1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Fleko » 04 Jun 2019, 08:59

Odvisno kaj želiš, kot je kromeran rekel. Sam sem imel na originalnem menjalniku na Volvu še malenkost težji prenos kot ti s 3,36. Za cruisat po autobahnu super. Potem pa sem komplet menjalnik menjal in imam sedaj prenos podoben, kot bi imel ti s 3,9. Ne menjam več :lol:
Sicer v 5. prestavi dosežem blokado po autobahnu že pri okoli 250-255km/h ampak mi je za končno popolnoma vseeno.
Get low, no matter how
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by Opelpower » 04 Jun 2019, 17:39

Če se motor raba sukat..pol rabaš kratkega, če se pa motor ne raba tok sukat pa daš srednjega, če imaš pa navora k mađarska Rába daš pa da dolzga :lol:
Image
nalim
Posts: 358
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by nalim » 04 Jun 2019, 17:54

Precej odvisno od motorja, pri turbotih se zadeva še dodatno zakomplicira: na tTwingu (1.4 turbo) sem imel 4 menjalnike & dife, ki so imeli pri istih obratih končno hitrost med 198km/h in 261km/h.

Pri najkrajšem mi avto s turbino Garrett T3 sploh ni naredil ustreznega boosta v prvih treh prestavah, prva prestava je bila dobesedno odveč. S serijsko turbino T2 je bilo veliko bolje na slalomih in trackdayih.

Velika turbina in najdaljši menjalnik pa sta iz avta naredila autobahn bomber, ki je brez težav šel mimo na 250km/h tovrniško blokiranih nemcev vseh vrst, a je na gorski dirki iz zaprtih ovinkov rabil tehniko brake-boosting, da se je normalno pobral v ravnino. :)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by pero27 » 04 Jun 2019, 20:02

Meh; 4.10 pa gor na vse avte, tud na čezoceanko! :lol:
Zakaj bi metal navor stran, če ti končna hitrost nič ne pomeni?
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by kmetek » 09 Jun 2019, 20:56

@Nalim, kateri pa je bil najkrajši? Verjetno 1.2 Express? Te hitrosti imaš za 195/50-15 in nekih 6500rpm? Lahko tudi na PM, hvala!
nalim
Posts: 358
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by nalim » 09 Jun 2019, 23:01

kmetek wrote: 09 Jun 2019, 20:56 @Nalim, kateri pa je bil najkrajši? Verjetno 1.2 Express? Te hitrosti imaš za 195/50-15 in nekih 6500rpm? Lahko tudi na PM, hvala!
Kar sem jih jaz našel, so bili najkrajši iz R9, R11 in Express z oznakami: JB1033 in vse med JB1047 in JB1050.
Če rabiš PDF z natančnim popisom prestavnih razmerij in difov iz 80ih in 90ih, mi pošlji mail na PM.

p.s. Ja, računal sem za 195/50-15 in 6550obratov.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 02 Aug 2019, 23:16

Nekakšni "zadnji detajli" - Datsun 3D nalepke:
Image

Image

:wave:
Image
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by ZiZa » 03 Aug 2019, 21:26

Emblemčki so vedno pika na i, hudo! A si jih dal delat?
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 03 Aug 2019, 23:55

Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 19 Aug 2019, 23:32

Cooling upgrade!
Image

Image

Image

Razlog pa je... :D
viewtopic.php?f=23&t=2902
Image
Post Reply