Kadett C City - orangensaftwagen

User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by Cox » 19 Mar 2015, 16:28

dennis18 wrote:
DJG wrote:
dennis18 wrote: W123
Hvala :) -Ima kdo par za prodati? ;)
Mislim da je ena fedra okrog 30-40€ in iz te fedre si naredis 2 fedri za kadett-a, pa se kulturno visino bo imel :)
Res je tam nekje cena za komad (nove, v vsaki bolje založeni avtotrgovini) :D
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
DJG
Posts: 32
Joined: 09 Oct 2013, 11:41
Avtomobil: Kadett C 1979 limo, Kadett C 1978 City
Location: Gomilsko
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by DJG » 19 Mar 2015, 21:55

In kaj točno je "kulturna" višina zate? ;)

Jaz bi samo rad imel stock višino nazaj... :lol:

LP!
Kadett C 1979 / 1.2N / white
Kadett C City 1978 / 1.2N / orange
User avatar
DJG
Posts: 32
Joined: 09 Oct 2013, 11:41
Avtomobil: Kadett C 1979 limo, Kadett C 1978 City
Location: Gomilsko
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by DJG » 25 Mar 2015, 18:59

Še vedno nimam ene slike, kjer bi se videlo kako smešno stoji tale city... vedno pozabim poslikati :oops:

V glavnem, avto ima še kup pomanjkljivosti, ki sem jih odkril že kar prvi teden vožnje. Spušča olje, spušča dež, ipd. porodne težave pač :lol:

Prva stvar, ki bi vprašal vse kadett-predelovalce je, kaj lahko storim glede dejstva, da mi števec za hitrost kaže cca 20km/h preveč (torej pri 90km/h mi kaže števec 110km/h)?
Sestavljeno pa je: števec original kadett c + zajla od kadett c avtomatik (daljša cca 25cm od originalne) + polž od 4-gang menjalnika (ki je prišel poleg motorja) + getrag 240.

Druga stvar, ki bi vprašal pa je za podatek, od katerega motorja bi lahko uporabil karter. Originalni karter je imel namreč "bulo" spredaj, ampak jo je bilo treba zaradi mostu prestaviti nazaj (h getribam). Torej, rabil bi karter za CIH, z "bulo" pri menjalniku. Ideje?

LP!
Kadett C 1979 / 1.2N / white
Kadett C City 1978 / 1.2N / orange
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by ZiZa » 25 Mar 2015, 22:12

višje gume dej gor :D
jagyboy71
Posts: 4
Joined: 12 Dec 2012, 17:56
Avtomobil: Opel kadett c, Opel rekord c coupe
Location: Šmartno Savinjska d.

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by jagyboy71 » 27 Mar 2015, 19:07

Pozdravljen
Odgovoril bi ti na vprašanje glede karterja za CIH z "bulo" zadaj pri menjalniku. Uporabiš lahko karter od mante ali ascone. Lahko si pogledaš na asconi od Zajca. Sin od Jocota.
L.P.
User avatar
DJG
Posts: 32
Joined: 09 Oct 2013, 11:41
Avtomobil: Kadett C 1979 limo, Kadett C 1978 City
Location: Gomilsko
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by DJG » 29 Mar 2015, 18:51

jagyboy71 wrote:Pozdravljen
Odgovoril bi ti na vprašanje glede karterja za CIH z "bulo" zadaj pri menjalniku. Uporabiš lahko karter od mante ali ascone. Lahko si pogledaš na asconi od Zajca. Sin od Jocota.
L.P.
Ja super, hvala za odgovor, pa tolikokrat sem jo že gledal pri Jocotu, nikoli pa se nisem vrgel pod avto :)

Drugače pa glede večjih gum... bi morale biti pa že kakšne 17", da bi se pokrilo cca 20% razlike v hitrosti :D
Kadett C 1979 / 1.2N / white
Kadett C City 1978 / 1.2N / orange
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by L4UK0 » 29 Mar 2015, 19:41

Glede merjenja hitrosti: rabiš pravilno kombinacijo števca, polža in prenosa v diffu.
Imaš še vedno originalni 1:4,11 diff, ane? Tu boš sigurno rabil ali drug števec (precej težko dobit) ali pa drugega polža.
Jaz sem sicer našel števec W=862 (precej redka zadeva) in nisem rabil menjati polža (imam rumenega).
Si pa s temle lahko precej pomagaš: http://kripton.org/opel/technik/Tacho%20Berechnung.xls

Lp!
Image
User avatar
DJG
Posts: 32
Joined: 09 Oct 2013, 11:41
Avtomobil: Kadett C 1979 limo, Kadett C 1978 City
Location: Gomilsko
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by DJG » 29 Mar 2015, 20:41

L4UK0 wrote:Glede merjenja hitrosti: rabiš pravilno kombinacijo števca, polža in prenosa v diffu.
Imaš še vedno originalni 1:4,11 diff, ane? Tu boš sigurno rabil ali drug števec (precej težko dobit) ali pa drugega polža.
Jaz sem sicer našel števec W=862 (precej redka zadeva) in nisem rabil menjati polža (imam rumenega).
Si pa s temle lahko precej pomagaš: http://kripton.org/opel/technik/Tacho%20Berechnung.xls
Lp!
Ful hvala za link, se je res potrudil s tem xls... Tudi jaz sem razmišljal, če bi se dalo zadevo nekako rešiti z menjavo polža, moj mislim da je rdeč (kar tak po spominu, bi moral preverit...), predvidevam da je to "tacho antrieb" v excelu?

Z modrim, ki ima 20 zob, bi po mojem razumevanju torej števec z W=841, z original diffom in gumami 195/55/13 kazal prav. Ampak meni piše na števcu komaj W=665 :o
Image
Kadett C 1979 / 1.2N / white
Kadett C City 1978 / 1.2N / orange
User avatar
DJG
Posts: 32
Joined: 09 Oct 2013, 11:41
Avtomobil: Kadett C 1979 limo, Kadett C 1978 City
Location: Gomilsko
Contact:

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by DJG » 29 Mar 2015, 21:09

Kar pa se tiče trenutne višine City-ja, pa sem zadnjič le uspel naredit eno hitro sliko:
Image

Ve kdo iz izkušenj, če odrežem eno W123 fedro na pol in z njima zamenjam sprednje fedre, bo avto nižji/višji/enak?

LP!
Kadett C 1979 / 1.2N / white
Kadett C City 1978 / 1.2N / orange
dennis18
Posts: 418
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: Kadett C City - orangensaftwagen

Post by dennis18 » 30 Mar 2015, 21:22

Gregor...samo odzadaj se na mero skrajsaj pa si reso :-) amortizerje pa itak druge, so verjetno fuc...
Powered by M.K.
Post Reply