Renault 4 gtl

User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Renault 4 gtl

Post by JureK » 10 Mar 2016, 12:33

Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Renault 4 gtl

Post by Bajta » 10 Mar 2016, 16:26

Image

men obicajno z takem orodju uspe dobit "kugle" vn :)
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Renault 4 gtl

Post by Opelpower » 11 Mar 2016, 08:52

Tamala macolca iz leve in desne, pa zih pade ven :lol:
Image
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Renault 4 gtl

Post by JureK » 11 Mar 2016, 10:40

Gedore macola :roll:
Pa kje vam je lokal patriotizem porkamadona! :lol: :lol: :lol:
bokaj
Posts: 36
Joined: 07 Jan 2016, 16:25

Re: Renault 4 gtl

Post by bokaj » 14 Mar 2016, 23:25

Evo mi je ratal. :D Sem si sposodil to orodje in snel v pol minute, je pa kar močno počilo tako da res ni hotelo vn. Sem pa s svojimi predhodnimi poskusi poškodoval gumo tako da bom vseeno moral kupiti nove. :lol: Deli so poceni in pivo je drago ;)
bokaj
Posts: 36
Joined: 07 Jan 2016, 16:25

Re: Renault 4 gtl

Post by bokaj » 09 Apr 2016, 12:09

Da nadaljujem
Image
Ogledalo sem iz šipe prestavil pod strop.
Image
Feltne so zrihtane.
Image
Vse sestavljeno in priklopljeno
Motor je tudi po dolgem času spet zaropotal.
Tuki pa se spet začnejo vprašanja :D Motor namreč začne hitro pridobivati na obratih brez da bi pritiskal na gas in ko ga ugasneš noče ugasniti ampak se nekaj muči dokler ga ne zadušiš, ko pa ugasne iz fergazerja pihne hlape.
Dobi preveč bencina? Po svečkah sodeč je že prej delal precej na mokri strani.
Potrebuje pa nastavitev ventilov ker je še preden je šel v garažo imel probleme pri speljevanju kjer je izgubil vso moč.
(diagnoza mojstra da ne bo kdo mislu da sam tkole diagnosticiram :D )
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Renault 4 gtl

Post by pero27 » 09 Apr 2016, 16:50

To maš pa zelo čudno situacijo;
To da gre kar sam v obrate bi meni dalo mislit da ti nekje pušča zrak, najbolj pogosto je da je os od metuljčka (lopute) v fergazerju znucana in tam mimo vleče dodaten zrak v motor in ima zato visok štandgas.
Drugače motor se ugasne tako da se mu vzame iskro, potem se nima več kaj matrat... to kar si opisal se drugače kdaj zgodi z kakšnim dizlom ki "pobegne" ker ima zelo znucane obročke in začne kurit motorno olje ki uide mimo njih.
Ne vem kako bi se to lahko zgodilo na bencinarju, ker niti dovolj koptresije nimaš za kaj takega...
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Renault 4 gtl

Post by Bajta » 09 Apr 2016, 21:15

to se je na kolegovi r5 isto dogajal.. ugasnes avto on se kr lavfa :?

pa se noben ni poglabljal zakaj se to dogaja, tk da ne znam pomagat :lol:
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Renault 4 gtl

Post by zegler » 10 Apr 2016, 09:39

preveri uzig pa te zadeve, ker kot je pero rekel ko obrnes kljuc ni vec elektrike in posledicno ni iskre in avto pac crkne, vsaj moral bi edino ce mas se kje kaksne kondenzatorje pa da se nekaj casa filajo spulo pa da mas iskro ??
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Renault 4 gtl

Post by DS71 » 10 Apr 2016, 12:15

to se je dogajalo ko je bil še bencin svinčen ..in ko si v motor za super 98 oktanski bencin tankal normal 86 :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply