Kadett C City - orangensaftwagen

User avatar
DJG
Posts: 32
Joined: 09 Oct 2013, 11:41
Avtomobil: Kadett C 1979 limo, Kadett C 1978 City
Location: Gomilsko
Contact:

Kadett C City - orangensaftwagen

Post by DJG » 01 Nov 2014, 19:30

Pozdravljeni,

moje ime je Gregor in se nahajam v Savinjski dolini. Pred kratkim sem predstavil svoj Kadett C limuzino, v katerega je šlo mnogo, mnogo delovnih ur in denarja, tako da je sedaj urejen do take mere, da je postal izključno nedeljsko vozilo. http://oldschool-slo.com/viewtopic.php?f=12&t=1084

Ampak ker vsak lastnik Kadetta C ve, da je vožnja z dotičnim vozilom, kljub letom precej udobna, zanimiva, posebna... sem se odločil še za en projekt - da bi imel še enega Kadetta C za vsakodnevno uporabo. Če sem čisto iskren, mi limuzina ni všeč, ker ne moreš v prtljažnik vržt 2-meterskega predmeta :D tako, da je limuzina bila out-of-the-picture...
No, pa me kliče enkrat predsednik kluba Opel Kadett Slovenija, če bi imel City-ja. Pa sem si mislil - NE! Kak je pa to grd avto. Ampak potem sem gledal malo slike po netu, pa mi je model postal tako zelo grd, da se mi je žačel postajati všeč.

Tako grd, da je že lep! :lol:

In smo šli eno spomladansko nedeljo pogledati to čudo v Ljutomer.
Image

Image

Ker je zadeva bila v precej boljšem stanju, kot pri mojem prvem Kadettu (npr. dno avtomobila ni bilo kot pri kremenčkovih...), sem si rekel, ajd, pa ga vzamem! :roll:

Naslednji vikend smo se zapeljali ponj:
Image

Ko je prišel avto v Savinjsko dolino, je bilo prvo treba nastaviti uplinjač, da je avto vsaj laufal dokaj vredu.... ampak nekaj ni štimalo. Opazil sem, da je oduška namesto v notranjost zračnega filtra napeljana kar pod avtomobil, kar že ni mogel biti dober znak.
Potem sem opazil servisni listek, ki je pokazal, da je bila zadnja menjava olja pred natanko 10000km... in 13let nazaj! :shock:

Odprl sem pokrov ventilov in se čudil:
Image

Tako da je bila zadeva že v startu odločena - avtomobil potrebuje nov motor. In če bomo že menjali, se bo dalo noter še 5-gang. Cilj je bil zastavljen. :)

Prva faza je seveda odstranitev starega motorja z menjalnikom:
Image

In 15min kasneje:
Image

Pred tem sem že poiskal motor in menjalnik. Menjalnik sem šel iskat v Škofjo Loko, medtem ko sem motor kupil kar tu na forumu. In kako grozen motor je to bil! Ampak o tem kasneje... ;)
Image

To je zaenkrat to, sledi prenova motorja, nato pa še vgradnja...
Zaenkrat je motor skoraj končan, že v avtu, ampak ga je potrebno še "einpasat", tako da pri tem bo še dosti veselja! :lol:
Kadett C 1979 / 1.2N / white
Kadett C City 1978 / 1.2N / orange
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by L4UK0 » 01 Nov 2014, 23:24

Super, pa se ga le predstavu. Ti jutri izmerim in pa poslikam točno pozicijo motorja pri meni! :)
Image
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by Anzee » 02 Nov 2014, 10:58

Jaz se tudi kar nekako ne morm navadt oblike cityja, ampak ce se ga dobr zrihta lahko zgleda res hudo :) sej bo nizek pa sirok a? :)

BTW, kako si pa uspel locirat menjalnik v skofji loki? Kr zmaga!
User avatar
DJG
Posts: 32
Joined: 09 Oct 2013, 11:41
Avtomobil: Kadett C 1979 limo, Kadett C 1978 City
Location: Gomilsko
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by DJG » 04 Nov 2014, 22:56

Hja, zaenkrat je cilj uštimat motor in menjalnik.

