Volvo 340GL

User avatar
Waxxx
Posts: 589
Joined: 30 Aug 2012, 11:27
Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
Location: Ponikva pri Žalcu
Contact:

Re: Volvo 340GL

Post by Waxxx » 23 Sep 2014, 07:24

Hud je! 8-)

Ne vem pobi kako niste vedli da je to RWD? Oldschoolovci pa taki! :lol: :P

Bi pa res kak 1.7T pasu not. Pa ne rabi bit kej ekstra predelan. Samo malo zgolfanega tlaka računalniku pa si na 160KM in ga piplje na pune! :D Been there, done that!
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Volvo 340GL

Post by kmetek » 23 Sep 2014, 21:30

Drgač pa ti na šrauf paše not F4R motor iz Clia 172/182. V tej piksni bi 180KM in 210Nm blo vrh glave, ob normalni vožnji se pa voziš na dobrih 6l, kar za 1.7t ne morš glih rečt ;)

Hud je, sem tud sam gledou neki tazga 2 let nazaj, sam kupejca, pa ni blo nč kej dost za izbirat. Na enem VolvoT5 forumu je en tip isto ga zabil v poden (na 15" sicer) in si za zadaj naredil nastavljivo optiko. Bi mogu mal pobrskat...
tombin
Posts: 55
Joined: 22 Sep 2014, 00:29

Re: Volvo 340GL

Post by tombin » 02 Oct 2014, 02:53

Zaenkrat bo motor ostal kar original, dokler ne porihtamo ostalih zadev. Mu pa res ne bi škodilo kakšnih 100 konjev več. :lol:

Še par slikic:

Prva stvar, ki jo je bilo potrebno zamenjati je bila sklopka...
Image

Opelpaver dvigalo :D
Image

Potem pa sem mu kupil platišča Smoor style 13" 8j et5. Takole je zgledal po montaži. Ne, nisem pozabil dvigala pod njim. :shock:
Image

Sledilo je nižanje. Spredaj je dobil močnejše fedre, ki jih je bilo potrebno ravno prav skrajšati. Centimeter po centimeter. Prostora je dovolj, da tudi kolesa ni treba demontirat. ;)
Image

Zadaj je pa stvar veliko bolj preprosta, saj se med vzmet in akso samo podloži kvader primerne debeline. Toliko kot je kvader visok, toliko gre avto dol. 6,5cm je bilo genau.
Image

Nižje žal ne gre... Zavesice pometajo po tleh. :lol:
Image

Seveda pa je dobil tudi trše amortizerje, malo predelan izpuh, ki se ne vleče več po tleh...
Image

... in šusplata, da sta karter in most varna.
Image

To je pa to. ;)
pero
Posts: 429
Joined: 17 Oct 2012, 08:07
Avtomobil: Celica T16 Coupe

Re: Volvo 340GL

Post by pero » 02 Oct 2014, 07:44

Super je! ;)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Volvo 340GL

Post by croma_man » 02 Oct 2014, 07:55

fajn zgleda, sam šusplate so za pussye :lol:
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Volvo 340GL

Post by papi » 02 Oct 2014, 08:54

croma_man wrote:fajn zgleda, sam šusplate so za pussye :lol:
Se nebi ravno strinjal, člouk se veliko bolj brezskrbno vozi če mu tovče v šusplato in ne v karter ali most ;)
tombin
Posts: 55
Joined: 22 Sep 2014, 00:29

Re: Volvo 340GL

Post by tombin » 02 Oct 2014, 16:15

Bolje pussy, kot 4l olja na ležečem policaju. ;)
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Volvo 340GL

Post by Bajta » 03 Oct 2014, 11:29

al pa črta, pa ogromna lužca, iz tehničnih.. od kanala, čez cel parkplac, tam se je pa čist uscal :?

been there, done that :lol:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Volvo 340GL

Post by DS71 » 03 Oct 2014, 16:07

dokler je IZ tehničnih je ok ..sam če so prej potrdili :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Volvo 340GL

Post by ZiZa » 03 Oct 2014, 16:38

Image
avto je tko nizk, da lahko s tablico travo kosi :lol:
Post Reply