Hvala za vse odgovore.
Sem poklical v Žiri in pravi da je verjetno problem v eni dizi in začne kontra sekat.
Se je pa od zadnjič začel motor pregrevati, bela sluz na pokrovu ventilov (tesnilo glave?).
Tako da sem prišel do meje mojega znanja (sem upal da bo kakšno lažje popravilo pa je zgleda več stvari narobe). Zato je plan avto sestaviti do konca in potem prepričati prijateljevega starega očeta da skupaj to popraviva, ali pa bom avto potegnil do najbližjega mehanika.
Je pa res da se motorja nisem nič dotikal ker je delal in ker nimam znanja se raje nisem zaletaval.
91 letnik in svinec? sem vedno tankav 95 in je delalo normalno.
Sigurno pa bo treba zamenjati in naštimati vse klasične stvari okoli motorja.
Renault 4 gtl
Re: Renault 4 gtl
Nekaj napredka in nekaj slik.
Na odbijačih sem zgladil stranska dva šraufa. Malo sem moral kitat ker mi s švasanjem ni ratalo najbolje. Ni popolno ampak bo.
Po hitrem postopku sem ostal brez garaže.
Razlog za to je jadrnica, ki jo je stric privlekel iz Francije. Cena: 2 centa Sej je ne rabi, ampak ma pa jo.
V živo zgleda malo slabše kot na fotkah. Hauba je napačne bele barve in nekaj stvari je treba še pobarvat da se bo ujemalo. Avto sem peljal na servis motorja (komaj ) zdaj pa držim pesti da ni prehudo in predrago.
Na odbijačih sem zgladil stranska dva šraufa. Malo sem moral kitat ker mi s švasanjem ni ratalo najbolje. Ni popolno ampak bo.
Po hitrem postopku sem ostal brez garaže.
Razlog za to je jadrnica, ki jo je stric privlekel iz Francije. Cena: 2 centa Sej je ne rabi, ampak ma pa jo.
V živo zgleda malo slabše kot na fotkah. Hauba je napačne bele barve in nekaj stvari je treba še pobarvat da se bo ujemalo. Avto sem peljal na servis motorja (komaj ) zdaj pa držim pesti da ni prehudo in predrago.
- pero27
- Posts: 2630
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Renault 4 gtl
Lepa bo tale katra, ni kej
A jadrnico je pa na ebayu zbidal za 2 centa al kako?
A jadrnico je pa na ebayu zbidal za 2 centa al kako?
Re: Renault 4 gtl
Točno tako. Strošek je bila samo pot do Francije in nazaj. Je pa na koncu pozabil plačati.
Re: Renault 4 gtl
Nobene objave od 2017 uau čas res leti
Avto je normalno na cesti in v toplejšem delu leta praktično daily. Na srečo ga ne rabim veliko. Letos sem si priskrbel tudi suho garažo za zimovanje in ga ob prvem (in zadnjem) snegu parkiral. Kljub temu, da zime ni bilo me še vedno čaka v garaži.
Vedno znova me preseneti koliko lahko spraviš v tako mali avto. Na žalost ne najdem fotografije a smo štirje odrasli šli na dvotedenske počitnice z vso kamp opremo.
Že dalj časa je bil problem izginevanja antifriza, ki se je kasneje izkazalo za uhajanja antifriza v olje. Na začetku ni bilo problematično a se je kmalu močno poslabšalo. Ko sem se naveličal tedenske menjave olja sem sprejel finančni udarec. Krivec je bilo eno od tesnil pri odmični gredi kar je pomenilo, da je bilo potrebno motor razdreti. Pri komaj 113500 km je bil motor deležen popolne obnove ter nove sklopke. Če se že razdira...
Zame še prevelik zalogaj, zato sem se odpeljal do Žiri.
Kasneje sem zamenjal še pedalo in zajlo od sklopke, ki sta se rada zatikala.
Od prijatelja sem dobil strešni prtljažnik in ga takoj testiral. Kljub hvaljenju koliko je prostora v avtu je DH kolo L velikosti rahlo preveliko. Sicer gre, a voziš z volanom na prsih in nogami za vratom. Trenutno se odločam ali povečati strešni prtljažnik ali narediti prtljažnik za kolesa, ki se fiksira zadaj na stil vpetja kljuke.
Najnovejša pridobitev pa je radio. Kasetar sicer dela a ima boljše in slabše dni ter bo potreboval vsaj nekaj čiščenja. Zvočnika sta vpeta v lesena okvirja, ki stojita v prostoru samo z nekaj kosi zračnice (brez lukenj v pleh ali plastiko) in ne kaže, da bosta kam šla. Manjkajo pa še zaščitne mrežice za zvočnike.
Hvala za pozornost pa se vidimo na naslednjem zboru/vožnji.
Avto je normalno na cesti in v toplejšem delu leta praktično daily. Na srečo ga ne rabim veliko. Letos sem si priskrbel tudi suho garažo za zimovanje in ga ob prvem (in zadnjem) snegu parkiral. Kljub temu, da zime ni bilo me še vedno čaka v garaži.
Vedno znova me preseneti koliko lahko spraviš v tako mali avto. Na žalost ne najdem fotografije a smo štirje odrasli šli na dvotedenske počitnice z vso kamp opremo.
Že dalj časa je bil problem izginevanja antifriza, ki se je kasneje izkazalo za uhajanja antifriza v olje. Na začetku ni bilo problematično a se je kmalu močno poslabšalo. Ko sem se naveličal tedenske menjave olja sem sprejel finančni udarec. Krivec je bilo eno od tesnil pri odmični gredi kar je pomenilo, da je bilo potrebno motor razdreti. Pri komaj 113500 km je bil motor deležen popolne obnove ter nove sklopke. Če se že razdira...
Zame še prevelik zalogaj, zato sem se odpeljal do Žiri.
Kasneje sem zamenjal še pedalo in zajlo od sklopke, ki sta se rada zatikala.
Od prijatelja sem dobil strešni prtljažnik in ga takoj testiral. Kljub hvaljenju koliko je prostora v avtu je DH kolo L velikosti rahlo preveliko. Sicer gre, a voziš z volanom na prsih in nogami za vratom. Trenutno se odločam ali povečati strešni prtljažnik ali narediti prtljažnik za kolesa, ki se fiksira zadaj na stil vpetja kljuke.
Najnovejša pridobitev pa je radio. Kasetar sicer dela a ima boljše in slabše dni ter bo potreboval vsaj nekaj čiščenja. Zvočnika sta vpeta v lesena okvirja, ki stojita v prostoru samo z nekaj kosi zračnice (brez lukenj v pleh ali plastiko) in ne kaže, da bosta kam šla. Manjkajo pa še zaščitne mrežice za zvočnike.
Hvala za pozornost pa se vidimo na naslednjem zboru/vožnji.