Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

rust
Posts: 19
Joined: 05 Jun 2016, 20:32
Avtomobil: Bmw e21

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by rust » 28 Aug 2017, 12:44

pa še plačajo ti :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by croma_man » 28 Aug 2017, 12:48

vsaj pr nas je dovozna ploščad tehtana na simbiu v celju, torej se pripelješ tja, stopiš iz avta in odčitaš kg, daš stricu za 1 pivo, ker mu itak ni jasno kar počneš in se odpelješ.
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by stony » 28 Aug 2017, 14:44

Iz seznama to do lahko odpikam, nekaj kar sem gruntal zadnje pol leta, glavnem drugi motor je od včeraj naprej v delavnici :twisted: Ni Škodin, če bo moja matematika držala vodo ciljamo okoli 230KM/t, kar mislim, da bo malo hitreje šlo, v primerjavi z trenutnimi 70-80KM/t :lol:
Kaj točno, še ne bom izdal ;)
Ziher vag grupa. Za 1000 maš 230hp z motorjem in inštalacijo vred :)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by pero27 » 28 Aug 2017, 14:58

Jst pa mislm da je Volvo ;)
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 29 Aug 2017, 08:43

stony wrote: Ziher vag grupa. Za 1000 maš 230hp z motorjem in inštalacijo vred :)
Kaj pa lahko dobiš za 1k€ z 230KM?

Nimam 230KM motorja, ciljam oz. želja je, da bo končno razmerje med težo avtomobila in močjo motorja 230KM na tono. En namig N/A je ;) tako da, ko bo premalo se lahko obesi turbino.

Drugače bom v kratkem zvagal Škodilaka ima znanec odpad in vago, samo Škodilak je moral postati mobilen.
Get low, no matter how
User avatar
stony
Posts: 196
Joined: 03 Jan 2013, 22:12
Avtomobil: Audi Coupe
Location: Maribor

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by stony » 29 Aug 2017, 09:28

Obesi kar turbino pa opusti N/A, edino če maš kakšnega wanklovega eksota. Smo že vsi bli na tej stopnici in z časom postanejo stroški preveliki glede na rezultate.
Za jurija dobiš vag 1.8t. 150hp že v štartu za 300€.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 29 Aug 2017, 10:53

Bo N/A zaenkrat, mislim, da 3 kratnik moči, se bo zaenkrat kar poznalo. Trenutno mi je glavno, da čez zimo upašem motor tja kamor paše in se naslednjo sezono vozim malenkost hitreje, kot letos.
Get low, no matter how
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by majkl » 29 Aug 2017, 11:26

Fleko wrote:Bo N/A ...
Jaz rečem Honda :D
LP Miha
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by zegler » 30 Aug 2017, 07:06

kolk kubature ? :) ker ce bos mel 1.8 al pa 2.0 z N/A 200konjev pa pol gor obesil turbo se bo skadilo - pa ne iz gum. Za obesit turbo bos moral kr zadev predelat na taki masini, ze samo kompresijsko razmerje ti ne bo stimalo ... edino ce bos fural kaki hardcore visokooktanski benz ;)

EDINO ce mas kaksno masino iz kakega bajka ki delajo na 15000 obratih pa tam delajo 200 konjev :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by croma_man » 30 Aug 2017, 07:45

ste pa matematiki, sej ta lupina ne bo mela 1 tono teže...
Post Reply