spredaj isto premo kot hrošč bi moglo to drsat s podom po tleh. Nižane premnike rabiš.
Let's go Brandon!
Post Reply