Neke dorečenega za izgled pa še ni. To pride nazadnje. Naslednji logični korak je po moje prenovit zavorni sistem :lol:

Imam sicer idejo, da bi poširil jeklenke, dol ga pa skoraj ziher ne bom spuščal, ker sem že imel en spuščen avto, pa ni to za mene... kosti bolijo.... sem pa ja že v poznih dvajsetih! :)
Kadett C 1979 / 1.2N / white
Kadett C City 1978 / 1.2N / orange
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by BTTX » 07 Nov 2014, 14:38

Ja glej sej si pa kupil motor za 150€. Kje boš dobil bolj poceni CIH motor? Pa glede na to da je motor sedel v karamboliranem Rekordu D, ki je stal skoraj 20 let.. :)
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by papi » 07 Nov 2014, 20:34

BTTX wrote:Ja glej sej si pa kupil motor za 150€. Kje boš dobil bolj poceni CIH motor? Pa glede na to da je motor sedel v karamboliranem Rekordu D, ki je stal skoraj 20 let.. :)
Hja 150 EUR za motor, res ne smeš bit izbirčen ;)

Glede nižanja avtomobila, jst pravim "bolj star bolj nor", tako da kr nižat :D
User avatar
DJG
Posts: 32
Joined: 09 Oct 2013, 11:41
Avtomobil: Kadett C 1979 limo, Kadett C 1978 City
Location: Gomilsko
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by DJG » 08 Nov 2014, 09:35

BTTX wrote:Ja glej sej si pa kupil motor za 150€. Kje boš dobil bolj poceni CIH motor? Pa glede na to da je motor sedel v karamboliranem Rekordu D, ki je stal skoraj 20 let.. :)
Ampak ne glede ne ceno, človek kar malo :shock: pogleda, ko odpre mašino, pa vidi da so bati prvo brušenje, glavni ležaji drugo brušenje, ojnični ležaji pa četrto brušenje... na žalost sem že imel vso robo nabavljeno (razen obročkov in ležajev... no ležaje sem imel kupljene, ampak standard.), drugače bi še isti dan, ko se je motor odprl, zapakiral zadevo pa peljal na dinos. Že res da je bil motor 150e, da sem ga spravil na "solidno" stanje pa sem vrgel vanj še 2x ali 3x toliko :cry: Res velja tisti pregovor - nimam toliko denarja da bi poceni kupoval... :| Vem za drugič.

LP,
Gregor
Kadett C 1979 / 1.2N / white
Kadett C City 1978 / 1.2N / orange
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by grega983 » 08 Nov 2014, 10:51

A to prav berem da se ti zdi 300-400 eur veliko denarja za malo generalko in motor spedenat ?

wtf ?????????


Očitno se rabiš lotiti normalnega projekta da boš spoznal, da je ta znesek čisti drobiž :roll:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by BTTX » 09 Nov 2014, 11:32

Ampak ne glede ne ceno, človek kar malo :shock: pogleda, ko odpre mašino, pa vidi da so bati prvo brušenje, glavni ležaji drugo brušenje, ojnični ležaji pa četrto brušenje... na žalost sem že imel vso robo nabavljeno (razen obročkov in ležajev... no ležaje sem imel kupljene, ampak standard.), drugače bi še isti dan, ko se je motor odprl, zapakiral zadevo pa peljal na dinos. Že res da je bil motor 150e, da sem ga spravil na "solidno" stanje pa sem vrgel vanj še 2x ali 3x toliko :cry: Res velja tisti pregovor - nimam toliko denarja da bi poceni kupoval... :| Vem za drugič.

LP,
Gregor
Oprosti, pa ne jemat tega osebno al pa kakorkoli. Prodaj vse skup pa boš mel mir. Jaz recimo sem nabavil 6-cilinderski motor, ki je na srečo bil v dokaj dobrem stanju (sem dal tut več dnarja za motor), vendar pa je toliko redek da se delov skoraj da ne dobi + ne paše skoraj da nič iz drugih šestakov. In trenutno vse kar sem nardil sem nabavil kompleten dichtungsatz, novo nockenwello, dročnike pa mogoče še kaj, pa sem zapravil že 500€ na motorju. Pa nič ne jočem, ker vem da hočem točno ta motor v mojem avtu, in tut hočem da bo delal tako kot treba. Velja pa en drug pregovor zate: Malo dnarja, malo muzike. :)
BTTX
Posts: 290
Joined: 29 May 2012, 12:39
Avtomobil: Opel Rekord D Coupé, Opel Kadett C 1.2S
Location: Maribor

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by BTTX » 09 Nov 2014, 11:42

Aja pa da omenim, da si hotel še kardan in hladnilnik v ceni motorja... po štajersko: Probo si ne :)
Post Reply