BMW 3.0 CSi e9

User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by nicjasno » 11 Nov 2015, 22:04

Slike v tem threadu si poglejte. Ti pubeci so naredli e9-ko skupaj tak da samo gledas:

http://www.e30-talk.com/topic/85431-und ... try1128169
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
L4UK0
Posts: 3071
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by L4UK0 » 12 Nov 2015, 00:25

papi wrote:...bi moral ostat na original motorju in 3 x dvojni fergiji, mislim da se tle vsi strinjali z mano :!:
Itak! :lol: Jst se sam bojim da bo Sendija mal zaneslo in bo na koncu zadeva takale: http://www.carscoops.com/2015/02/restom ... 9-m5s.html

Nej mi recejo star fotr sam tole je unicena legenda... :?
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by croma_man » 12 Nov 2015, 00:39

se strinjam z laukotom, tole ne zgleda nikakor ko so šli rezat m5

mogoče se pridružim v e9 klubu, dokler ni doma ne rečem nič, bo pa IMSA gr5 replica dirkalc.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by eugene » 12 Nov 2015, 09:01

Kolko se sekiraste glede motorja ko pa je glavni problem v kurcu narjena kleparija. Stari je za flikat kolone na kangujih ne pa za avte kalibra e9 obnavljat.
Let's go Brandon!
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Fleko » 12 Nov 2015, 09:34

Glede motorja se mislim, da noben ne sekira ;)
Kleparska dela pa res niso za nikamor. Kaj takega tudi na katri nebi naredil, kaj šele na kakšnem drugem stroju.
Get low, no matter how
User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Sendi » 12 Nov 2015, 10:00

Matr sej do zdej sm res že use zajebal, bom pa tut to, jebi ga en CS gor al pa dol.
User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by Sendi » 12 Nov 2015, 10:05

Croma pol pa hitr v nabavo m88 motorja, dokler so cene še dostopne!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by zegler » 12 Nov 2015, 20:18

Sendi wrote:Matr sej do zdej sm res že use zajebal, bom pa tut to, jebi ga en CS gor al pa dol.
ahhh, kaj se sekiras, saj delas avto zase, ne pa factory rebulid, naredi kar je tebi cool tisto je pomembno, kot zmeraj povdarjam, enkrat se zivi...

Sent from my Passport using Tapatalk
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 18 Nov 2015, 12:17

No da vas malo pomirim...ni vse tako črno...to kar je Sendiju naredil klepar je primer kleparije kot se to po večini počne v Sloveniji.
Eno so restavratorska kleparska dela, drugo je pa takšna običajna kleparija kot je razvidno s Sendijevih slik. Dejstvo je, da bi mu 70-80% kleparjev pri nas naredilo enako....tudi precej lepih oldijev na cestah je na takšen način poklepanih...žal je taka realnost.

Stara šola kleparjev je povečini tako naučena in zadeve so vedno špilale....konstrukcijsko to ni življenjsko ogrožujoče (avto bo še zmeraj držalo skupaj), estetsko pa je kot pač je....
Problem zna biti le tam, kjer je prevečkrat prekrit pleh, pa v originalu ni bil ali pa tam, kjer naprimer po podih ni nekih ojačitev v plehu in tisto zna (ni pa nujno) kaj gibati ob vstopanju ali iztopanju iz avta (ko bo teža). V klepariji je to poznano pod imenom 'tin can effect'. Verjetno bo tudi kita kje kaj več (na račun velike količine varov), pa malo bo treba pazit na zaščito pleha (ličar), da se pretirana količina varov pač bolje zaščiti. Zato zagovarjam izdelavo čim večjih možnih nadomestnih kosov (z vsemi možnimi ojačitvami) ne pa sestavljanja iz večjega števila manjših kosov, ker se tako izogneš ogromno varom, ki so najbolj problematični glede tega, da čez čas spet kaj udari ven.

Kar bi jaz svetoval v tej fazi je, da se čim prej oz.sproti, vse kar je na novo narejeno zaščiti z nekim temeljem. Iz površinske rje namreč čez čas nastane tudi globinska rja...

Za primer sem vam tule izbrskal še en primer kleparije, ki ga jaz ne zagovarjam, ampak tako dela večina kleparjev pri nas.
Standardi restavratorskih kleparskih del to še zdaleč res niso, ampak gre za čisto običajno kleparijo, ki je precej pogosta:

http://s1117.photobucket.com/user/karos ... t=3&page=1
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by DS71 » 18 Nov 2015, 17:08

Se strinjam s tabo ..to so te generacije starih "mojstrov" ki so danes nekje v poznih 50ih letih,pa mogoče še ena generacija manj. Takrat se je tako delalo in tako se je učilo ..podobno kot danes,ko so kleparji ene sorte monterji in če je treba 2x z kladivom udarit pa s spoterjem potegnit je že preveč :) Jaz sem še kot lulček opazovali dosti takih kleparjev ...in moram reči da se mi že takrat takšno krpanje ni dopadlo :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply